Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2016 Ingen er noob på folding. Men hvor ser du 82k på p 11xxx serien? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2016 Ingen er noob på folding. Men hvor ser du 82k på p 11xxx serien? webcontroll 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Lukk den og start opp clienten på avansert. Høyre klikk på client ikonet. Håper det er rett, alle mine er av så husker ikke 100% hvordan. Men nei, de vil være av en stund til. Endret 20. januar 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 20. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg har lastet ned appen: F@H Stats (android) som viser enkle statistikker fra deg som donor og fra teamet ditt. Ser ut til å fungere veldig bra Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) bruke: 671689 bare kødder. Endret 21. januar 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Ingen er noob på folding. Men hvor ser du 82k på p 11xxx serien? webcontroll Som en liten forklaring til deg Nizzen, så har det sammenheng med "Beta". Noen ganger blir beta prosjekter fordelt til alle brukere (det skal i grunn ikke forekomme, men det har skjedd mer enn en gang tidligere, så derfor nevner jeg det i sammenhengen) og "risikoen" forbundet med å kjøre "beta" er absolutt til stede. Situasjoner det er høyest risiko for relatert til "beta" er i grunn "ustabil maskin" (det er i grunn prosjektet som er ustabilt, men det oppleves som ustabil maskin). Det som kommer etter ustabil maskin (prosjekt) er feil estimert bonus (dette kan like gjerne slå andre veien, og det betyr at mann får langt høyere bonus enn det som er tenkt som ett "normalt" snitt). I sum, så har det ofte vist seg at "beta" lønner seg for de som har vært villige til å ta "risikoen", men det betyr også at man kan få langt dårligere uttelling for PPD i perioder. Så kommer en slags løsning. For de prosjektene som ligger lavt i PPD, har donorer en mulighet til å rapportere om dette i support forum for F@H (og da må du være godkjent som "beta tester") og de som "eier" prosjektet har i oppgave å justere prosjektet slik at det i større grad ender opp på en normal. Det kan ha ulike sammenhenger at dette ikke alltid er like enkelt, samt det kan også være at det aldri skjer, men da blir som regel hele prosjektet forkastet på ett vis. Håper dette kan være oppklarende på sett og vis Nizzen? 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Sjekk loggen. Hender maskinen sliter og hopper tilbake et par %, og det reduserer PPD endel siden arbeidet gjøres flere ganger dette skjer vel typisk med høy OC (hendte på et av mine 7970 før jeg dro hjemmefra...) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 P114xx er ikke beta lenger Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Ombygging i bula, noe nacl nede noen timer i dag. Får opp 500k til iløpet av dagen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Flått Hva med wu? Er ppd så viktig for dere Lenke til kommentar
mna Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Lite wu å ppd her i dag. Strømbrud å greier men alt er oppe å går igjenn nå. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg folder kun WU på min rigg nå Kjetil. Så mister jo noen hundre K med PPD. Får holde på I et par dager til. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Ved å kjører som jeg gjorde taper jeg ca 60wu og lite ppd. Nå er det motsatt, taper over 5m men har ca 60wu mere. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Flått Hva med wu? Er ppd så viktig for dere Jepp. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 WU er nede ut dagen pga 4 U4-rack er flyttet inn i rackskap, så må hele skapet 350kg flyttes til strøm, men der folder andre pcer, så krever en ombygging imorgen. Leverer vel 400WU for laget i dag bare på ene rommet her, men om storserverene er oppe er det ca 1500 pr dag. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg legger meg flat for salt-nissen Reiser ut på natta og booter opp 3 monstere Dette skapet kan kjøre 100.000 wu i mnd om jeg hadde fått tak i f5-plugin som virker. dvs ikke må ha bekreftelse.....med ok Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Hva er du egentlig ute etter? En plugin til chrome som kan auto-refreshe hvert x. minutt? Hva har du prøvd til nå? edit: Eller er problemet at nettleserklienten krever at du trykker ok for å starte foldingen etter en refresh? Endret 21. januar 2016 av srbz Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Laster inn en plugin som refresher nettleseren så nacl ikke henger seg.Det må være til chrome.Har testet 5 stykker, men når den oppdaterer kommer det opp et vindu som sier er du sikker? ja / nei... og da stopper jo hele driten opp.For eks sette den på f5 hver 6 time ol hadde gitt oss 80.000 fler wu i mnd.Nettleser er null stress, men når den jobber med nacl så avbryter man jobben, derfor den maser.Luft til nytt datarom legges og rackskap bygges RMA 1x 970 msi RMA 1x 780ti msi Endret 22. januar 2016 av War 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2016 Prøv heller MacroMaker eller noe tilsvarende. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2016 Det er ubuntu på maskinene, burde kanskje legge inn MS W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå