MrHorgen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Har kun planer om å bruke et gammelt GTX 680 jeg har liggende til folding. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Det er en god begynnelse. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Crap! Må ha trykka på den kassa 2 ganger, skulle bare ha en Sendt er den også, lukter give-away 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Dæven War! Hørt om retur? ^^ (Ain't nobody got time for that!) Du vet at jeg alltid står I køen når du har giveaways! ^^ Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Kan melde meg på den køen Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Kan ju lika gärna folda i stället för at köra pissiga stresstester. Kör så det ryker @4400 cpu och GTX 980. Men går det inte att använda mer guffe? Varken gpu eller cpu kör för fullt. Noen-å-nitti procent på bägge. Endret 3. desember 2015 av mackanz Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Melder meg gjerne på køen til give away Men forventer ingenting etter sist gang Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Kan ju lika gärna folda i stället för at köra pissiga stresstester. Kör så det ryker @4400 cpu och GTX 980. Men går det inte att använda mer guffe? Varken gpu eller cpu kör för fullt. Noen-å-nitti procent på bägge. Er 90% mer slikt at du kan bruke maskinen. (Virker logisk, så går for den ^^) Melder meg gjerne på køen til give away Men forventer ingenting etter sist gang Ingen som forventer noe lol, men shamene. ^^ Er bare War som er utrolig godhjertet Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Base credit og estimated credit... Hva er forskjellen egentlig? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Hver WU (work unit/"jobb") har en base credit, som er antall poeng den aktuelle WU gir "i utgangspunktet". Hver WU har to frister: en "timeout", som er fristen som hvis overskrides vil Stanford forkaste jobben du har gjort, og en "expiration". Fullfører du etter "expiration" vil du ikke få noen poeng for den aktuelle jobben, mens hvis du fullfører etter "timeout" men før "expiration" vil du kun få "base credit" (på tross av at resultatene dine blir forkastet). Dette er dog neppe scenarier du kommer til å havne borti, med mindre du pauser foldingen en ukes tid eller to midt i en WU. Samtidig får du bonuspoeng for å fullføre en WU før "timeout", og jo tidligere du fullfører, jo mer poeng får du. Om du forsøker å pause en WU en liten stund vil du dermed se at "estimated credit" vil gå noe ned ettersom du da vil bruke lenger tid enn først antatt på å fullføre WU. Om du f.eks. skrur av maskinen på natten kan det derfor være en god idé å la den folde ferdig, evt. ikke starte noe nytt prosjekt, før du skrur den av. Om du f.eks. starter en jobb som tar 8 timer å fullføre, folder i en time, og deretter skrur av maskinen i 8++ timer, vil du sannsynligvis ha mistet mer i bonus over natten enn den siste timen du foldet kvelden før var "verdt". I FAHControl kan du trykke knappen "Finish" for å la klienten folde ferdig aktuell WU og deretter ikke laste ned noen ny jobb før du trykker "Fold" igjen. Forøvrig: for å få bonuspoengene jeg snakker om her må du legge inn passkey i klienten, om du ikke allerede har gjort det, og fullføre ti WU som ellers ville gitt bonus før bonusen faktisk begynner å dukke opp. Bonusen er svært betydelig, og er du statshore som alle oss andre her inne så er det knapt nok vits å folde uten å samtidig sikre seg denne bonusen, for uten bonus får du kun base credit uansett Endret 3. desember 2015 av srbz Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Komplett er ute å kjører igjen, kjøpte bare varer på lager og nå er alle varene utsolgt etter jeg betalte. Burde stemme, siden jeg kjøpte de, men de står som ikke sendt pga ikke på lager Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Får ringe dem å høre. Så vet du for sikkert, evt sende de ei mld via chatt systemet deres. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Nr 62 i køen ja, Ain't nobody got time for that! Kjøper det en annet sted, så blir det giveaways senre 2 Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hver WU (work unit/"jobb") har en base credit, som er antall poeng den aktuelle WU gir "i utgangspunktet". Hver WU har to frister: en "timeout", som er fristen som hvis overskrides vil Stanford forkaste jobben du har gjort, og en "expiration". Fullfører du etter "expiration" vil du ikke få noen poeng for den aktuelle jobben, mens hvis du fullfører etter "timeout" men før "expiration" vil du kun få "base credit" (på tross av at resultatene dine blir forkastet). Dette er dog neppe scenarier du kommer til å havne borti, med mindre du pauser foldingen en ukes tid eller to midt i en WU. Samtidig får du bonuspoeng for å fullføre en WU før "timeout", og jo tidligere du fullfører, jo mer poeng får du. Om du forsøker å pause en WU en liten stund vil du dermed se at "estimated credit" vil gå noe ned ettersom du da vil bruke lenger tid enn først antatt på å fullføre WU. Om du f.eks. skrur av maskinen på natten kan det derfor være en god idé å la den folde ferdig, evt. ikke starte noe nytt prosjekt, før du skrur den av. Om du f.eks. starter en jobb som tar 8 timer å fullføre, folder i en time, og deretter skrur av maskinen i 8++ timer, vil du sannsynligvis ha mistet mer i bonus over natten enn den siste timen du foldet kvelden før var "verdt". I FAHControl kan du trykke knappen "Finish" for å la klienten folde ferdig aktuell WU og deretter ikke laste ned noen ny jobb før du trykker "Fold" igjen. Forøvrig: for å få bonuspoengene jeg snakker om her må du legge inn passkey i klienten, om du ikke allerede har gjort det, og fullføre ti WU som ellers ville gitt bonus før bonusen faktisk begynner å dukke opp. Bonusen er svært betydelig, og er du statshore som alle oss andre her inne så er det knapt nok vits å folde uten å samtidig sikre seg denne bonusen, for uten bonus får du kun base credit uansett Ah, derfor fikk jeg ikke så mye poeng som jeg forventet. Takk for forklaringen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Nr 62 i køen ja, Ain't nobody got time for that! Kjøper det en annet sted, så blir det giveaways senre Dropp komplett. Om du er nr62 i kø.. rart at det står utsolgt først nå Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er vel bare til å kjøre beta igjen. PPD går opp ca 100k pr 980ti og de er stabile nå etter å ha testet det på 2 pcen i noen dager. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Det er vel bare til å kjøre beta igjen. PPD går opp ca 100k pr 980ti og de er stabile nå etter å ha testet det på 2 pcen i noen dager. Samme med 980 og 970 tror du? Tester uansett. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Pokker heller da... Kjedelig å miste en WU når man er nesten ferdig med den =/ Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hvordan klarer man det? Krasja det? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 BSOD faktisk... Folder med en eldre GPU, men det er først nå som jeg har begynt å folde at jeg merker at pcen ikke er 100% stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå