Kjetil Lura Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) De av dere som er lei å ikke ha kontroll på win update. Skru det av? Så nå kan jeg oppdatere mine 6 win7 maskiner, for nå har jeg kontroll. Er lei av å komme til log inn skjerm. Endret 3. september 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Hva er naci? Start nacl fra denne linken: http://folding.stanford.edu/nacl/ Med Google Chrome Legg inn dine data på vanlig måte, og ikke glem laget som er 37651. Nacl gir ikke så mye PPD, men tilsvarende flere antall WU. Endret 3. september 2015 av -alias- Lenke til kommentar
HawP Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 De av dere som er lei å ikke ha kontroll på win update. Skru det av? Så nå kan jeg oppdatere mine 6 win7 maskiner, for nå har jeg kontroll. Er lei av å komme til log inn skjerm. Kanskje bedre å sette den til å laste ned oppdateringer automatisk, men at du selv velger når de skal installeres? For når du da velger å installere oppdateringene vil den ikke reboote automatisk etterpå, men i stedet jevnlig "mase" om at reboot er nødvendig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jepp er det maste jeg ikke vil ha. Så skruer heller av win update. Skruer av servicen. Den ene sto på manuelt den andre ikke, den hadde restartet kl 22 i går. Lenke til kommentar
mna Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=629611 En uke med kun 1stk 280x ikke verst. Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=629611 En uke med kun 1stk 280x ikke verst. Imponerende. Veldig bra resultat for kun et 280X. Men om jeg ikke tar helt feil, så har du klokket kortet ganske godt (jeg er positiv til klokking så lenge det er stabilt)? Lenke til kommentar
mna Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Tja kjører 1125 eller no. Er vell 1070 org så er ikke no voldsom oc. men med tanke på at et 7970 leverte laangt under 100k for kun kort tid siden er det jo ikke annet en fantastisk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hva med 980 kortene? Prøvd med dem? Lenke til kommentar
mna Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Nei har ikke fådt hentet den maskinen enda desverre. Får se til helgen om det blir tid :-/ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Husk får du problemer vet du hvor jeg er. Sender ett i retur nå. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Endelig passerte jeg et nytt stort rundt tall 5 Lenke til kommentar
Sn1ken Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Gratulerer så mye Betroz, og takk så mye for ditt bidrag Lag en post i milepæl tråden, da det blir enklere å "spore" i ettertiden. Denne tråden vokser seg større for hver dag som går (det er jo meget bra, men det blir jo alt annet enn enkelt å finne tilbake til noe i denne tråden på sikt). Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Synd jeg ikke begynte med dette tidligere! Nylig vannkjølt 3570k sitter og lider i PC'en min nå, og skal gjøre det masse fremover. Sammen med godt overklokket 980ti håper jeg å pøse ut data! Martin_H folder for team hardware 4 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Gratulerer så mye Betroz, og takk så mye for ditt bidrag Lag en post i milepæl tråden, da det blir enklere å "spore" i ettertiden. Denne tråden vokser seg større for hver dag som går (det er jo meget bra, men det blir jo alt annet enn enkelt å finne tilbake til noe i denne tråden på sikt). Takk Glemmer den andre tråden jeg. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Synd jeg ikke begynte med dette tidligere! Nylig vannkjølt 3570k sitter og lider i PC'en min nå, og skal gjøre det masse fremover. Sammen med godt overklokket 980ti håper jeg å pøse ut data! Martin_H folder for team hardware Veldig bra! Husk å legge passkey inn i klienten slik at du får de bonuspoengene du skal ha! Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Gjorde det ved registrering, så poengene ruller inn! Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 nå tuller nvidia setter skjerm på random pc, en av 2 kort jobber. Reboot V7 , så folder begge. Tomt for jobber innimellom, så går de i 24t pause hehe Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 nå tuller nvidia setter skjerm på random pc, en av 2 kort jobber. Reboot V7 , så folder begge. Tomt for jobber innimellom, så går de i 24t pause hehe Selv tror jeg det har bosatt seg Gremlins i maskina. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Eller du blokker for mange war, har bare 4 jeg, 2 core 18 og 2 core 15 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 blokker ingen på de maskinene, men ja jeg har jo mange slots, så sjansen øker jo. tom workserver sier loggen, sikker bare 10 min, men den pauses i 24h.. etter x forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå