Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det ene smalt, dårlig kjøling av VRM msi limited, med nytegnet custom 10F-krets

Ett zotac ble bare svart, booter ikke , uker gammelt. 

MSI 780ti døde, dusting brukte 8 mnd på ny, så døde ett til, dustin har bare hatt det i 2 mnd. 

De bytter vifter da, koste hva det koste vil. 

De kjøper heller nytt fra ebay og gir meg en å oppgradere kortet i samme prisklasse. 

De skal eie kundene sine som prinsipp-sak. 

Hvordan kan de bruke 8mnd på å skaffe deg et nytt kort? Og(fet skrift) er ikke det risikospill for dem å gjøre?

 

En av grunnen for at jeg betaler litt mere for å bruke komplett :yes:

Det koster å ha bedre kunde støtte :green:

 

Edit: I går sølte jeg vann på tastaturet mitt og det sa poff, luktet svidd og jeg tenkte, jaja nye maskin. Men nei du funker enda min gamle sliter. 3770K-msi z77a-gd55. :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Vi/Jeg mister litt PPD. Lå nærme 2 mill nå.

Men mitt 980ti fikk endelig en ny vannblokk, og fars har enda ikke kommet. (Ergo mitt leaktestes) Så vi har 2x 980 + 1x 980ti + 1x 6700 på 3.9 som skal folde NaCl I mellomtida.

 

Nå har vi enda en rigg klar for et 970. S

Angrer litt på av vi solgte ene 970 kortet, men tviler ikke på at det er umulig å skaffe et til I fremtiden. :)

 

Edit:massiv skriveleif.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Etter dagens tale fra Obama føler jeg en viss ekstra stolthet overfor vårt bidrag til F@H (har alltid følt meg stolt over det bidraget faktisk).

 

Har aldri forventet å få noe tilbake, men betydningen av Obamas uttalelse om at USA bør være landet som kurer kreft, gir meg en ekstra gnist. Håper kanskje det kan bety noen ekstra bevilgninger til Stanford  :love:

 

Ja vi folder for å bidra til kampen mot kreft og andre sykdommer, og det er noe vi bør fortsette med. Samtidig sier kynikeren i meg at den store legemiddelindustrien har egentlig ingen interesse av en kur mot kreft, for slik logikken tilsier, så taper dem da MILLIARDER av dollar hvis en slik kur vil komme. Dette kan sies om andre sykdommer også. Egentlig burde all helse og medisiner vært styrt av staten og være for null-profitt. Da kunne vitenskap og informasjon, slik foldinga bidrar til, være mer på sin plass mener jeg. Så lenge ting styres av profitt, så vil sykdom og kreft fortsatt finnes dessverre. Hva president Obama sier tar jeg ikke så seriøst altså, men det er en litt annen diskusjon igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Etter dagens tale fra Obama føler jeg en viss ekstra stolthet overfor vårt bidrag til F@H (har alltid følt meg stolt over det bidraget faktisk).

 

Har aldri forventet å få noe tilbake, men betydningen av Obamas uttalelse om at USA bør være landet som kurer kreft, gir meg en ekstra gnist. Håper kanskje det kan bety noen ekstra bevilgninger til Stanford :love:

Ja vi folder for å bidra til kampen mot kreft og andre sykdommer, og det er noe vi bør fortsette med. Samtidig sier kynikeren i meg at den store legemiddelindustrien har egentlig ingen interesse av en kur mot kreft, for slik logikken tilsier, så taper dem da MILLIARDER av dollar hvis en slik kur vil komme. Dette kan sies om andre sykdommer også. Egentlig burde all helse og medisiner vært styrt av staten og være for null-profitt. Da kunne vitenskap og informasjon, slik foldinga bidrar til, være mer på sin plass mener jeg. Så lenge ting styres av profitt, så vil sykdom og kreft fortsatt finnes dessverre. Hva president Obama sier tar jeg ikke så seriøst altså, men det er en litt annen diskusjon igjen.

En kur mot kreft betyr ikke at du ikke går kreft igjen. Det betyr heller ikke at andre ikke får kreft. De vil alltid ha nye tilfeller av kreft å kurere.

 

Det vil også være behov for mer enn en kur, da grunnen til kreft kan være mange. Selv om alt munner ut i en mangel på kontroll over celledeling.

 

En del eksperimentell behandling viser jo at vi har kommet et godt stykke på vei i behandlingen da.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å fryser her i leiligheten min, og prøver å få fart på foldepc nr 2. Har gitt bort 7970 kortet som var i den.. 

Ett stakkars  GTX295 kort som sitter i den nå :rofl:   Folder nå med 1-980ti/5960x og 1-780 classy pluss 2 stk 2500k som koker. 

Så, noen som har noen gode forslag til ny/brukt gpu til rundt tusenlappen for og komme seg gjennom vintern? :)

Lenke til kommentar

Jeg slang opp et 980 og et 970 her. 1750w fra veggen nå, vet ikke hva annet som er på denne kursen... har et 970 Strix som venter, men har faktisk gått tom for PSU-kabler, og uttak på switchen ehr nå :p

Registrerer faktisk endel coilwhine fra et av de to kortene, begge MSI Gaming. Skuffende. Tror det er 980'et... Hjelper ikke at det står 30cm fra meg, "open air"-style.

Skulle ligge på ca 4,7 mill PPD nå, da. Runder  5 mill når jeg er hjemme fra Tyskland og får omrokkert litt. Kan være 7970 lightning-kortene får seg en runde på brukt'en...

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...