Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Kjører nå 8x naci + 12 gpu. Vet ikke om det går, men vet ppd vil gå ned mye. Men men trenger varmen og ja mye støy nå på data rommet mitt og varmt, Hehehe Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Er ikke så mye plaget med hverken varme eller kulde her. Jeg hadde nok foretrukket å være hjemme og folde. Litt off-topic dette, men ... Blir nok kaldere med tiden. Endret 8. januar 2016 av Chavalito Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Er til pynt davel. ^^ Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Vi vasser rundt med kjemikalier av alle typer. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Er ikke så mye plaget med hverken varme eller kulde her. Jeg hadde nok foretrukket å være hjemme og folde. Hvorfor ikke la den stå og folde når du er borte? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Hahaahahahahahah USD gå ned? d kommer ikke til p skje på leeeeee geHvordan er du så sikker på det? Ikke for å være frekk, men synes du høres veldig sikker ut i din uttalelse.I do... Dårlige dollar kursen stsrtet ved jul 2014. Iden har den blitt fårligere og dårligere. Oljen i Norge går dårlig når andre land som produserer olje får det til billigere. Dette gjør at Norge i dag har måtte sakt opp hundrevis av folk, for ikke og snakke om at vi har 3 milliarder oljefat lagret omkring i europa usolgt. I tillegg til dette er oljeprisen lav for andre tilbyr det billigere, rentene og sånne greier mtp hus er også relativt billige og for noen uker siden var det ett interjuv på tv2 (?) der de kom fram til at bankene ikke hadde noen planer med å heve renten. I tillegg til dette så jeg idag et innlegg av dagbladet der wall street sa at de stod på randen av ny økonomi-krise. Så ser det lyst ut? Edit: ekspertene i norge sier også at dollaren ikke vil bli lavere ut 2016. Endret 8. januar 2016 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Er ikke så mye plaget med hverken varme eller kulde her. Jeg hadde nok foretrukket å være hjemme og folde. Hvorfor ikke la den stå og folde når du er borte? Fordi madamen blir litt sånn derre ...., eh, .... sur hvis jeg gjør det. Er hennes leilighet og hun betaler for strøm etc. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Er ikke så mye plaget med hverken varme eller kulde her. Jeg hadde nok foretrukket å være hjemme og folde. Hvorfor ikke la den stå og folde når du er borte? Fordi madamen blir litt sånn derre ...., eh, .... sur hvis jeg gjør det. Er hennes leilighet og hun betaler for strøm etc. Skjønner Bare lurte Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Men jeg kan jo lure i gang folding på serveren, det vil hun nok ikke merke da 970 kortene er veldig stille. Må bare finne ut en måte å få Teamviewer til å funke bak proxy etc. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Få henne til å komme med hjennomsnittelig strømforbruk for 2015, så betaler d mellomlegget til kortene? nei jeg vett ikke xD Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 295x2 leverer ganske greit den dag i dag Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Jepp bra det, men 2x980 er 900k nå på p10490 og 10402. Alle mine 980 ligger nå på over 900k x3 Skrudde av naci på dem. Har du strøm måler på den maskinen? Mine er på ca 400w Og en annen ting, byttet folding navn? Edit 2: https://www.smartflix.io/ Alle 9 på naci og 12 gpu. Endret 9. januar 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Holdt på å stikke ned på DI for å kjøpe DDR4 til et DDR3-hovedkort... #fail.Holder en råtten pentium G460 på et H77-kort til å drive et 980 i folding, eller er det for snaut? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Har du kortet er det bare å prøve, men tror du vil tape mye ppd på den cpu. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Mener du Pentium G640 (2.8 GHz dualcore) eller Celeron G460 (1.8 GHz singlecore)? Ser for meg at forskjellen mellom de to kan være signifikant Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Mener du Pentium G640 (2.8 GHz dualcore) eller Celeron G460 (1.8 GHz singlecore)? Ser for meg at forskjellen mellom de to kan være signifikant Sistnevnte Fant nettopp mitt rampage 4 extreme, så det er egentlig ikke et spørsmål lenger. Da har jeg ordnet meg spørsmålet er om sikringene takler det... 8x 970/980 og 2x 7970, liksom. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg flyttet en maskin ut av data rommet for jeg likte ikke å ligge (max jeg så 2100w 10A) Nå 400w mindre. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Bor i kollektiv. Får ikke lov til å bruke stuen til noe, det er visstnok "lite hjemmekoselig" når mine ting er i stuen. (samme frøken har det med å legge igjen søppel fra vors og annet i dagesvis, som om det er noe mer hjemmekoselig enn en stabel modelltog eller en folding-PC).Edit: så ikke at jeg akkurat har passert 7000 innlegg. Hurra for meg. Endret 10. januar 2016 av knopflerbruce Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Bor i kollektiv. Får ikke lov til å bruke stuen til noe, det er visstnok "lite hjemmekoselig" når mine ting er i stuen. (samme frøken har det med å legge igjen søppel fra vors og annet i dagesvis, som om det er noe mer hjemmekoselig enn en stabel modelltog eller en folding-PC). Edit: så ikke at jeg akkurat har passert 7000 innlegg. Hurra for meg. Noe sier meg at det kanskje er like greit. Håper du slipper billig unna med ryddingen der også. Jeg ser at Curecoin har satt opp tempo nå. Vi tok innpå med ca 2 mill daglig en liten stund men nå er vi nede i 680K ifølge listene på extreme overclocking. Tiltross for økende PPD for laget som helhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå