Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Link

Ser det er en del opprop på nettet for å få Folding@Home på Xbox360. Ville unektelig vært bra for prosjektet.

 

For ren underholdning kan du jo lese kommentarene under:

 

"The PS3 + Xbox 360 CPU's both operate at 3ghz, the 360 is devided into three cores, so that's 1gh per core (simple, you see?) but the ps3 cpu is devided into 8 cores which is .375ghz per core."

 

horribelt..

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har rett og slett gitt opp SMP og kjører en gpu og en cpu tråd nå. Venter i spenning på neste beta eller hva det blir som kommer. Jeg vil i alle fall forvente å få litt mer oversikt over den smp-varianten før jeg kjører...

 

PS: Fyll og touch er dårlig kombi. Jeg har brukt massivt lang tid på de få setningene...

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det før jeg får noe score? Er det når den topper 5000? Den står på 1550 nå, og jeg har installert den på tre PC-er i nettverket så langt.

 

Redigert: Minn meg på å lese den jævla F.A.Q-en før jeg spør dumme spørsmål igjen.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Fruktkake: Du må lese den &"#%¤& FAQ'en før du stiller opplagte spørsmål igjen. Ingen spørsmål er dumme, noen trenger bare litt mer research.

 

Bedre å virke som en idiot i fire minutter enn å være uvitende resten av livet!

 

PS: Du la litt opp til det. Vennligsinnet pun intended..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
..og utbrytergruppen med PS3 kunne fått sin egen gruppe..

 

Det har så lite hensikt å segregere den allerede synkende innsatsen. Sammen står vi sterkest!

8429150[/snapback]

Enig, har selv en PS3 kjørende. Så nei eg ser ikke hensikten ved å start ørten små lag? Er bedre med ett stort lag.

 

 

Xell: Har du sluttet å folde? (Date of last work unit 2007-04-11 10:22:31)

Lenke til kommentar

Har vært i Las Vegas en uke med jobben :D . Desverre har jeg ikke fått lagt inn FaH på serveren etter at jeg satte den opp på nytt med minimal install. Mangler noe greier for scriptene i installen til linux og har ikke hatt tid til å se på det. Hvorfor den slækkisen jeg sitter på nå ikke har levert noe aner jeg ikke. skal se nærmere på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...