Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny bad WU, 980Ti igjen. C21P9631, som også har WS 171.67.108.155 (P9625-P9643). Samtidig er det mange av disse som ikke feiler, og god PPD er det jo, så venter fortsatt med å blokkere dem.

På den andre siden har vi C21 P91XX og P97XX også, så tålmodigheten min er ikke uendelig...

Noen andre som har problemer med 171.67.108.155?

Jepp 8st på 24Timer.

Lenke til kommentar

7im er pro F@H, men han kan oppfattes som meget spesiell.

Det er jo en reel problemstilling med de siste Core 21 jobbene, så det er helt søkt å komme med motargumenter slik de gjør. Kan ikke forvente at folk har kunnskapen som trengs for å klokke ned utstyr som er kjøpt legitimt for å bruke det til folding.

Poenget må være å senke terskelen for folding, ikke heve den. I alt hva det gjelder. Så håper de i beste fall bare missforstår hele greia.

Lenke til kommentar

Kjører mine 980 på minus 501, får bad wu. Men jeg håper det blir bedre når c21 v0013 kommer, samme med nye client.

I morgen skal jeg flytte en maskin, ligger nå på over 2100w på 10a sikring.

Liker det ikke. Jeg har ikke jente som kjefter så jeg gjør hva jeg vil, hehe.

Kjøper kabel og legger den på gulvet. Kjøper og en strømmåler til for å se hva 2x980 msi GA bruker i strøm.

Begynner å bli lei av msi 980 2x kortene, kort en 100% viften 83c, kort to 100% viften 64c.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Hadde en sånn sak, den eneste switchen som har dødd hos meg.

Kjøpte noen netgear/blå metall, alle 8 har holdt i årevis og det var en av de billigste de hadde / superweekend.

Garantien kan stemme, om man registrerer seg.

Har hatt kunder som møtte opp med router fra 1995 hvor det lå 25års-garantilapp oppi, de måtte bare få ny på dagen.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...