Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sendt mail til [email protected] nå, men får ikkje noko bekreftelse. Må eg ha ein tittel og tekst? :p

8627589[/snapback]

Nei. Jeg hadde ikke det, og fikk bekreftelse. Den kom med en gang, så rart at du ikke har fått den. :hmm:

Sjekket at adressen er riktig? Og at det ikke har blitt filtrert ut som spam, det gjorde det hos meg, nemlig. (i hotmail)

Lenke til kommentar

Jeg har lasta ned fahmon som ble anbefalt, men har et lite problem her. Er det noen som har litt peiling på denne, den viser ikke noe info.

Har et lite screenshot her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
fahmonig2.png

Nå har jeg prøvd 100 ganger her og begynner og få en aldri så liten følelse av at jeg ikke får det til, skulle tro det var ganske enkelt men... :hmm:

Lenke til kommentar

Du har valgt work-mappa, det funker ikke.

- Høyreklikk Mitjmannen inne i FahMon vinduet

- Velg: Edit this client

- Location: Gå opp ett nivå i mappe-hierarkiet til "SMP client V.1.01"

På FahMon-menyen velg: Download new projects

Vent på beregninger basert på tid mellom hver ramme.

På FahMon-menyen kan du velge benchmark og se gjennomsnittlig og minimal tid per ramme, og hvor mange ppd det gir.

Lenke til kommentar

Jeg må si at det skjønte jeg ikke alt for mye av, men da er det altså mulig.

jeg skulle likt og finne ut litt av dette sjøl for en gangs skyld, men når det gjelder dette fah-greiene er jeg nesten helt blank.

Siste linje i signaturen din stemmer faktisk ganske bra Xell, fant denne siden:

http://www.overclock.net/faqs/71068-how-us...my-folding.html

Så det jeg skal gjøre er da altså og dele folding-mappa på den andre pcen og finne den på hoved-pcen, høres ikke så alt for vanskelig ut... vi får se :)

Lenke til kommentar

Flott at du har lyst til å finne litt ut av ting selv. Det lærer man masse av. Men du må heller ikke være redd for å spørre. Det beste er å søke litt rundt først og så spørre hvis man er usikker på om det blir riktig eller man ikke får det til å virke slik det synelatende skulle ha gjort :)

Stå på og si i fra hvis du ikke finner ut av det. Det blir nok noen ordning til slutt :)

Lenke til kommentar

Hehe, hjemmesiden var ikke engang i nærheten av mine tanker der faktisk.

Google kan ofte være det enkleste :thumbup:

Skal se om jeg får det til snart, den andre pcen har en liten pause nå.

Fikk kanskje verva ett nytt medlem til familien i dag også, han så fah nede på oppgavelinjen og begynnte og spør om ting utenfor mitt område. Vi får se hva det blir til...

Lenke til kommentar

Endelig fått ridd den villstyrige oksen av en "ny" PC i form her, såpass at jeg kan få fyrt i gang F@H igjen.

Har nå en Core2 DUO E4300 og et X1950PRO.

Problemet jeg har er at SMP-klienten ikke later til å gjøre noe fornuftig. Servicen nekter å svare når jeg ber den om og starte, og det er ikke blitt lag til noe i loggen.

GPU-klienten har jeg ikke sett så nøye på enda, men det virket da som den kjørte.

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg fiksa FahMon så den passer på begge pcene, det var egentlig ganske enkelt...

Er det ikke sånn med GPU-klienten at man må skru den av og på manuellt mellom gaming og slikt? har tenkt litt på og teste den selv.

Hva er det du får i PPD via skjermkortet ditt, Tordenflesk? Har samme sak her så om det leverer nok skal jeg vurdere og få det i sving :yes:

Lenke til kommentar
Endelig fått ridd den villstyrige oksen av en "ny" PC i form her, såpass at jeg kan få fyrt i gang F@H igjen.

Har nå en Core2 DUO E4300 og et X1950PRO.

Problemet jeg har er at SMP-klienten ikke later til å gjøre noe fornuftig. Servicen nekter å svare når jeg ber den om og starte, og det er ikke blitt lag til noe i loggen.

GPU-klienten har jeg ikke sett så nøye på enda, men det virket da som den kjørte.

8651702[/snapback]

Nok en gang; SMP kan desverre ikke kjøre som service.

Hvis man har valgt service på denne under første konfigurasjon må man drepe prosessen, kjøre konfigurasjonen en gang til (-configonly) og velge ikke kjøre den som service når spørsmålet kommer opp (dette må til for å få fjernet den fra service lista). Også kan man kjøre den på vanlig vis. Ulempen er at denne må kjøre i et åpent terminalvindu (cmd), men husk at dette er beta og at de mest sannsynlig kommer til å legge til service funksjonen etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...