Exiztzor Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 setter på en beta test resten av uka spent på om ny core 21 fungerer Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Gratulerer så mye til War med 5 milliarder poeng. Dette skal feires Dette har jeg selvsagt også markert i milepæl tråden. 7 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Neste store for War er nr 2 i verden nå Han kommer vel som nr 2 rundt nyttår? Uansett, Gratulerer War Endret 2. desember 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Neste store for War er nr 2 i verden nå Han kommer vel som nr 2 rundt nyttår? Du har helt rett.. det blir det neste store. Og jeg ser på det som nr 1 i verden da Anonym brukeren representerer alle som noen gang har foldet uten ett nic. La inn denne på folding forumet for å hedre War. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 La inn clienten på laptopen så står den og jobber med det når jeg ikke bruker den. Blir å leggge det inn på stasjonære når jeg får den oppe å kjøre Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Vi er nå nr 5 i verden som lag, meget bra folkens Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Artikkel om War i Tek.no. Og gratulerer War med 5 milliarder poeng. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Vi er nå nr 5 i verden som lag, meget bra folkens Det var raskt ja. Kjøpte det her bare for å teste de kabinettene. https://www.komplett.no/product/853612/datautstyr/kabinetterbarebone/midi-tower/in-win-805c-gold-iear Lurer mest på hvordan støy er med bare glassplate man løst skrur på. Så denne på fullført kjøp Det er jo helt klart mastercard-lureri, men lurer på om 6% fungerer om man kjøper det, så setter mastercardet i 0 med en gang så man aldri får noe regning.. Bonuspoengopptjening, vet ikke hvordan det fungerer. Får poengene, betaler hele regningen med en gang, sitter igjen med poengene? Endret 2. desember 2015 av War Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Asrock hk med gold theme hadde passa perfekt. Gratulerer War med 5 milliarder, nå er det ikke lenge til førsteplass! :-D Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg som er vattnisse skjønner ikke poenget med alle led lysene. Kjøp uten Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Har noen et 970/780ti/980 elns de skal selge?Har lyst på enda et kort, ligger på 1.5mill PPD avg, men får muligheten muligens til enda et kort I heimen!Evt en billig psu, kan bytte mot en Noctua NDH15 + mellomlegg om det er intr.Let me know! Endret 2. desember 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Jepp komplett har mange Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Selvsagt, men om noen her hadde noe de skulle selge så er det jo vinn vinn for begge. Måtte bare spørre. Om ikke så kjøper jeg bare noe nytt i worst case. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Nåja, alt er til salgs om prisen er høy nok Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Tenker du med det? Forventer ikke å betale 100kr for et 980 om det er det du sikter til. ^^ Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Nettopp begynte å folde... Hvordan setter jeg den til å kun bruke en GPU? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Bruk Advanced Control (FAHControl). Så Configure -> Slots og slett slottene du ikke vil bruke (et for hver GPU og CPU). Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Bruk Advanced Control (FAHControl). Så Configure -> Slots og slett slottene du ikke vil bruke (et for hver GPU og CPU). Ah, det var der det var. Takker. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 (endret) Det er også greit å merke seg at PPD på skjermkort kan gå såpass mye ned når du folder med CPU samtidig, at det er mer "lønnsomt" å ikke folde med CPU i det hele tatt. Prøv deg frem. Endret 2. desember 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå