Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En + for den.

Poenget mitt er at dere snakker om ppd, men bruker en forme som ikke øker ppd. Hva skal du med ett pcie ssd til ørten tusen?

Hva er forskjellen på 2500 les/2500 skriv i forhold til en ssd som har 550/550 i praksis bruk.

Har en 64GiB fra 09( on time er 49940T) og denne fra 2012 240Gib(on time er 26636T) . Til forskningen og opp start av win 10 ikke mye forskjell.

Ja jeg er skuffet, hadde jeg hatt plass skulle jeg blåst war i ppd for lenge siden :)

Lenke til kommentar

Garanterer vel bedre en 4 gpuvifter og kort på 89c 

 

Når unga flytter ut skal jeg borre hull i veggen og ha kablene gjennom og pcen på andre siden av veggen. 

Eneste som er på den tempen er 2x msi hos meg. Har lenge prøvd å få dere mere effektive, men er akkurat som å få et svar fra ett fjell.

Hehe, war er ikke sint bare veldig skuffet. Og hva skal du med en ruter til over 5k? Er den så mye bedre enn min gamle sliter rt-n66u?

Som jeg sa er skuffet, ikke sint og bare min menig/og at dere har feil prioritering når dere prater om ppd.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Er det flere som kjøper? FIkk 2x 970 og 1x 980 i dag. Ligger et 970 i Tyskland og venter, også. Vurderer angrefrist på 980'et, men usikker... de kan jo holde seg bra i pris en stund til, og om jeg taper 200kr på å selge det om 6 mnd er det jo egentlig verdt det. 4357kr som demovare, MSI 980 Gaming :p #win

Det eneste foldingrelaterte som skal ut blir vel mine 7970 Lightning. Liker jo bare disse kortene fordi de er kjekke å reklamere, men de der har vannblokk og dør "aldri"...

Lenke til kommentar

 

Garanterer vel bedre en 4 gpuvifter og kort på 89c 

 

Når unga flytter ut skal jeg borre hull i veggen og ha kablene gjennom og pcen på andre siden av veggen. 

Eneste som er på den tempen er 2x msi hos meg. Har lenge prøvd å få dere mere effektive, men er akkurat som å få et svar fra ett fjell.

Hehe, war er ikke sint bare veldig skuffet. Og hva skal du med en ruter til over 5k? Er den så mye bedre enn min gamle sliter rt-n66u?

Som jeg sa er skuffet, ikke sint og bare min menig/og at dere har feil prioritering når dere prater om ppd.

 

Hjemme-pcene er morropc, der er ikke ppd viktigst vs krone. 

Routeren er kjøpt pga den ligner på en edderkopp.

Har 2 av den her også som ikke er åpnet engang

https://www.komplett.no/product/844901/datautstyr/nettverksprodukter/routere/asus-rt-ac3200-gigabit-router#

 

 

Vet du ikke liker msi, kjørte evga sc hjemme helt til viftene gikk istykker, byttet de bare ut med msi-kort pga det hadde jeg liggende. Evga-kortene døde ikke ppd-messig, så de er ikke rma, men folder i en foldebule uten ører. 

Endret av War
Lenke til kommentar

Føler 980 koster for mye i innkjøp. 980ti gir nok bedre verdi der. Dessuten er jeg RMA-spekulant - 970 kan fort erstattes med den nest raskeste modellen ved neste launch dersom man trenger reklamere. GTX770 ville jo ikke blitt byttet mot et GTX960 i dag, men et GTX970. Hvertfall om nvidia fortsetter å ha like store ytelsesgap mellom seriene vil det fungere slik. GTX980 er nok i den samme posisjonen, men litt tryggere i den forstand at det er nesten utenkelig at "GTX1060" vil slå det kortet, mens det KAN skje med GTX970. GTX980ti blir garantert byttet mot neste toppmodell.

Lenke til kommentar

Tja er da ikke bare negativt med høy usd/eur, Dyrere data deler ja, men eksport er nå meget bra. Ja følger med på børsen håper den går ned så jeg kan sett inn mere kroner i fondet mitt. :) Har ca100000 der nå.

Og er og derfor ikke x99 system enda, fordi jeg håper usd kan gå ned.

 

Får håpe for din skyld at ikke verdens økonomien kræsjer snart da som mange frykter... da ser du ikke de pengene mer!

Lenke til kommentar

 

Tja er da ikke bare negativt med høy usd/eur, Dyrere data deler ja, men eksport er nå meget bra. Ja følger med på børsen håper den går ned så jeg kan sett inn mere kroner i fondet mitt. :) Har ca100000 der nå.

Og er og derfor ikke x99 system enda, fordi jeg håper usd kan gå ned.

 

Får håpe for din skyld at ikke verdens økonomien kræsjer snart da som mange frykter... da ser du ikke de pengene mer!

 

 

Kræsjer... som i... opphører å eksistere?

Lenke til kommentar

 

Tja er da ikke bare negativt med høy usd/eur, Dyrere data deler ja, men eksport er nå meget bra. Ja følger med på børsen håper den går ned så jeg kan sett inn mere kroner i fondet mitt. :) Har ca100000 der nå.

Og er og derfor ikke x99 system enda, fordi jeg håper usd kan gå ned.

 

Får håpe for din skyld at ikke verdens økonomien kræsjer snart da som mange frykter... da ser du ikke de pengene mer!

 

Hæ? Vet du hvordan et fond funker :hmm: Taper ikke noe om DU ikke får panikk. Aksjer er noe annet ja :)

 

Ps: Alle mine i7 kjører nå på 4200. Trenger varmen de produserer, ca 20w x9.

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Tja er da ikke bare negativt med høy usd/eur, Dyrere data deler ja, men eksport er nå meget bra. Ja følger med på børsen håper den går ned så jeg kan sett inn mere kroner i fondet mitt. :) Har ca100000 der nå.

Og er og derfor ikke x99 system enda, fordi jeg håper usd kan gå ned.

 

 

Får håpe for din skyld at ikke verdens økonomien kræsjer snart da som mange frykter... da ser du ikke de pengene mer!

Hæ? Vet du hvordan et fond funker :hmm: Taper ikke noe om DU ikke får panikk. Aksjer er noe annet ja :)

 

Ps: Alle mine i7 kjører nå på 4200. Trenger varmen de produserer, ca 20w x9.

 

Ligger to stk r9 295 kort på finn om du trenger varme :-)

Lenke til kommentar

 

 

Tja er da ikke bare negativt med høy usd/eur, Dyrere data deler ja, men eksport er nå meget bra. Ja følger med på børsen håper den går ned så jeg kan sett inn mere kroner i fondet mitt. :) Har ca100000 der nå.

Og er og derfor ikke x99 system enda, fordi jeg håper usd kan gå ned.

 

Får håpe for din skyld at ikke verdens økonomien kræsjer snart da som mange frykter... da ser du ikke de pengene mer!

 

 

Kræsjer... som i... opphører å eksistere?

 

Amatør :rofl:Har du penger, sett inn i fond. Renter på kapital konto er er store vits.

Lenke til kommentar

 

 

 

Tja er da ikke bare negativt med høy usd/eur, Dyrere data deler ja, men eksport er nå meget bra. Ja følger med på børsen håper den går ned så jeg kan sett inn mere kroner i fondet mitt. :) Har ca100000 der nå.

Og er og derfor ikke x99 system enda, fordi jeg håper usd kan gå ned.

 

Får håpe for din skyld at ikke verdens økonomien kræsjer snart da som mange frykter... da ser du ikke de pengene mer!

Hæ? Vet du hvordan et fond funker :hmm: Taper ikke noe om DU ikke får panikk. Aksjer er noe annet ja :)

 

Ps: Alle mine i7 kjører nå på 4200. Trenger varmen de produserer, ca 20w x9.

 

Ligger to stk r9 295 kort på finn om du trenger varme :-)

 

Nei takk. Kjøper heller da 2x980Ti. Koke platene kan dere ha selv. Trenger varmen nå. 2660w pc-er klarer ikke å holde varmen. Må ha en ovn på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...