Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2016 Ja, jeg betaler kun 155kr om jeg ikke bruker PUP. Så vet ikke hvor war har kjøpt dubbedittene sine PUP? Mener du slik personlig utlevering med pass og hele greia? https://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=pickuppoint-hovedside Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2016 Handla på komplett, de la ned pup i trondheim Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2016 Hvilke parametre lønner seg på 970 og 980 om dagen? Virker som folket trikser og mikser litt... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2016 er vel hovedsaklig beta som lønner seg pga core 21 ligger nå på ca 1.3 mil på 2 stk 980ti med litt oc på ene kortet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2016 er vel hovedsaklig beta som lønner seg pga core 21 ligger nå på ca 1.3 mil på 2 stk 980ti med litt oc på ene kortet Jepp, jeg ligger nå på over 900 på 2x980. p10494 og p 10496. Men alle gikk ned mye fra v 0016 til 0017. Core 21 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2016 Ja, jeg betaler kun 155kr om jeg ikke bruker PUP. Så vet ikke hvor war har kjøpt dubbedittene sine PUP? Mener du slik personlig utlevering med pass og hele greia? https://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=pickuppoint-hovedside *idiot* Såklart... Jeg mente det var gratis... Iallefall det billigste. Benyttet meg det flere ganger. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2016 PUP i trondheim ser ikke nedlagt ut? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 De skal avvikle det denne mnd. Jeg kan ikke velge det under handling.. Den største fordelen var gratis rma, nå må jeg legge ut hundrevis på posten. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Koster rma penger? Trodde det bare var angrefrist. Fu får flytte til oslo da Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Sende inn pakkene koster jo penger selv om man i teorien legger ut. På PUP var det bare til å levere inn. Lenke til kommentar
mna Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Sende inn pakkene koster jo penger selv om man i teorien legger ut. På PUP var det bare til å levere inn. Med komplett er det bare å ringe dem så får du sendings oblat på mail :-) Både på rma å angrefrist. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Jepp, men er det som er fordelen med pup, lever inn og 0kr i retur. Så håper de ikke legger ned pup på forus, Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Denne md vil strømen min være høy, pc,ene klarer ikke å holde varmen. Må ha høy temp 24++ da slipper jeg smertene i føttene. Sto opp i dag til 21c, alt for kalt. Tenk jeg klager på for lite varme, er heller motsatt 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Over 24 grader inne blir for varmt for meg. 23-24 er passe Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Jepp, enig. Men etter jeg ikke kunne jobbe lenger er 24c++ bra for meg. Vil heller gå på jobb, men nå kroppen sier nei har jeg ikke noe valg. Ser avetar, en av de bedre filmene jeg har sett før, Endret 4. januar 2016 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Avatar er en råbra film synes jeg. Håper at Avatar nr 2 kommer snart. Var snakk om noe slikt iallefall! :-D Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Avatar 2 og 3 kommer ja. 2017 var det siste jeg leste James Cameron kan det å lage film. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Denne md vil strømen min være høy, pc,ene klarer ikke å holde varmen. Må ha høy temp 24++ da slipper jeg smertene i føttene. Sto opp i dag til 21c, alt for kalt. Tenk jeg klager på for lite varme, er heller motsatt Og jeg satt nettopp med åpent vindu... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Men kan Stanford det å lage WU'er? P10494 er en plage nå, lagger systemet her. Skal dog sies at jeg ikke kjører laveste piroitet, for da klager F@H bare over at det ikke finnes ledige ressurser... Så blir et par timers pause nå, men den blir vel ferdig på nattestid. Lenke til kommentar
mna Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Etter ett par dager testing på 290x ligger c21 ca 20 -40w over c17 å normalt høyere ppd. men i dag har jeg stort sett bare fådt wu's som ligger mer en 60k under i snitt pr kort. Var under 500k totalt noe jeg ikke kan huske å ha sedt på disse kortene tidligere så tok bort beta på amd nå. Alt er målt på ca stock kort 1020mhz å med gpuz som referanse på watt. På nvidia er det toppers hele tiden derimot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå