Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå et 280x dc2 kort å 2stk 290x trix kort som har gådt 24/7 (ikke bestandig de har foldet da) siden innkjøp. Eneste problemer jeg har hadt er "rødskjerm" grunnet drivere på 290 kort i noen månder etter di kom ut i salg

Lenke til kommentar

Får vi ikke blokket den ipen da, regner med at det er flere iper med c18jobber som er vel så gode poengmessig ca.

Hm, sjekker joggen hjemme...

Bad wu 90% av alle jobber

sikkert ikke levert en jobb her fullflrt siste 2 ukene.  

uklokka 980ti evga sc x2

Endret av War
Lenke til kommentar

Hehe. Flått dere og ser det nå.

:0x21:Project: 9639

FS01:0x21:ERROR:Potential energy error of 811.384, threshold of 10
19:31:19:WU02:FS01:0x21:ERROR:Reference Potential Energy: -589018 | Given Potential Energy: -588207
19:31:19:WU02:FS01:0x21:Saving result file logfile_01.txt
19:31:19:WU02:FS01:0x21:Saving result file log.txt
19:31:19:WU02:FS01:0x21:Folding@home Core Shutdown: BAD_WORK_UNIT
19:31:19:WARNING:WU02:FS01:FahCore returned: BAD_WORK_UNIT (114 = 0x72)

Lenke til kommentar

Kan det være at vi har mange kort mon tro :hmm:

Ja flere kort gir vel større sjangse for feil. Jeg har 2 stk 980Ti i hovedmaskina mi da. Har dere 4 dere da eller?

Jeg og war har 12 stk 980 ti tilsammen fordelt på 3 lokasjoner.

Samt vi har enda flere 970 kort som også risikerer å lide samme skjebne om jeg ikke tar feil. Ergo er det langt større sjanse for at vi oppdager feil før andre gjør det (når vi bare har tid til å følge med).

Lenke til kommentar

Jeg sjekket folderiggen nå. Begge skjermkortene står som "Ready", "Download". Den ene nedlastingen ser ut til å ha feilet, den andre har holdt på i ca 1t 50min og er på 85%. Filstørrelse er ca 52 MB.

Noen som har en anelse hva som forårsaker dette? Dette svarer jo til en snitthastighet på ca 7 kB/s. Linjen min er 25/25, men jeg har brukt Wondershaper til å cappe denne maskinen på 5 mbit for å unngå lagg som oppstår når den setter i gang med nedlasting av ny WU (vanvittig irriterende dersom dette skjer mens jeg spiller).

edit: tek.no/speedometer gir meg 3,2 mbit på den aktuelle maskinen. Har Stanford vanvittig dårlig linje?

edit2: Never mind. Jeg tror det er Wondershaper som er the bad apple her. Jeg slettet slotten som feilet og la den til på nytt. Brukte ca et minutt på å laste ned 2% av en WU på 16 MB. Jeg skrudde av Wondershaper, og da fullførte den resten på drøyt ti sek. Får se om jeg finner en annen måte å cappe linjen på.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...