tore_v1 Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Da har jeg sendt en PM. Jeg forbeholder meg retten til å distribuere eventuelle navn som kommer inn til den overnevnte gmail-kontoen til en annen liste som er lettere å administrere. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Bra iniativ! Foreløpig er det fint sted å samle adresser hvertfall! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Noen andre som ikke får noen poeng? Har blitt ferdig med noen WUer det siste døgnet, men de har ikke blitt registrert enda. Oi fant svaret, ser ut som vi kan gå en stund uten noe poeng nå da... It's one step more complicated, because some WUs are received by the Collection Server and that has to be coordinated with the data going to the Work Server first. Here's what has happened in the past: a big data dump for everyone shows up eventually . . . perhaps one server at a time. (Missing credits have been reported on a couple of the servers.) I expect that the server upgrades will be completed first, then everything will be allowed to stabilize, and then they'll start looking for uncredited WUs. It's likely that people uploading the same project will start seeing their credits and then, some days later, an audit will be performed and the back credits will be applied. (If other priorities delay the audit, it can even be a few weeks.) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Med andre ord så er det store muligheter for å sette personlig rekord i poeng på én dag om det blir en batch-kreditering av poeng. Lagrer alle adressene som kommer inn selvfølgelig, og selger de til høystbydende spam-leverandør.. Eller, så blir det send ut en epost med en link til den nye adressen. Tar detaljene over PM med Xell i alle fall, det er hun som sitter med kontroll over epost-serveren vi skal bruke. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Da har jeg satt opp en mailingliste på [email protected] Denne er automatisert i forhold til subscribe unsubscribe og den er moderert slik at man ungår spamming. (listen er satt opp kun for utsendelse av newsletter) For å melde seg på send en mail til [email protected] Følg meldingen i mailen du får. (i.e. reply > fjern all meldingstekst > send burde funke) Men vi trenger noen til å melde seg frivillig til å lage selve newsletteret. Disse vil bli satt opp som moderatorer og vil være de eneste som kan sende meldinger til lista. Jeg kan administrere lista, men vet ikke om jeg har tid til å skrive newsletter. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg melder meg til å bidra med skriving, null stress. Hadde det vært en ide å ha flere skribenter, slik at man kunne gjort litt mer ut av det? Enten lengre nyhetsbrev eller hyppigere oppdateringer? Flott jobbet Xell, jeg har allerede signet opp Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 er det mulig å bruke programmet på en http proxy? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Skal gå fint det. Hvis Internett Explorer er satt opp til å bruke proxien så skal man kunne hente disse instillingene under konfigurasjonen. i.e. når du kjører konsoll-versjonen føste gang får du spørsmål om den skal bruke proxy og om den skal hente instillingene fra IE. Jeg har selv adri testet dette, men det er i hvertfall lagt opp til det Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg er med som mod på lista. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 758 ppd på en T7200 2 ghz C2D med SMP-klienten begrensa til 60% av CPU, er ikke det ganske bra? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Det er meget pent det, Gaervern! Enkelte WU'er liker C2D-arkitekturen veldig godt! Jeg veksler mellom 1200-1800 med min E6600, jeg liker det jeg Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Da har jeg sendt en mail til alle som har sendt mail til [email protected] med følgende tekst: Takk for mail. Det er kommet en liten rettelse. [email protected] Send en epost hit, og følg bruksanvisningen per mail. Xell har ordnet med en liste som blir lettere å administrere enn via gmail. -Tore tore_v1 Så da kan de fem-seks som hadde sendt mail prøve på nytt. Håper flere og flere vil skrive seg på nyhetsbrevet, hvis ikke har det liten hensikt. Foreslår også at vi, når det er nesten klart til utsending, sender det til hardware.no-redaksjonen slik at de kanskje kan legge det ut. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 [email protected] kan de ikke sende til. De må malde seg inn første ved å sende mail til [email protected] Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 D'oh! Jeg sender ut en korrigeringsmail.. Beklager knotingen, det var meget velment Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 OK, karer nå har jeg ikke helt fått med meg alt men jeg sender først en mail til [email protected], og så etter en til [email protected] ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Neida, du trenger ikke sende noe til [email protected] . Dette er adressen til mailinglista og vil kun brukes avmoderatorene når de sender ut et nyhetsbrev. Ved å sende mail til [email protected] vil du få en mail som ber deg om å bekrefte dette. I de fleste mailprogrammer er det bare å trykke reply, men jeg anbefaler også å fjerne meldingsteksten. Ikke noe vits i unødvendig bruk av båndbredde Da er du meldt på listen og vil motta nyhetsbrevet når moderatorene kommer i sving med dette. Dersom du av en eller annen grunn vil melde deg av listen er det bare å sende mail til [email protected] men dette er godt forklart i dan mailen du mottar ved innmelding. dersom det er noe problemer kan du sende mail til [email protected] Denne har jeg ikke testet, men regner med at jeg som eier av listen mottar denne. Kanskje noen vil teste for å verifisere? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Mail sendt avgårde for å teste.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 ok, nå føler jeg meg skikkelig teit. Her sitter jeg og sier at alt står veldig godt fortalt i mailen man mottar, men har ikke lest dens å grundig selv: [email protected] Gir en automatisk respons på tilgjengelige kommandoer til listen. Da får man også beskjed om at for å få kontakt med eieren av lista (meg ) må man sende mail til [email protected] Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Hehe Den går i tabbeboka. Den er langt fra full pga mye goodwill ifb med nyhetsbrevet, så den sklir fint mellom fingrene. Foreløpig da, såvidt jeg kan se, så er det aeinstein og jeg som har meldt oss som mod til nyhetsbrevet. Skjer fint lite fra min side med det før neste uke pga trondheimstur denne helgen, så vet dere det. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 er begrenset hvor mange som har meldt seg på lista også så det haster vel ikke. Man kanskje begynne å tenke litt på hva man skal ha med i et slikt nyhetsbrev. Hvis det er flere som skal skrive så kan det være kjekt at det ser nogen lunde likt ut fra gang til gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå