War Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Sjekk også i HFM.NET , ikke v7 , v7 bruker historikk på siste jobber, så kan vise noe feil. Litt avvik vil det være, for x ppd er den jobben du har nå 24/7 og du får 6-7 jobber på en dag, alle med ulik ppd. Men har du blocket core 15, så burde resten gi ca likt. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Vet ikke om noen merket det, men jeg hadde redusert ppd en stund. TIlbake igjen. Irriterende at pumpen på testbenken er mer høylydt enn hovedPCen som helhet... og merker faktisk coilwhine på ene EVGA-kortet nå som det sto av en stund. Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Oioioioi! Strømmen var borte når jeg kom hjem fra jobb i kveld - var gode gammeldagse hovedsikringen i kjelleren. Den har ikke gått siden før jeg begynte med folding - snakk om sjokk! Gikk rett etter jeg dro hjemmefra og, så det er 8 timer med 0 ppd := Litt nye IPer på alt ble det også Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Er den så belastet 24/7 På byggern har de spiker som gir den lenger holdbarhet, men du må sette den i oppe, så nede fort , men ikke kryssbytt lederene, da lodder den seg fast feil og du må sage den løs. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Jeg kranglet med core 21 i morres, jeg vant. Skrudde på naci, hehe. Skal prøve nå i kveld og se hva som skjer. Den ene lekte jojo med MhZ, den andre kjørt på 405MhZ de to andre gadd jeg ikke se på en gang. Skrudde dem av og jobbene slettet. Den som kjørte på 405 tyder på skjerm driver trøbbel, så kjører nå 355,82. Endret 9. september 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 C21 er ikke helt stabil enda, men det er ikke mange av dem som har gått ut av BETA/ADVANCED, så man kan alltids blokke dem som er. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Jepp har gjort det før. Er to nå 9704 og 9712. Men skal la dem kjører litt til før de blir blokkert. Endret 9. september 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
HawP Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 v7 bruker historikk på siste jobber Sikker på det? Jeg har inntrykk av at v7 beregner ppd ut i fra wu'en den til enhver tid jobber med, og da med tidspunktet wu ble startet på som utgangspunkt. Så dersom en wu pauses vil v7 estimere lavere ppd (en stund) fordi den da "lures" til å tro at maskinen regner saktere enn den beregnet i begynnelsen. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ble litt usikker på begrunnelsen nå, mener da jeg bytter kort og lar den gå 3% så er v7 på jordet ppd-messig. 40% av v7ene viser også 129k , men i hfm 550k , sånn stabilt gjennom året. De viser rett og slett feil, uten at jeg vet hvorfor. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det har også jeg sett, men kun på core 21. Den nyeste v7,4,4 viser mye mere riktig enn 7,x,x gjorde. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Har en p9704 som hfm.net viser 213k, mens v7 clienten viser 544k. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Snodig opplegg. HFM.net har jeg i effective rate , da viser den rett ppd med tanke på pauser og stopp ol. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Etter torrent-os som feiler år etter år ble jeg lei og kjøpte nytt os på komplett. Valgte windows 7 hehe Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Etter torrent-os som feiler år etter år ble jeg lei og kjøpte nytt os på komplett. Valgte windows 7 hehe Ikke Win10 altså? På Win7 har du vel bare 4,5 år igjen med sikkerhets fixer? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Win 10 ja, hadde det i 2 uker, helt til OSet ble helt svart og det ikke engang gikk an å reparere. Nå har ikke jeg uerstattelige filer, men borte ble alt. SLI-trøbbel med 10ern frister heller ikke. 4,5 år Da bruker vi sikkert win 11 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Bra pris på 980 ti 6399,- Zotac er generelt på tilbud faktisk.. Endret 10. september 2015 av Sn1ken Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Sikker bra kort det, men 24md garanti og 3 vifter. Sorry holder meg til de to jeg bruker. Mere vifter større mulighet for problemer, ikke missforstå meg, sikker bra kort men er derfor jeg ikke kjøper dette + gigabyte med 3 vifter. Du vet hvorfor Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Produsentens garanti ja, men i norge stiller komplett garanti for resten av årene, så 5. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Riktig, men du og jeg betaler for det. Ingenting er gratis i denne verden vi lever i. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Dårlig erfaring med 3-vifte kort ja. Men fra komplett hadde jeg godtatt det. Fått godkjent alle rmaene derifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå