Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaahahahahahah USD gå ned? :rofl: d kommer ikke til p skje på leeeeee ge

Hvordan er du så sikker på det? Ikke for å være frekk, men synes du høres veldig sikker ut i din uttalelse.
I do... Dårlige dollar kursen stsrtet ved jul 2014. Iden har den blitt fårligere og dårligere. Oljen i Norge går dårlig når andre land som produserer olje får det til billigere. Dette gjør at Norge i dag har måtte sakt opp hundrevis av folk, for ikke og snakke om at vi har 3 milliarder oljefat lagret omkring i europa usolgt. I tillegg til dette er oljeprisen lav for andre tilbyr det billigere, rentene og sånne greier mtp hus er også relativt billige og for noen uker siden var det ett interjuv på tv2 (?) der de kom fram til at bankene ikke hadde noen planer med å heve renten. I tillegg til dette så jeg idag et innlegg av dagbladet der wall street sa at de stod på randen av ny økonomi-krise. Så ser det lyst ut?

Edit: ekspertene i norge sier også at dollaren ikke vil bli lavere ut 2016.

Endret av ExpensiveGameFinder
Lenke til kommentar

Er ikke så mye plaget med hverken varme eller kulde her. Jeg hadde nok foretrukket å være hjemme og folde.

Hvorfor ikke la den stå og folde når du er borte? :)

Fordi madamen blir litt sånn derre ...., eh, .... sur hvis jeg gjør det. Er hennes leilighet og hun betaler for strøm etc.

Lenke til kommentar

Er ikke så mye plaget med hverken varme eller kulde her. Jeg hadde nok foretrukket å være hjemme og folde.

Hvorfor ikke la den stå og folde når du er borte? :)

Fordi madamen blir litt sånn derre ...., eh, .... sur hvis jeg gjør det. Er hennes leilighet og hun betaler for strøm etc.

Skjønner ;) Bare lurte :)

Lenke til kommentar

Mener du Pentium G640 (2.8 GHz dualcore) eller Celeron G460 (1.8 GHz singlecore)?

Ser for meg at forskjellen mellom de to kan være signifikant :)

Sistnevnte :p

Fant nettopp mitt rampage 4 extreme, så det er egentlig ikke et spørsmål lenger. Da har jeg ordnet meg :) spørsmålet er om sikringene takler det... 8x 970/980 og 2x 7970, liksom.

Lenke til kommentar

Bor i kollektiv. Får ikke lov til å bruke stuen til noe, det er visstnok "lite hjemmekoselig" når mine ting er i stuen. (samme frøken har det med å legge igjen søppel fra vors og annet i dagesvis, som om det er noe mer hjemmekoselig enn en stabel modelltog eller en folding-PC).

Edit: så ikke at jeg akkurat har passert 7000 innlegg. Hurra for meg.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Bor i kollektiv. Får ikke lov til å bruke stuen til noe, det er visstnok "lite hjemmekoselig" når mine ting er i stuen. (samme frøken har det med å legge igjen søppel fra vors og annet i dagesvis, som om det er noe mer hjemmekoselig enn en stabel modelltog eller en folding-PC).

Edit: så ikke at jeg akkurat har passert 7000 innlegg. Hurra for meg.

Noe sier meg at det kanskje er like greit. Håper du slipper billig unna med ryddingen der også. 

Jeg ser at Curecoin har satt opp tempo nå. Vi tok innpå med ca 2 mill daglig en liten stund men nå er vi nede i 680K ifølge listene på extreme overclocking. Tiltross for økende PPD for laget som helhet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...