Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mener det skal bli 8x på 2 gen. 

 

Smekk i kortet, fyr opp og les av bussrutene 

 

Mener det gikk skik da vi testet :

Bussload 16x 2 gen 38%

Bussload 8x 2 gen 76%  

Bussload 4x 2 gen 100% /hals 

 

Så buss 8x 3 gen 38% 

 

Konklusjonen mener jeg ble at x-ttallet flytter seg ett hakk opp sammen med gen av pci

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta det med 3 klyper salt, for de er fra hodet. 

Men ja 970 og vi kunne ikke gå under 8x gen 2 uten hals den gang ( 7x-8x%load så 4x 2 gen hadde dratt det langt over 100) 

 

På gen 3 så vi en halvering i bussload på hele linja 

 

https://www.komplett.no/product/866320/datautstyr/nettverksprodukter/routere/asus-rt-ac5300-wireless-tri-band-router

Ny julegave i hus 

Endret av War
Lenke til kommentar

Ser vi ligger ann til å bli nr 1 i verden sånn ca i 2016 (litt før overgangen til det nye året muligens). Som tidligere nevnt regner jeg ikke anonymous som et enkeltstående bidrag, så ergo velger jeg å si at vi blir nr 1 i verden.

 

Endelig må jeg si. Dette har vi jobbet mye for å oppnå Stian (takk igjen for din fantastiske innsats)  :thumbup:

 

Gratulerer så mye til oss (med brukeren war som Stian i all hovedsak skal ha æren for) på forskudd  :w00t:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Da ligger Tahiti langt over GK104. Med Core 17 så er jeg nede i 30K-ish, mens med C18 og c21 er jeg på 100-110K.

 

 

 

prøv google for å se om det finnes en "best off f@h" driver.

 

vet at alt annet en 14.9 drivern på tahiti gir i noen tilfeller halv ppd.

Gitt at jeg bruker to ulike nVidia kort i samme maskin... Eller kan jeg ha to ulike installasjoner av den? En for hvert kort?

 

Tror det går heller dårlig :-/

Lenke til kommentar

Jeg kjører nå 980ti sammen med 980. Installerte nyeste driver og det funker som en drøm!

 

Så nå har jeg alle kortene mine 24/7 I en stund.

 

Kommer jeg med ned til f.eks 650-700 på total ranken iløpet av 2016 blir jeg veldig fornøyd. :)

 

Nå står valget mellom å gå enda mer i gjeld for å kjøpe ny 980ti blokk, eller bruke den gamle I håp om å få dem av igjen. (Etter å ha limt på satan-mutter-gjengene) :hmm:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Jeg ville heller kjøpt GPU-only, og gått for 980'er med en grei ribbe over VRM, og evt en slim-fan om du har plass mellom kortene. Da er du langt mer fleksibel ift oppgraderinger av systemet, og får mindre tap pga at fullcover-blokker taper seg veeeeeeldig i verdi når ikke kortene er hotte på markedet lenger.

På sikt er det planen min, kjøre EK thermosphere på alle vannkjølte GPUer jeg måtte sette opp.

Lenke til kommentar

Hei War!

Ser på  http://folding.extremeoverclocking.com/individual_list.php?s= at du ligger ann til å klare og passere Mtnduey før siste foldingdøgn for  2015 er over.  Gratulerer så mye på forskudd med 1.plassen på verdenslista, og så ber jeg om at Stanford ikke focker rekorden til med å la statserver gå ned siste dagen i året. :mrgreen:

 

Gratulerer også til laget med ny månedsrekord "ever" (hvis jeg husker rett).

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Gratulerer på forskudd War! :D

 

En ting jeg lurer på, hvordan og når fikk Mtnduey så mye poeng med så få WU? War har jo over 200k, mens han kun har 35k.. :hmm:

Mener han å grandpa foldet med bare servere altså bigadv.

 

 

 

Edit: plus war har vel spedd i litt salt her å der ;-)

Endret av mna
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gratulerer på forskudd War! :D

 

En ting jeg lurer på, hvordan og når fikk Mtnduey så mye poeng med så få WU? War har jo over 200k, mens han kun har 35k.. :hmm:

Mener han å grandpa foldet med bare servere altså bigadv.

 

Edit: plus war har vel spedd i litt salt her å der ;-)

 

Skjønner, thx ;)

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

Litt OT men  håper det tilgis.

Noen her som har noen gamle men fungerende X58 LGA1366 komponenter de selger? Min gamle pensjonerte foldingrigg har vært trofast i mange år men  har forløpig ikke økonomi til å bytte ut hele maskinen per dags dato og ser derfor etter komponenter som kan gi den 1-2 år lengre levetid.

Det jeg trenger i første omgang er DDR3 minne og en CPU (har enten korrupt minne eller minnekontroller som forårsaker bsods). Ser da etter en 4 eller 6-kjerne i7/Xeon samt fortrinnsvis 6x4GB DDR3 eller 3x4GB DDR3. Maskinen er den eneste jeg har for øyeblikket og derfor brukes den også mye til labbing og servere i VM (Derav behov for en del minne).

Hvis noen har deler eller kjenner noen som selger kontakt meg gjerne på PM.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...