MrHorgen Skrevet 23. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2015 Noen med en viss oversikt over hva kortene i 900 serien til nVidia gir i ppd? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg har. 970 ca 250-300. 980 350-420. 980ti 500-630. Dette er av hva jeg har rapportert FR mine kort. Alle er lik -ish. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 23. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2015 Ok. Tenker også på de lavere. 960 og 950 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg fikk 3s mindre TPF på p11400 og 50MhZ mindre oc på 980Ti. Da får jeg se om jeg gidder å ta de andre maskinene. PS: Ligger enda på ca 6mill PPD. Haha, den var god. Du overklokker jo ikke! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg fikk 3s mindre TPF på p11400 og 50MhZ mindre oc på 980Ti. Da får jeg se om jeg gidder å ta de andre maskinene. PS: Ligger enda på ca 6mill PPD. Haha, den var god. Du overklokker jo ikke! Japp ikke sant. Alle mine(nesten) er overklokket. 1126(1266) 980, 980ti 1000(1102/1140) Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 Noen som kan hjelpe meg? Når pcen har stått og foldet på natten eller når jeg er på skolen, så restarter den hver gang jeg skal bruke den (når jeg beveger på musen). Noe den bruker 3 min på, hvorfor vekker den bare ikke opp skjermen istedenfor så jeg kan bruke pc'en normalt? I strømalternativer i Windows så har jeg: Slå av harddisk etter: 20 minutter Hvilemodus etter: Aldri Hybrid hvilemodus: Av Dvalemodus etter: Aldri Tillat tidtakere for reaktivering: Aktiver Innstilling for selektiv USB-deaktivering: Aktivert PCI Express strømstyring for koblingstilstand: Av Laveste prosessortilstand: 5% Policy for systemavkjøling: Aktiv Høyeste prosessortilstand: 100% Hva mer kan jeg stille på for å fikse det? Slå av harddisk etter: 20 minutter? Sett den til aldri.Det hjalp ikke, skjer fortsatt det samme. Har aldri opplevd det når skjermen står på, stå tenkte det var verdt et forsøk å la den stå på (men gå i dvalemodus etter 10min), og da fungerte det! Så problemet oppstår når jeg skrur av skjermen og lar den stå over en periode (vet ikke hvor lenge). Noen tips? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 Da ble det vannkjøling til julegave gitt. Foldingen vil være oppe igjen fra tidlig januar. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 God jul til alle foldere der ute. Tusen takk for alle bidrag. Gledelig å se så mange engasjerte medlemmer ❤ En ekstra takk til min gode foldevenn War. Hadde det ikke vært for Stian (War) ville vi neppe vært der vi er i dag. Team Hardware.no ❤ 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 (endret) Da ble det vannkjøling til julegave gitt. Foldingen vil være oppe igjen fra tidlig januar. Litt av en kjøling som tar så mange dager å sette opp, vi gleder oss Har 500k i rma og 1 mill uåpna, får det opp snart. PPD asa. Endret 24. desember 2015 av War 1 Lenke til kommentar
mna Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 Alt oppe her men haster igjennom backloggen på steam så er noen dager med manko i ppd. God jul :-) Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 Alt oppe her men haster igjennom backloggen på steam så er noen dager med manko i ppd. God jul :-) jeg gjør det stikk motsatte så nå er et stykk 980Ti med på å dra lasset for min del. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 Strømbrudd her i dag, så et par dumpede WU'er og et 980 Ti på pause mens UPS'en ladet seg opp ble det... På den positive siden har jeg blitt hektet på OpenTTD, så PPD'en min lider ikke så mye under spilling for tida. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 Nacl datt ned, lyst til å dra til man-cave for å fikse, kona sier nei av ukjente grunner Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2015 Huff, kvinnfolk-prioritering, altså... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2015 Alt oppe her men haster igjennom backloggen på steam så er noen dager med manko i ppd. God jul :-) jeg gjør det stikk motsatte så nå er et stykk 980Ti med på å dra lasset for min del. Hva, fått deg 980ti nå. Bra. Kjører p 11410 nå og gir meg 742K. PS: Er beta jobb(PPD på alle er nå 6.1m) 12 kort. Jeg er moped i forhold til war Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2015 Noen som kan hjelpe meg? Når pcen har stått og foldet på natten eller når jeg er på skolen, så restarter den hver gang jeg skal bruke den (når jeg beveger på musen). Noe den bruker 3 min på, hvorfor vekker den bare ikke opp skjermen istedenfor så jeg kan bruke pc'en normalt? I strømalternativer i Windows så har jeg: Slå av harddisk etter: 20 minutter Hvilemodus etter: Aldri Hybrid hvilemodus: Av Dvalemodus etter: Aldri Tillat tidtakere for reaktivering: Aktiver Innstilling for selektiv USB-deaktivering: Aktivert PCI Express strømstyring for koblingstilstand: Av Laveste prosessortilstand: 5% Policy for systemavkjøling: Aktiv Høyeste prosessortilstand: 100% Hva mer kan jeg stille på for å fikse det? Slå av harddisk etter: 20 minutter? Sett den til aldri.Det hjalp ikke, skjer fortsatt det samme. Har aldri opplevd det når skjermen står på, stå tenkte det var verdt et forsøk å la den stå på (men gå i dvalemodus etter 10min), og da fungerte det! Så problemet oppstår når jeg skrur av skjermen og lar den stå over en periode (vet ikke hvor lenge). Noen tips? Skruer du av skjermen med power knappen, eller i strøm sparing. Jeg har satt denne til 10min før den skruer seg av. Men jeg kjører og, sleep=never. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg er moped i forhold til war Tøys. Du er minst lettsykkel, om ikke mellomklasse Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 25. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2015 Hva, fått deg 980ti nå. Bra. Kjører p 11410 nå og gir meg 742K. PS: Er beta jobb(PPD på alle er nå 6.1m) 12 kort. Jeg er moped i forhold til war Det er jo det som blir brukt til gaming. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 25. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2015 Når jeg skrur av skjermen med power knappen bakpå, så klikker hele greia og restarter seg når jeg skal bruke den igjen. Har satt av sleep, når jeg lar skjermen gå i strømsparingsmodus så fungerer det fint, da klikker den ikke når jeg skal bruke den igjen. Så problemet er når jeg skrur den av med power knappen.. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2015 Hm, skjedd noe rart med prosjektene i det siste? Statsen skiller seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå