Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha, Får Resoruces not owned bsod når jeg folder på korta, Folding på Cpu går fint. Kan folde timevis med Nacl uten problemer, Men nå ser det ut som om at Gpu folding har gitt litt opp. 

tips?

EDIT: ser ut til å se etter en oppgave har blitt levert og den rekker akk. å regne ut ca 1 % av oppgaven, går fint helt til den leverer laster ned på nytt ser det ut som?

Har ikke køddet med IP blokking heller. reinstallert minst 5 ganger med komplett fjerning av alt :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

1+!

Må definitivt være det, kompisen med 2x 7970 har også problemer. Synn jeg har brukt det mer enn en måned. kunne jo bare gått tilbake til win8.1. :I

Får plutselig 14K mindre i FS også, 3x scorer lavere enn 2x 980 nå plutselig.. -_-

1. Jeg har ikke problemer med mine 2 970er 2 all you haters out there xD

2. Jeg hadde w10 mer enn 1mnd og fikk helt fint innstalert w8.1 igjen

Lenke til kommentar

Vel, får håpe, må være sikker på at det går, gidder ikke å installere win 8.1 for å finne ut at nøkkelen er ugyldig. :p

Har kjørt DDU (display driver uninstaller) og er på vei med ny driver. Tar en eldre enn just in case.

Ellers så fikk jeg fattern med 780Ti til å folde litt i mitt navn, skal få maskinen til å folde 24/7 da han ikke merket forskjell på lydnivået med ACX kjøleren fra Evga ^^

Dersom jeg får fikset problemet til mine kortet så ser jeg på 1.350-ish mill dersom de står på 24/7 ^^ (Noe ikke mine gjøre dersom jeg er bortreist dessverre)

Lenke til kommentar

Tja, vil nå si at det ikke er win 10 som er problemet, men dårlige drivere. Det er viktig spesielt dere med nyere system å se etter nyere drivere til hk osv.

Etter at jeg installerte 358.50 ble det bedre på denne maskinen.

2015/09/18  asus x99-e ws er dato til siste drivere for win 10 64/32.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Tja, vil nå si at det ikke er win 10 som er problemet, men dårlige drivere. Det er viktig spesielt dere med nyere system å se etter nyere drivere til hk osv.

Etter at jeg installerte 358.50 ble det bedre på denne maskinen.

2015/09/18  asus x99-e ws er dato til siste drivere for win 10 64/32.

Jeg synes Win10 burde hatt fler og bedre drivere ut av boksen. Greit at det ikke støtter Skylake plattformen helt ut, men Haswell-E fra 2014, samt skjermkort fra det året osv. burde fungert knirkefritt. Win10 har hatt en lang beta periode, så både Microsoft og hardware produsenter burde hatt nok tid til å fixe bugs. Slik jeg har det nå hos meg så har Win10 vært stabilt og raskt heldigvis.

Linux funker på mitt system, men ikke sammen med Win10 i UEFI modus som jeg har nevnt på tidligere her på forumet. Da blir det tullball. Pleier jo å ta 1-2 år etter release av hardwaren før den funker knirkefritt under Linux. Så jeg håper Ubuntu 16.04 og Linux Mint 18 neste år får ting på plass. Vi som kjøper ny hardware er jo beta testere en god stund virker det ut som...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...