Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei ikke enda, men vi har lovt å håpe det går an i fremtiden, Men en annen ting. Alt funker bra med kortene, ja jeg tror det siden du ikke sier noe :w00t:

Funker 100% :-) men er int i flere. For å bytte ut div gamle kort så om noen har å selge er det bare å skrike ut :-)

Lenke til kommentar

Dro like gjerne til og kjøpte ett G1 kort til, så kan jeg kjøre 4 veis SLI om jeg skulle føle for det  :)

 

En rigg som produserer 2 millioner PPD er vell ikke langt fra ny rekord  :w00t:

 

Det er jo en fornuftig investering selv for watt nisser  :xmas:

 

attachicon.gifG1.jpg

Nei ikke for denne watt nissen. 2x på https://www.komplett.no/product/855381/datautstyr/prosessorer/intel-core-i3-6300-socket-lga1151

Ville produsert mer enn 4x på ditt system. Og 2x hk + ram osv ville blitt billigere en det du har kjøpt nå. Ja og mindrewatt :)

Merker ikke at jeg ser film på denne med 100% cpu og gpu. Taper bare poeng, men mere wu.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Dro like gjerne til og kjøpte ett G1 kort til, så kan jeg kjøre 4 veis SLI om jeg skulle føle for det :)

 

En rigg som produserer 2 millioner PPD er vell ikke langt fra ny rekord :w00t:

 

Det er jo en fornuftig investering selv for watt nisser :xmas:

 

attachicon.gifG1.jpg

Nei ikke for denne watt nissen. 2x på https://www.komplett.no/product/855381/datautstyr/prosessorer/intel-core-i3-6300-socket-lga1151

Ville produsert mer enn 4x på ditt system. Og 2x hk + ram osv ville blitt billigere en det du har kjøpt nå. Ja og mindrewatt :)

Merker ikke at jeg ser film på denne med 100% cpu og gpu. Taper bare poeng, men mere wu.

Vi har masse HK og CPU stående, så i prinsippet kunne jeg hatt ca 5 millioner PPD ekstra om jeg brukte penger kun for å få PPD (6,5 millioner PPD totalt for prisen av den riggen totalt sett).

Lenke til kommentar

Jeg aktiverte intern gpu som dere sa, satte kabel i og pcen foldet som før med 2 slots ( 2 970) 

Men på en eller annen måte sto det 37 days på work.....dagen etter. 

Den brukte intern-gpu-kraft på begge jobbene.

 

Høres helt vilt ut. Sjekk med gpu z hvilken gpu(er) som jobber. Høres mest ut som en c21 error har hatt et par wu's som henger seg litt.

Lenke til kommentar

Jeg aktiverte intern gpu som dere sa, satte kabel i og pcen foldet som før med 2 slots ( 2 970) 

Men på en eller annen måte sto det 37 days på work.....dagen etter. 

Den brukte intern-gpu-kraft på begge jobbene. 

 

Prøv å endre på OpenCL index (under configure->slots) til du folder på riktig kort (sjekk med GPU-z f.eks) :) Finnes vel en vitenskapelig måte å finne riktig nummer på, men finnes ikke så mange muligheter, så enkleste er vel bare å prøve seg frem... 

 

Jeg måtte endre til "1" for at den skulle folde på dedikert og ikke internt. Men det betyr ikke at det er samme svar for din del ;) Forøvrig et AMD kort som står og folder lykkelig og problemfritt der, må være fordi eg har brukt intern GPU til all PC-bruk ellers ;)

Lenke til kommentar

Gidder ikke finne feilen, satte såklart kabel i skjermkortet igjen og alt folder som før. 

Bare nevner det , laggfri pc med intern gpu-bruk førte til at foldingen krasja. 

Det er rart at den fortsatte å folde der den var med 2 jobber ( 2 skjermkort).

Hadde skjønt tegninga med en gang om den plutselig hadde 1 jobb med 40 dager 

 

 

Edit:

Før jeg byttet slik det var prøvde jeg å adde slot på gpu, det gikk ikke. 

Endret av War
Lenke til kommentar

 

 

Dro like gjerne til og kjøpte ett G1 kort til, så kan jeg kjøre 4 veis SLI om jeg skulle føle for det :)

 

En rigg som produserer 2 millioner PPD er vell ikke langt fra ny rekord :w00t:

 

Det er jo en fornuftig investering selv for watt nisser :xmas:

 

attachicon.gifG1.jpg

Nei ikke for denne watt nissen. 2x på https://www.komplett.no/product/855381/datautstyr/prosessorer/intel-core-i3-6300-socket-lga1151

Ville produsert mer enn 4x på ditt system. Og 2x hk + ram osv ville blitt billigere en det du har kjøpt nå. Ja og mindrewatt :)

Merker ikke at jeg ser film på denne med 100% cpu og gpu. Taper bare poeng, men mere wu.

Vi har masse HK og CPU stående, så i prinsippet kunne jeg hatt ca 5 millioner PPD ekstra om jeg brukte penger kun for å få PPD (6,5 millioner PPD totalt for prisen av den riggen totalt sett).

 

Hehe, kan du eller bare si at du hadde lyst på den maskinen, 1.5m ppd er lite for det du betaler for den maskinen, det er poenget.

Lenke til kommentar

Gidder ikke finne feilen, satte såklart kabel i skjermkortet igjen og alt folder som før. 

Bare nevner det , laggfri pc med intern gpu-bruk førte til at foldingen krasja. 

Det er rart at den fortsatte å folde der den var med 2 jobber ( 2 skjermkort).

Hadde skjønt tegninga med en gang om den plutselig hadde 1 jobb med 40 dager 

 

 

Edit:

Før jeg byttet slik det var prøvde jeg å adde slot på gpu, det gikk ikke. 

Nå er jeg ferdig ned filmen, kan se film/surfe/klage her inne uten problemer. Og cpu 100%/ gpu 100%. Er prosess lasso som gjør det mulig(tror jeg) så dere andre test det PLEASE :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...