Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg en god forklaring på hvordan jeg styrer flere pc'er via klienten? Får ikke koblet til selv om jeg har lagt inn passord, 192.168.1.1-192.168.1.256 på allow og 0/0 på deny. Begge to er windows pc'er.

Klienten må alltid restartes for at endringer skal få effekt. Med andre ord at du får lest av med andre maskiner på nettverket.

 

Det er som oftest den vanligste og enkleste forklaringen.

 

0/0 skulle åpne for alt.

 

Ellers holder det med ip for maskin du vil lese av med.

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg fjerner 127.0.0.1 så får jeg ikke gjort noe på PCen, hvordan legger jeg det til men fortsatt ha mulighet til å styre den lokalt?

Når jeg forandrer den til 192.168.1.1-192.168.1.256 så fungerer det ikke å gå inn på advanced Control eller nettleseren.

 

Edit: Fikk det til, lot alt stå på standard og satt på et passord, da fungerte det :D

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

Flått, nå kan du legge til eller fjerne client type =beta uten å springe som en jojo på alle dine maskiner. Som jeg sa før, takker for jeg selv lærte det, bruker vet hvem jeg har i tankene.

PS: Nå er det så mye vind og kalt at jeg må ha på ovner i tillegg. Blir dyrt denne md, men å slutte med folding blir ikke aktuelt. Happy folding folkens.

Lenke til kommentar

Flått, nå kan du legge til eller fjerne client type =beta uten å springe som en jojo på alle dine maskiner. Som jeg sa før, takker for jeg selv lærte det, bruker vet hvem jeg har i tankene.

PS: Nå er det så mye vind og kalt at jeg må ha på ovner i tillegg. Blir dyrt denne md, men å slutte med folding blir ikke aktuelt. Happy folding folkens.

 

Så lenge maskinene dine står innendørs, vil hver eneste watt(nisse) du bruker på folding kunne trekkes rett av oppvarmingsbehovet ditt. Da vil du i prinsippet ikke spare en krone på å slutte å folde. :p

Lenke til kommentar

Ja bra det, men er det verd prisen du betaler for maskinen :nei:

 

Jeg har vell tenkt slik veldig lenge, så nå var det på tide og tenke litt annerledes. 

Fordi jeg kan, og fordi jeg ville feire meg selv og Stian som faktisk tok første plassen i verden med vår bruker war

Da er det lov å koste på seg litt ekstra for en gangs skyld. Og ikke minst er det moro  :D

Lenke til kommentar

 

Ja bra det, men er det verd prisen du betaler for maskinen :nei:

Ikke vont ment, men tenk hvor mye mere du kunne fått med om du hadde prioritert en annen type for eksempel denne: https://www.komplett.no/product/855374/datautstyr/prosessorer/intel-core-i3-6320-socket-lga1151

 

Hva skal du med den dyre ssd? Sier ikke mere :wee:

 

Fordi det er moro?

 

Jepp, jeg har ikke sakt noe annet, men hjelper ikke med å øke ppd :nei:

Derfor skuffet :)

Lenke til kommentar

Lavere temperaturer senker strømforbruket :) Fullcoverblokker er dog lite gjenbruksvennlige, men om man går for en GPU-only-variant, og velger kort med separat heatsinks for VRM (f.eks. ASUS Strix, tror også MSI Gaming har det samme opplegget) og lar det være litt luftflyt i kabinettet er det bedre både ift støy og løpende utgifter :)

Lenke til kommentar

 

Flått, nå kan du legge til eller fjerne client type =beta uten å springe som en jojo på alle dine maskiner. Som jeg sa før, takker for jeg selv lærte det, bruker vet hvem jeg har i tankene.

PS: Nå er det så mye vind og kalt at jeg må ha på ovner i tillegg. Blir dyrt denne md, men å slutte med folding blir ikke aktuelt. Happy folding folkens.

 

Så lenge maskinene dine står innendørs, vil hver eneste watt(nisse) du bruker på folding kunne trekkes rett av oppvarmingsbehovet ditt. Da vil du i prinsippet ikke spare en krone på å slutte å folde. :p

 

Å joda det vil jeg :)

Men var ikke poenget. Jeg kan fyre med gass.

Men jeg forsker ikke på grunn av ppd. Men for å prøve å hjelpe pg med å finne noe som kan bli kvitt de alvorlige sykdommen vi sliter med. Og da hjelper ikke en ssd til ørten tusen. Heller ikke vann kjølig til ørten tusen.

Bruker nå 2660w :)

Lenke til kommentar

 

Noen som kan gi meg en god forklaring på hvordan jeg styrer flere pc'er via klienten? Får ikke koblet til selv om jeg har lagt inn passord, 192.168.1.1-192.168.1.256 på allow og 0/0 på deny. Begge to er windows pc'er.

Klienten må alltid restartes for at endringer skal få effekt. Med andre ord at du får lest av med andre maskiner på nettverket.

 

Det er som oftest den vanligste og enkleste forklaringen.

 

0/0 skulle åpne for alt.

 

Ellers holder det med ip for maskin du vil lese av med.

 

Nei, forandre du fra normal til beta/advanced det ikke nødvendig, men skader ikke å gjøre det :)

Lenke til kommentar

igår satte jeg skjerm på intern gpu, ett døgn etter har jeg 500 ppd på denne maskinen. 

Da foldet den begge jobbene på den interne gpuen... 

Nei du kan IKKE kjøre gpu på den interne gpu, det burde du vite, eller vet du noe jeg ikke vet :hmm:  :)

Svaret finner du på fah forumet.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...