Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er fint de ikke tar hensyn til at kortet faktisk kan tenkes å bli belastet 24/7/365 - alltid kjekt med RMA upgrade. Gamle 7950/70 med defekte vifter blir jo gjerne til noe bedre når de sendes inn :) Hvertfall med nyere produktnummer => høyere salgsverdi :p

Mine får ikke tid til å bli så gamle. Sist jeg hadde rma var på ett msi 560Ti med vifte problemer. Siden ingenting.

Ps vi betaler for rma så nei er ikke gratis, hehe

Det er nok mer de som lar kortene idle som betaler for gildet. Tror nok både jeg og War har langt høyere RMA-rate enn de fleste andre kundene der ute :p

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har merket at upload hastighetene til serverene har hvert meget trege i dag?, altså deres download. Laster bare opp pakker til Stanford med 60-70KB/s, har prøvd å uploade andre steder, med det er barre på serverene til stanford jeg får denne latterlige hastigheten.

Lenke til kommentar

Syns det er fint de ikke tar hensyn til at kortet faktisk kan tenkes å bli belastet 24/7/365 - alltid kjekt med RMA upgrade. Gamle 7950/70 med defekte vifter blir jo gjerne til noe bedre når de sendes inn :) Hvertfall med nyere produktnummer => høyere salgsverdi :p

Mine får ikke tid til å bli så gamle. Sist jeg hadde rma var på ett msi 560Ti med vifte problemer. Siden ingenting.

Ps vi betaler for rma så nei er ikke gratis, hehe

Det er nok mer de som lar kortene idle som betaler for gildet. Tror nok både jeg og War har langt høyere RMA-rate enn de fleste andre kundene der ute :p

Hehe, nope du betaler for det da du kjøper kortene, altså rma(24/36m garanti + 2år reklamasjon.

Lenke til kommentar

Syn

Mine f

Det 

Hehe, nope du betaler for det da du kjøper kortene, altså rma(24/36m garanti + 2år reklamasjon.

De fleste produsenter gir ca 2 år, utover dette aka norske regler må butikkene ta på egen kappe. 

Det er en del av forhandlingene. 

norek forhandler seg frem til mange avtaler før de tar inn et merke, rma er en av de. 

I utgangspunktet pålegger norske regler butikkene å dekke resten av garantien av egen lomme , og her kommer forhandlingene inn i bildet med produsenten. 

Vi har det bra her på berget. 

Lenke til kommentar

er det bug i gpu-z eller kjører begge kortene dine pcix 1.1?

Bug. Står 3.0 nå. Har jo X99 hovedkort.

Måtte bare si noe på denne, er ikke bare  x99 som avgjør om du har 16x16x16x16x, men din cpu avgjør. Ja jeg vet din cpu er ikke problemet. Lyst på en selv, men hallo 10k for en cpu? +4 og du har 2x980Ti kort. Dere vet hva jeg ville valgt, hehe :rofl:

Lenke til kommentar

er det bug i gpu-z eller kjører begge kortene dine pcix 1.1?

Bug. Står 3.0 nå. Har jo X99 hovedkort.

Måtte bare si noe på denne, er ikke bare  x99 som avgjør om du har 16x16x16x16x, men din cpu avgjør. Ja jeg vet din cpu er ikke problemet. Lyst på en selv, men hallo 10k for en cpu? +4 og du har 2x980Ti kort. Dere vet hva jeg ville valgt, hehe :rofl:

Sant men om win står i noe powersave modus bruker den å kjøre pci ned har jeg sedt selv i win 7 vertfall.

Lenke til kommentar

Jeg betalte ikke det for min. Kjøpte den kort etter release i fjor for 8500 kr. Jeg oppgraderte fra i7 2600K, så jeg ville prøve noe mer enn 'bare' 6-kjerne 5820K liksom. Strøm betaler jeg ikke her jeg bor nå, det er med i husleia :p

Lenke til kommentar

Sant, men dollaren var ikke 8kr da du kjøpte din. Men samme med 6core versjonene alt for stive pris. Så se ikke bort i fra at det blir en 4790K til min naci linux boks, Kjører nå 3770K :hmm:

Man kjøper ikke 4790K nå som Skylake kommer neste måned...

Lenke til kommentar

Okay, men den bruker 95w. Ja er opptatt med det. Syns det er trist jeg, fra 22 til 14 og mere strøm? Da melder jeg pass, sorry

Det er pga den integrerte GPU'n. Går sikkert an å disable i BIOS vel? Mener å huske jeg kunne det med 2600K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...