Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, blir nok 5820k på meg også etterhvert. Kjører bare en GPU så flere pci lanes er ikke verdt prishoppet opp til 5930k for min del.

Er det forresten noen som har lest seg opp på Nvidia Pascal? Satser de på et ytelseshopp denne gangen, eller fokuserer de mere på å få mere ytelse pr watt?

Lenke til kommentar

Dusting kjørte samme stunt på meg, kjøpte noe på lager og vips epost om flyttet levering. 

Jukselager for å lokke folk til å bestille. 

Om så 95% kanselerer er det fortsatt penger tjent. 

Ser bra ut i PR også med ofte på lager-opplegg. 

Lenke til kommentar

Begge to sende dagen etter sist ( i juni) 

Men de butikkene kjøper man ikke ting som har rma-sjanse de neste 5 årene. 

Godt å høre kinda. ^^ 1+

Men hadde ikke f.eks kjøpt 10 skjermkort derifra, men eneste som har socket 1155 hk på lager annet en multicom ser det ut som. 

Legger inn en bestilling på mandag tipper jeg da på et nytt hk.

Lenke til kommentar

Vel fra 3Ghz til 4.5Ghz så merker du forskjell :p

Volt og temperatur bør avgjøre overklokken istedenfor jaget etter høyest mulig Ghz. Greit å presse 1.35v vcore i en rask benchmark session for moro skyld, men som en daglig 24/7 overklokk er jo det galskap. Hvis din 5960X virkelig er stabil på 4.5 Ghz med 1.191v Christian, så er jo det helt innafor, spessielt hvis temperaturen også er det. Men hvis din CPU hadde trengt 1.3v for det samme, så ville jeg heller gått ned 2-300 Mhz som 24/7 setting. For meg personlig så ville jeg gjerne se 4 Ghz tallet da jeg kjøpte min 5960X, og det fikk jeg. Neste er jo 5.0 Ghz, men det tviler jeg sterkt vi ser med det første. Blir nok heller nye CPU'er med enda flere kjerner og mer cache (L4 cache?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...