Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men kan Stanford det å lage WU'er? P10494 er en plage nå, lagger systemet her. Skal dog sies at jeg ikke kjører laveste piroitet, for da klager F@H bare over at det ikke finnes ledige ressurser... :p Så blir et par timers pause nå, men den blir vel ferdig på nattestid.

Den skapte ingen problemer for meg... Kun GPU folding da. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slightly ON topic. Komplett roter til ordren min her, ser jeg... skulle hentet et 970 i romjulen, men de har vel dobbeltbooket denne demovaren. Bestilt 18.12, og da jeg fjernet et SDHC-kort jeg ikke kan vente på lenger står det plutselig at det må bestilles til lager. Pussig, for de hadde et demokort inne senest i går - samme type, men annet ordrenummer. Noen som tror jeg får et nytt kort istedet, som et plaster på såret for 14+ dagers venting? :)

Får heller se etter noen brukte kort, tror jeg...

Lenke til kommentar

Slightly ON topic. Komplett roter til ordren min her, ser jeg... skulle hentet et 970 i romjulen, men de har vel dobbeltbooket denne demovaren. Bestilt 18.12, og da jeg fjernet et SDHC-kort jeg ikke kan vente på lenger står det plutselig at det må bestilles til lager. Pussig, for de hadde et demokort inne senest i går - samme type, men annet ordrenummer. Noen som tror jeg får et nytt kort istedet, som et plaster på såret for 14+ dagers venting? :)

 

Får heller se etter noen brukte kort, tror jeg...

Slik skjer dessverre, men hvorfor ikke ett 980 heller? Mye mere ppd for bare ca 20w mere. Mine 2x evga 980 ligger nå på 917K.

 

Men en annen ting, hvor rask er denne http://www.amazon.com/AMD-Phenom-Processor-Edition-HDE00ZFBGRBOX/dp/B004DALW5K

På naci? Testet far sin q9650(som han fikk av meg) og den bruker ca 24m per wu.

 

Edit: skal være Q9650, ikke 9750, sorry.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Finner meg en amd-pc med ett kort.

Denne skal brukes som kontorpc, laster ned chrome og trykker install så blir skjermen svart...

#typiskamd

 

Den får heller folde urørt.

Har dere noen tips til å redusere laggen på pc som folder nvidia?

Kjører 2x 970 og selv tekst jeg skriver popper opp som en og en bokstav. 

Kjetil sa noe lasso-opplegg, men den må vel stilles inn så den styrer, og hva stillte dere for å nerfe lagg? 

Lenke til kommentar

Finner meg en amd-pc med ett kort.

Denne skal brukes som kontorpc, laster ned chrome og trykker install så blir skjermen svart...

#typiskamd

 

Den får heller folde urørt.

Har dere noen tips til å redusere laggen på pc som folder nvidia?

Kjører 2x 970 og selv tekst jeg skriver popper opp som en og en bokstav. 

Kjetil sa noe lasso-opplegg, men den må vel stilles inn så den styrer, og hva stillte dere for å nerfe lagg?

 

 

Ikke mulighet for å bruke intregert gpu?

Lenke til kommentar

 

Slightly ON topic. Komplett roter til ordren min her, ser jeg... skulle hentet et 970 i romjulen, men de har vel dobbeltbooket denne demovaren. Bestilt 18.12, og da jeg fjernet et SDHC-kort jeg ikke kan vente på lenger står det plutselig at det må bestilles til lager. Pussig, for de hadde et demokort inne senest i går - samme type, men annet ordrenummer. Noen som tror jeg får et nytt kort istedet, som et plaster på såret for 14+ dagers venting? :)

 

Får heller se etter noen brukte kort, tror jeg...

Slik skjer dessverre, men hvorfor ikke ett 980 heller? Mye mere ppd for bare ca 20w mere. Mine 2x evga 980 ligger nå på 917K.

 

Men en annen ting, hvor rask er denne http://www.amazon.com/AMD-Phenom-Processor-Edition-HDE00ZFBGRBOX/dp/B004DALW5K

På naci? Testet far sin q9650(som han fikk av meg) og den bruker ca 24m per wu.

 

Edit: skal være Q9650, ikke 9750, sorry.

 

Litt dyre i innkjøp :p bestilte faktisk ett nå, 4379kr som demo hos komplett (MSI 980 Gaming). Jeg tok den på impuls, men jeg mistenker at 980ti demo har vel så god ppd/kr (innkjøp). Nuvel, gjort er gjort - i verste fall blir det angrefrist.

 

Kanskje jeg skulle solgt mitt Strix, og kjøpt Ti demobrukt (eller på finn, dersom det dukker opp noe)...

Lenke til kommentar

Satte i kabel bare 0 bilde 

Endret i bios, kom opp kryss i os på driver. 

Lasta ned cpu-z, fant hk, lasta ned driver og nå blir det reboot med kryssede fingre 

 

Takk for hjelpen, hva skulle jeg gjort uten disse skarpe hodene. 

Intel® HD Graphics 4600 gjorde susen, 0 lagg  :xmas:

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...