mna Skrevet 30. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2016 Ja stemmer er amd 8350. Var tenkt å bygge 2011 men venter for å se om det kommer refresh 2011-3 hk til sommern. Har en uåpnet (fådt ny på garantien) 4670k liggende om noen er int i å kjøpe. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Kommer ikke nytt hk, men nye cpu som kan brukes til dagens hk. Samme gjelder 1151 hk. Alle gpu off, kjører bare naci når de er ferdig. Så sparer jeg noe kroner i strøm, sist md var 25xx. Endret 30. januar 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
mna Skrevet 30. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2016 Stabilt på 3k her. Uansett hva... Lenke til kommentar
Atle B. Dye Skrevet 30. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2016 Gratulerer så mye til Atle_Dye med 1 Milliard poeng. Det er en fantastisk prestasjon Tusen takk. Da er det er bare å fortsette. 3 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 30. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2016 Hvem er Atle_Dye?Er tastaturet ditt kabutt http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94191 Twnktw bruker her da, er d snik1n sin egen eller spleises det på den eller hva skjer? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2016 Da var tiden for å logge på her igjen... Skulle ha ei kort pause i sommer så lenge jeg pusset opp hjemme. Det prosjektet drøyde ca et halvt år lengre enn jeg trodde. Note to self: Ta fri fra jobb til alt er ferdig. Er bare ikke alltid det er mulig når en har 2 jobber samtidig som en holder på med et foretak for skøy. Uansett... Jeg har fulgt tråden her, men er jo ikke oppdatert. Er det bare å installere klient, logge på med passkey og tut og kjør? Beta? Advanced? Blokk ip? (Er denne oppdatert? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1650483 ). Nå holder jeg på med (en etterlengtet) backup av bildebiblioteket mitt. Så en gang iløpet av mandag skal dette her være oppe å gå igjen. Lenke til kommentar
mna Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Hehe i'll get you. Godt å se at laget motiverer andre. http://www.overclockers.com/forums/showthread.php/765113-I-ll-get-you-Atle-Dye! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Gratulerer så mye til Atle_Dye med 1 Milliard poeng. Det er en fantastisk prestasjon Tusen takk. Da er det er bare å fortsette. Hva slags hardware har du å folde med? Utrolig bra jobba! Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Hvem er Atle_Dye?Er tastaturet ditt kabutt http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94191 Twnktw bruker her da, er d snik1n sin egen eller spleises det på den eller hva skjer? Det er Atle_Dye som står for den brukeren helt selv Jeg folder bare under war for tiden sammen med Stian. 1 Lenke til kommentar
mna Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 nvidia hater ht. prøvde å kjøre en kjerne med en tråd ppd gikk fra 700k til 560k. satte til to kjerner ingen tråd, oppe i 680k nå å stiger enda. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 nvidia hater ht. prøvde å kjøre en kjerne med en tråd ppd gikk fra 700k til 560k. satte til to kjerner ingen tråd, oppe i 680k nå å stiger enda. Genialt. Takker så mye for tips. Garantert at det har stor betydning ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 nvidia hater ht. prøvde å kjøre en kjerne med en tråd ppd gikk fra 700k til 560k. satte til to kjerner ingen tråd, oppe i 680k nå å stiger enda. 2 kjerner og 2 ht vs 2 kjerner da? Lenke til kommentar
Atle B. Dye Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Gratulerer så mye til Atle_Dye med 1 Milliard poeng. Det er en fantastisk prestasjon Tusen takk. Da er det er bare å fortsette. Hva slags hardware har du å folde med? Utrolig bra jobba! GPU: 2x 980, 6x 970, 4x 280x, 1x 780. Alt brukes ikke samtidig, må holde kjellertemp under 25 grader .Har ikke vært veldig aktiv på forumet, men vet aldri hva fremtiden bringer. 4 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Hvem er Atle_Dye?Er tastaturet ditt kabutt http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94191 Twnktw bruker her da, er d snik1n sin egen eller spleises det på den eller hva skjer? Det er Atle_Dye som står for den brukeren helt selv Jeg folder bare under war for tiden sammen med Stian. Folder ikke du som Bjorn_Ole_Alm også da? Lenke til kommentar
mna Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 nvidia hater ht. prøvde å kjøre en kjerne med en tråd ppd gikk fra 700k til 560k. satte til to kjerner ingen tråd, oppe i 680k nå å stiger enda. Genialt. Takker så mye for tips. Garantert at det har stor betydning Ska se sener hva som skjer om den bare får uekte kjerner :-) nvidia hater ht. prøvde å kjøre en kjerne med en tråd ppd gikk fra 700k til 560k. satte til to kjerner ingen tråd, oppe i 680k nå å stiger enda. 2 kjerner og 2 ht vs 2 kjerner da? Ikke prøvd 2core2ht kjører nacl. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Folder ikke du som Bjorn_Ole_Alm også da? Jeg har foldet litt for min far i starten, men nå er det han selv som folder. Etter å ha fått kreft i familien (det skjedde først en god stund etter mitt engasjement for F@H) har min far (som selv ble rammet av kreft ganske nylig) bestemt seg for å bidra litt til F@H selv også. Han har hørt ganske mye om F@H fra meg igjennom tidene (for å si det ganske forsiktig), så det var ett naturlig valg for min far å sette opp sin egen maskin for å bidra litt i "kampen" mot kreft. 1 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 nvidia hater ht. prøvde å kjøre en kjerne med en tråd ppd gikk fra 700k til 560k. satte til to kjerner ingen tråd, oppe i 680k nå å stiger enda. Jeg testet bare for å ha det avklart for min egen del nå nettopp, og da viste det seg at jeg mistet PPD ved å deaktivere HT. Så for min del gikk jeg opp en del i PPD ved å skru på HT igjen. Var det maskinen med AMD CPU du sjekket på mna? Lenke til kommentar
mna Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 nvidia hater ht. prøvde å kjøre en kjerne med en tråd ppd gikk fra 700k til 560k. satte til to kjerner ingen tråd, oppe i 680k nå å stiger enda. Jeg testet bare for å ha det avklart for min egen del nå nettopp, og da viste det seg at jeg mistet PPD ved å deaktivere HT. Så for min del gikk jeg opp en del i PPD ved å skru på HT igjen. Var det maskinen med AMD CPU du sjekket på mna? Nei. 4790k@ stoc med 1 stk 980 ti. Deaktiverte ikke ht. ga fah tilgang med prosses lasso til 1 kjerne med en tråd å gikk ned i ppd. Tok bort en tråd å ga tilgang til fysisk kjerne altså totalt 2 fysiske kjerner å ppd spratt opp igjen. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Ok, da skjønner jeg bedre. Mulig jeg må teste det programmet selv ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Ok, da skjønner jeg bedre. Mulig jeg må teste det programmet selv Nå som du har X99 system, så kan du skru av HT i BIOS og skru av enkelt kjerner om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå