Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Okay, solgte 2x980 evga 980 for 8K + frakt, mener du jeg tok for mye betalt for dem. Solgte og 4x970 for 9k, er det og for mye? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Solgte 2x 980 for 5k jeg for halvår siden,men steike ta da fikk jeg 160 mail Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Hhehe, jeg har ikke fått mail. Jeg kontaktet kjøper. Endret 27. juli 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Fah hos meg stopper opp på downloade(eller opp) så prøver litt til jeg. Opplevde det i natt også. Fire som ikke ville noe. Forsett slik og jeg er på naci. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Okay, solgte 2x980 evga 980 for 8K + frakt, mener du jeg tok for mye betalt for dem. Solgte og 4x970 for 9k, er det og for mye? Nope, begge deler er ganske billig i mine øyne. Har jeg skrevet noe som tilsier at det der er for mye? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Nå 80c og 1378 boost. og det under er kaldere, 73c og 1366 boost, ja jeg liker base bedre, men dere vil ha boost Men base er 1189. Flasha korta mine tidligere i dag til 1190 base (ble lei av Afterburner). Første kortet booster da til 1328 Mhz og andre kortet til 1366 Mhz under folding her nå. Temps på 71 og 73 grader for øyeblikket (har litt lufting i stua her nå). GPU load på 90-93% i følge GPUz. Jeg synes det er rart dine booster litt mer enn mine OG at de er noen få grader varmere. Skal sies at mine kort har elendig ASIC. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvorfor? Syns du 15k er greit å hive ut av vinduet? Så hva er poenget om du klarer 1378 boost., eller 1450? Mere strøm for ingenting. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvorfor? Syns du 15k er greit å hive ut av vinduet? Så hva er poenget om du klarer 1378 boost., eller 1450? Mere strøm for ingenting. Hive 15K ut av vinduet? Hva snakker Wattnissen om nå? Det er ikke så komplisert å flashe korta. Jeg bryr meg ikke så mye om jeg får 1350 eller 1450 Mhz. Jeg vil bare tyne litt extra ut av korta ved å finne en slags sweetspot. Så var jeg bare nyskjerrig på hva du får til Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Wattnissen ser ikke poenget, hva er da poenget om du ikke bry deg om det er 1350 eller 1450, Så hvorfor kjøre bios update Vil heller si det på denne måten, hadde produsentene ment at kortene kunne kjørt på 1500 så ville du fått det. Men skal ærlig si deg dette jeg, jeg klokker litt for å se hva kortene klarer, men er mere strøm enn ppd. Endret 27. juli 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Okay, solgte 2x980 evga 980 for 8K + frakt, mener du jeg tok for mye betalt for dem. Solgte og 4x970 for 9k, er det og for mye? Nope, begge deler er ganske billig i mine øyne. Har jeg skrevet noe som tilsier at det der er for mye? Hehe, nei. Men prøv på det og se hva som skjer Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Hei, jeg var en aktiv folder i vinter, men på grunn av ny PC og et glohett datarom har jeg latt F@H stå på pause i sommer, men jeg er klar for å bidra igjen til høsten. Mitt HIS 7950 begynner å streike med ujevne mellomrom. Jeg har kjøpt det brukt på Finn og vet derfor ikke hvor det er kjøpt eller hvem jeg skal henvende meg til. Tror derfor det er lite håp om RMA i denne saken. Jeg vet at det er høy omsetning på grafikkort i dette miljøet og er derfor litt ufin og henvender meg i denne tråden. Jeg lurte på om noen var interessert i å bli kvitt 7950/7970 eller tilsvarende kort her inne. Tror ikke jeg kan gå høyere enn det pga. økonomi. (Må bruke penger på andre ting også). Henvendelser utover denne posten kan tas på PM med meg. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Okay, solgte 2x980 evga 980 for 8K + frakt, mener du jeg tok for mye betalt for dem. Solgte og 4x970 for 9k, er det og for mye? Nope, begge deler er ganske billig i mine øyne. Har jeg skrevet noe som tilsier at det der er for mye? Hehe, nei. Men prøv på det og se hva som skjer Tror jeg ville prøvd minst 2500/stk for mine 970 om jeg skulle solgt dem, men det er nå fordi jeg er grisk og gjerrig, da jeg prøver å spare opp til hus. Jeg og War får ha konkurranse om hvem som får den mest "foldete" kåken han begrenses av familie, dog. FØrst må jeg fikse meg en fulltidsjobb... Det lå to 780 (ikke-ti) poseidon til 4000 på finn, samlet. Forsvant på et par timer. Ble lett vurdert, da jeg mener å erindre at de var litt overpriset back in the day (og med den kjøleren er det vel bare refund som duger ved RMA, hvis man kan kreve at ethvert erstatningskort også skal være kombinert luft og vann - noe jeg mener er greit, i og med det betales ekstra for denne funksjonaliteten). Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Hei, jeg var en aktiv folder i vinter, men på grunn av ny PC og et glohett datarom har jeg latt F@H stå på pause i sommer, men jeg er klar for å bidra igjen til høsten. Mitt HIS 7950 begynner å streike med ujevne mellomrom. Jeg har kjøpt det brukt på Finn og vet derfor ikke hvor det er kjøpt eller hvem jeg skal henvende meg til. Tror derfor det er lite håp om RMA i denne saken. Jeg vet at det er høy omsetning på grafikkort i dette miljøet og er derfor litt ufin og henvender meg i denne tråden. Jeg lurte på om noen var interessert i å bli kvitt 7950/7970 eller tilsvarende kort her inne. Tror ikke jeg kan gå høyere enn det pga. økonomi. (Må bruke penger på andre ting også). Henvendelser utover denne posten kan tas på PM med meg. Du må ha originalkvitteringen om du skal ha håp om RMA. Ta evt kontakt med kjøper, men av erfaring er det sjeldent selger gidder anstrenge seg så lenge etterpå. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Wattnissen ser ikke poenget, hva er da poenget om du ikke bry deg om det er 1350 eller 1450, Så hvorfor kjøre bios update Vil heller si det på denne måten, hadde produsentene ment at kortene kunne kjørt på 1500 så ville du fått det. Men skal ærlig si deg dette jeg, jeg klokker litt for å se hva kortene klarer, men er mere strøm enn ppd. Selv om ikke du liker overklokking så kan det være at andre...... Og jo... kortene er laget for å klokke vesentlig høyere enn stock. Hvor har du denne informasjonen fra? Hvorfor sier du at en overklokk fra 1378 til 1450 gir ingenting? Det er også feil... Det gir bedre ytelse. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Takk til Betroz om tips ang driver, flyttet tilbake og vips nå ingen flere kræsj uten videre! ! 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Takk til Betroz om tips ang driver, flyttet tilbake og vips nå ingen flere kræsj uten videre! ! Ikke hatt folde problemer med 353.51 driveren jeg heller. 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 286-serveren til Stanford ser ut til å ha gått varm igjen. De blir ikke lei av å feile heller... 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Her inne ble det plutselig kjølirg La ut en maskin på finn nå, tenkte med ett at denne kanskje kunne vært noe for noen her inne? Spørs litt hvor begrensende 2.0 8x er, men utover det burde det gå fint an å kjøre to skjermkort:http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62317573Wattmafiaen rynker nok litt på nesen, men skitt au Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Får mye for penga der Ikke akkurat langt unna der jeg jobber heller Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Her inne ble det plutselig kjølirg La ut en maskin på finn nå, tenkte med ett at denne kanskje kunne vært noe for noen her inne? Spørs litt hvor begrensende 2.0 8x er, men utover det burde det gå fint an å kjøre to skjermkort: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62317573 Wattmafiaen rynker nok litt på nesen, men skitt au Å kjøre ett kort er best på 16x 2.0 pcie er ok, 8x8x taper du mye på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå