Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det noen her som har tips til GPUer som IKKE har coilwhine, men samtidig ikke har høyere PCB enn stock?

 

970 Gaming er eneste jeg kommer på i farten, men ift 980(ti) er det null og niks tilgjengelig annet enn referansedesign, såvidt jeg kan se.

Null coilwhine fra min 980Ti. En Gigabyte G1 versjon. 

 

 

Smooth... da kan jeg gå for ref, men jeg mistenker at det ikke ligger noen egne VRM-ribber under kjøleren.

 

Hvorfor skal alt være så vrient? Vil bare slenge to kort i et bittelite matx-kabinett, med vannkjøling.

Lenke til kommentar

 

Er det noen her som har tips til GPUer som IKKE har coilwhine, men samtidig ikke har høyere PCB enn stock?

 

970 Gaming er eneste jeg kommer på i farten, men ift 980(ti) er det null og niks tilgjengelig annet enn referansedesign, såvidt jeg kan se.

Null coilwhine fra min 980Ti. En Gigabyte G1 versjon. 

 

Det får jeg på core 15. Ellers stille. Du kan og få det om du kjører høy hz in game :) 60/100/140 and so on :w00t:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Ang Cpu folding.

 

Vi går for full peis her hjemme. Snakk om å legge til enda et kort om vi får muligheten til å bygge oss enda en rigg.

 

Jeg som har 5960X og fattern som har 5820K folder på cpu og gpu. Jeg tjener ca 50K på det, han tjener ca 35K. Så igrunn ikke noe negativt om du ikke bryr deg om strømforbruket og har en kraftig cpu. :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Dere med deres 980Ti SLI og 970 som attpå kladd... Og jeg bruker et gammalt 680 kort... Sålenge det ikke er Core 17 jeg får så ligger det kortet på 100K om dagen ihvertfall.

 

Det blir lettere for meg å legge til flere GPUer hvis jeg hopper opp fra Z77 til X99 riktignok. Jeg vil se hva Broadwell-E bringer med seg. 

Lenke til kommentar

Da ligger Tahiti langt over GK104. Med Core 17 så er jeg nede i 30K-ish, mens med C18 og c21 er jeg på 100-110K. 

 

 

prøv google for å se om det finnes en "best off f@h" driver.

 

vet at alt annet en 14.9 drivern på tahiti gir i noen tilfeller halv ppd. 

Lenke til kommentar

 

Da ligger Tahiti langt over GK104. Med Core 17 så er jeg nede i 30K-ish, mens med C18 og c21 er jeg på 100-110K. 

 

 

prøv google for å se om det finnes en "best off f@h" driver.

 

vet at alt annet en 14.9 drivern på tahiti gir i noen tilfeller halv ppd. 

 

Gitt at jeg bruker to ulike nVidia kort i samme maskin... Eller kan jeg ha to ulike installasjoner av den? En for hvert kort?

Lenke til kommentar

 

Gitt at jeg bruker to ulike nVidia kort i samme maskin... Eller kan jeg ha to ulike installasjoner av den? En for hvert kort?

 

Eller kjøpe deg nytt skjermkort  :wee:

 

Planlegger ny CPU og hovedkort først... Med mindre noen er villige til å selge en 980Ti billig. Ikke at jeg har penger for det nå uansett. =/ 

 

Med ny CPU og hovedkort kan jeg faktisk lage en dedikert folding maskin også. Til å begynne med bare CPU folding. 3570K kjørende på 4,5GHz gir vel noen poeng antar jeg. Ikke lyst til å flytte 680 sammen med den. Da må jeg tilbake til luftkjøling på det... Og selv om det er en twin frozr III kjøler på det så tipper jeg det vil bråke litt mer pga modda bios. Ikke stort, men økte spenningen til 1,21 på kjernen. Der sier nVidia stopp på sine referanse PCBer =/ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...