Sn1ken Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Da var oppdragene på vei inn igjen. Var tomt for WU i dag morges til mitt gml 295x2 kort, men for en liten stund siden dumpet det inn WU igjen. Toppers Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Etter 2mnd med folding takker det ene 970'et for seg. :/ Skulle slå på pcen idag og fikk ikke skjerm-signal. Etter en stund og mye kløe med feilsøking tok jeg alle kortene ut og prøvde med en og en. Da jeg bootet på det defekte kortet kom det bare hvite og røde firkanter rett etter den viste bios. Lei og oppgitt satte jeg alt inn igjen med det defekte kortet på spor 2. Da jeg bootet viste bare ett kort i enhetsbehandling, rebootet og begge 2 kom opp. Testet i spill og d funker sånn d skal. Nå har jeg rebootet 20 ganger der 13 var sulsess uten den røde og hvite firkantene som stopper loadingen. Så det ene kortet har knekt vifte, det andre har ødelagt klistremerket. Så spmet er nå kan d fikses? Eller må jeg bytte over klistremerket? Såfall beste måte og bytte over klistremerket på. På forhånd takk Endret 7. desember 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Leit å høre :/ Som vi snakket litt om tidligere tror jeg at jeg hadde (forsiktig!) brukt en varmepistol eller hårføner for å forsiktig pirke av klistermerket og sette det over på det defekte skjermkortet. Så 13 ut av 20 så fungerte kortet? Når du søker RMA hos Netonnet (var vel der du kjøpte det fra om jeg ikke husker feil?) husk å nevn at det må grundig testes. Om de skrur på maskina og det funker så blir det jo retur, men be de teste flere ganger. Ikke at det må gjøres, da kortet virker rimelig borte av seg. Så feilen finnes nok fort. Endret 7. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 13 ut av 20 funker det ja, blir nok hårføner eller varmepistol dette er det kortet som jeg kjøpte brukt rart nok xD men kommer til å bruke den på netonnet sin rma Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Poenget er: foldinga vil stå stille til etter jul da jeg får vannkjøling og forhåpentlig nytt kort Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Så hvis noen har en 970 strix til salgs på ny året som er fette billig så kontakt meg med vannloop vil den stå og folde hele tiden bortsett fra da jeg gamer, som dessverre begynner og komme ned i bare helger :/ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hørt om redigering av kommentarer? Spm, hva er ``fette billig`` for deg da? ^^ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Nå er vi under 40 mill igjen! Kom igjen nå, peis på med BETA flagg, C21 0.0.14 er stabil! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ser ut som de fleste lag duppet litt akkurat i går. Defaultlaget dupped over ti mill, fra ca 82-85 stabilt de siste par ukene, til like over 72 mill i går. Ingen aning hvorfor. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hørt om redigering av kommentarer? Spm, hva er ``fette billig`` for deg da? ^^ 1000-1500 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Var det ikke mangel på jobber i går tidlig da? Lenke til kommentar
asbjoh Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Der tryna jaggu meg pcen, faulty hovedkort. Var en alienware laptop fra 2013 med i7-3630QM 2.40GHz og AMD 7970m. Litt synd, men den var gammel og jeg er overrasket at den faktisk holdt ut så lenge. Nå kan jeg starte anskaffelsen av en stasjonær rigg som definitivt kan bidra til noe positivt for laget. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ser ut som de fleste lag duppet litt akkurat i går. Defaultlaget dupped over ti mill, fra ca 82-85 stabilt de siste par ukene, til like over 72 mill i går. Ingen aning hvorfor. Og jeg som akkurat har begynt å få estimated credit istedenfor bare base credit Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Der tryna jaggu meg pcen, faulty hovedkort. Var en alienware laptop fra 2013 med i7-3630QM 2.40GHz og AMD 7970m. Litt synd, men den var gammel og jeg er overrasket at den faktisk holdt ut så lenge. Nå kan jeg starte anskaffelsen av en stasjonær rigg som definitivt kan bidra til noe positivt for laget. Garanti heldigvis! :-d D Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Der tryna jaggu meg pcen, faulty hovedkort. Var en alienware laptop fra 2013 med i7-3630QM 2.40GHz og AMD 7970m. Litt synd, men den var gammel og jeg er overrasket at den faktisk holdt ut så lenge. Nå kan jeg starte anskaffelsen av en stasjonær rigg som definitivt kan bidra til noe positivt for laget. Er to-tre år gammelt, altså så gammelt at du bør forvente at det feiler? Mesteparten av maskinvaren jeg folder 24/7 på er fra 2009 Du bør definitivt reklamere på den defekte maskinen. I fungerende stand har den en ikke ubetydelig verdi, enten du tenker å beholde den selv, selge den brukt, eller gi den bort. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Noen som har lyst på en Netgear R6300 router? Gir den bort gratis dersom det er noen foldere som kunne ha bruk for den (obs den er brukt, men funker helt fint.. fant den når jeg ryddet litt hjemme i boden). 1 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Jeg trenger sårt en ny ruter Men nå har jeg fått endel av deg fra før da Mulig det er andre som trenger den mer enn meg! Endret 8. desember 2015 av Marinius Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg trenger sårt en ny ruter Men nå har jeg fått endel av deg fra før da Mulig det er andre som trenger den mer enn meg! Send meg adresse på PM igjen, så blir den postet iløpet av kun kort tid Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kan ikke husket å ha sett så høy poeng på en jobb før: WU01:FS01:Final credit estimate, 99637.00 points Holder på med en nye ny nå og den gir meg ca 130000 1 Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 c21 på 280x gir nesten 200k ppd ser ut som det funker bra for amd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå