Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har Postnord klarte å miste enda en pakke.. så 980Ti er muligens forsvunnet. 

Komplett kunne gi oss et nytt, men det hjelper ikke når ubekreftet dato er 22 Jan.. 

 

Så vi kommer til å kjøre på 2x 980 + 1 980Ti (+ mitt, men den har jeg ikke mulighet til å la stå 24/7 dessverre) 

Et råd hvis en pakke er borte. Ring postnord kundeservice. Utleveringsstedet er uten informasjon når en pakke blir borte. Har den havnet i feil butikk så vet de så fort utleveringssted har skannet pakken inn. Har sjåføren glemt å levere den, vet de det så fort sjåføren er tilbake på deres sorteringslager (eller noe liknende) og kommer med returpakkene. 

 

Jeg har jobbet på butikk med utlevering av pakker for dem. Deres systemer er bedre enn de var, men har fortsatt noen svakheter ved feil levering. 

 

PS: Demo 980Ti... Hva pleier de å gå for? :p 

Endret av MrHorgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

nacl feiler, fatale errorer. rebootet 10 ganger, gir 0 ppd / wu. 

Får prøve å legge inn nyeste chrome imorgen. 

Hva? Hos meg går det auto. Så hva gjør jeg rett da? Jeg bruker lavest på cpu. Naci før below normal, nå idle.

 

Er linuxmaskiner de med 4x cpuer. 

Får sånn gul linje øverst med fatal krasj. 

Har forsøkt i flere dager nå, leverer 0. 

 

Rart de ikke engang leverer den jobben jeg ser på at den leverer.. 

Lenke til kommentar

Takker! +Rep!

 

Skal få ringt dem imorra.

 

980ti G1 gikk for 6100 her om dagen. Vi betalte 7265 kr for et 980TI hybrid kort iallefall. :))

Det dumme med deres systemer for de som henter pakker (såvidt jeg forstår det) er at melding sendes ut når levering av pakker kommer til hentestedet. Ikke når hentested selv registerer den enkelte pakke. 

 

 

Takker.. Finner jeg ett til den prisen er det mulig jeg går for SLI. 

Lenke til kommentar

Bra ch, du har en kort lunte, tell til 10 neste gang :tease: Du skjønner hva jeg mener(Håper jeg)

Ikke ta livet av kortet min venn, men post ppd og watt.

 

Om dere ser på min liste så ser dere at jeg taper wu, men mere ppd. Kjører enda 9 naci og 12gpu. Ja mye strøm og støy, men trenger varmen og mitt mål er 10k wu denne md.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så nøkternt set, så mister jeg ~60k på å kjøre på PCI-e v1.1 mot v3.0...

 

EDIT: Tror faktisk det har mer å gjøre med CPUene jeg kjører på, enn selve PCIe bussen. Prosessen som forer GPUen står i 100%.

Det er en kombinasjon. Mindre pcie mere cpu. Mine i3 lå også på 100 med 2x980 kort. Derfor er den ute og kjører nå i7 på 4200. 

Men som sakt, er cpu som bestemmer.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Joa, men forbanna må jeg forsatt få lov til å bli på PN.  :tease:

 

Vi klokker kortet til 1450. Tempen er jo 38-40¤C. Stock spenning selvsagt. :)

 

Da har vi 2x 980Ti, 2x 980 + mitt 980Ti.  :w00t:

Hehe, okay, Jeg har ikke hatt problemer med PN. Det har bare tatt mye lenger tid å få varene.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...