Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, får finne frem en annen SSD og ta en clean install om jeg vil kjøre på det kortet. Akkurat nå er det kanskje i varmeste laget, uansett.

I mitt verste tilfelle, så avinstallerte jeg hele FAH, og krysset av for slette alle data. For så å reinstallere og restart på maskin. Da kom kortet frem i FAH.

Men du må ha driveren inne først, slik at du ser kortet i kontrollpanel. Ellers går det ikke samme hva du gjør (men det har du helt sikkert på stell).

Lenke til kommentar

Virker som den bare nuller ut GPUs.txt, for some reason. Prøvde å kopiere over fra installasjonen jeg har her, men did not work.

Ser på forumet at win 10 bruker har byttet GPU.txt manuelt for å få win 10 til å fungere med Fah.

Kan lese tråden her:

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=101&t=27949

Gpu.txt kan lastes ned her og den erstatter filen som ligger fra før i denne mappen: C:\Users\[your user name]\AppData\Roaming\FAHClient\ så kan du starte kleint på nytt.

Hjelper dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å kjøre fah på denne maskinen. Samme problemer som knofler har. Slettet 353,62 og prøvde å istallere på nytt. Sier er ikke støttet av win 10.

Var denne du prøvde?

Nei var denne: Win8_WinVista_Win7_64. Men takker, skulle ha ventet litt før jeg oppgraderte på alle mine maskiner.

Men på evga 980Ti funker fah men ikke på denne. Data er merkelige greier gitt

Lenke til kommentar

Virker som den bare nuller ut GPUs.txt, for some reason. Prøvde å kopiere over fra installasjonen jeg har her, men did not work.

Ser på forumet at win 10 bruker har byttet GPU.txt manuelt for å få win 10 til å fungere med Fah.

Kan lese tråden her:

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=101&t=27949

Gpu.txt kan lastes ned her og den erstatter filen som ligger fra før i denne mappen: C:\Users\[your user name]\AppData\Roaming\FAHClient\ så kan du starte kleint på nytt.

Hjelper dette?

Takker :) Funker som bare det. Fortsatt null coilwhine, men kom en liten knert da jeg kjørte furmark i går :p

Lenke til kommentar

Flere som har opplevd stabilitets problemer med FAH under Linux med Maxwell? Bestemte meg for å folde under Linux igjen. De siste par dagene har PC'n hengt seg 2 ganger. Jeg har nevnt på dette tidligere i tråden. Under Windows 7 så funker alt stabilt. Jeg tenkte at det kunne være et problem med nVidia driveren i Linux, men nå bruker jeg en mye nyere driver enn sist gang jeg brukte Linux til folding, samme skjer. Jeg har også prøvd en nyere Linux kernel, kjører nå 4.1.5 kernelen uten at det hjalp. Sjekket FAH error loggen etter reboot og så dette : WARNING:WU01:FS01:FahCore returned: BAD_WORK_UNIT (114 = 0x72)

Googlet litt og så at andre har opplevd liknende. Andre sier da at det er et hardware problem. Enten for høy overklokk, degradert GPU eller et problem med C states på CPU. Altså at CPU multi øker et kort sekund slik at maskina fryser seg. Jeg kan selvfølgelig teste helt stock på både CPU og skjermkorta, men hvorfor er alt stabilt under Windows men ikke Linux? Og hva da hvis problemet er der selv ved stock? Enkleste for meg er jo å bare folde under Windows...  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...