Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjører en test på jobben i helgen :) Vi har fått ES av de nye E7-8890 v3 CPU'ene! 18 kjerner, 36 tråder med turbohastighet på 3.3GHz! Skikkelige monstre for å si det mildt!

 

Så vi smeller 8 stykk inn i 2 x 4-veis maskiner og kjører folding over helga for å se hvor høyt vi kan komme på HW.no sin liste!

Kjører dette på firmaet sitt navn, Nextron_AS.

 

Jeg har kjørt noen tester og jeg har klart å nå 2.7Millioner PPD per maskin til nå, håper på å nå 3Millioner når de har fått stått over helgen!

Gleder meg til mer info om dette.

 

Kommer du med mer info om spesifikasjonene til hver maskin og hvor mye ppd hver maskin klarer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjører en test på jobben i helgen :) Vi har fått ES av de nye E7-8890 v3 CPU'ene! 18 kjerner, 36 tråder med turbohastighet på 3.3GHz! Skikkelige monstre for å si det mildt!

 

Så vi smeller 8 stykk inn i 2 x 4-veis maskiner og kjører folding over helga for å se hvor høyt vi kan komme på HW.no sin liste!

Kjører dette på firmaet sitt navn, Nextron_AS.

 

Jeg har kjørt noen tester og jeg har klart å nå 2.7Millioner PPD per maskin til nå, håper på å nå 3Millioner når de har fått stått over helgen!

Gleder meg til mer info om dette.

 

Kommer du med mer info om spesifikasjonene til hver maskin og hvor mye ppd hver maskin klarer?

 

Jepp! Kommer med en liten rapport på alt når jeg skal ta det ned igjen over helgen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva heter du på F@H?

..... :p

 

 

Kjører en test på jobben i helgen :) Vi har fått ES av de nye E7-8890 v3 CPU'ene! 18 kjerner, 36 tråder med turbohastighet på 3.3GHz! Skikkelige monstre for å si det mildt!

 

Så vi smeller 8 stykk inn i 2 x 4-veis maskiner og kjører folding over helga for å se hvor høyt vi kan komme på HW.no sin liste!

Kjører dette på firmaet sitt navn, Nextron_AS.

 

Jeg har kjørt noen tester og jeg har klart å nå 2.7Millioner PPD per maskin til nå, håper på å nå 3Millioner når de har fått stått over helgen!

:ninja:

Lenke til kommentar

Var det noen av dere som ordnet god rabatt hos komplett på demovare for foldingutstyr...?

Har aldri fått noe rabatt på noe vis hos komplett utover prosene de har postet på siden de har. 

 

Komplett-demoer er ofte CW-kort . Perfekt for folderom, ikke soverom. 

Lenke til kommentar

 

Hva heter du på F@H?

..... :p

 

 

Kjører en test på jobben i helgen :) Vi har fått ES av de nye E7-8890 v3 CPU'ene! 18 kjerner, 36 tråder med turbohastighet på 3.3GHz! Skikkelige monstre for å si det mildt!

 

Så vi smeller 8 stykk inn i 2 x 4-veis maskiner og kjører folding over helga for å se hvor høyt vi kan komme på HW.no sin liste!

Kjører dette på firmaet sitt navn, Nextron_AS.

 

Jeg har kjørt noen tester og jeg har klart å nå 2.7Millioner PPD per maskin til nå, håper på å nå 3Millioner når de har fått stått over helgen!

:ninja:

 

Nextron er konge, det er de som har gitt oss hjelp i form av gode priser med alt rackutstyret jeg har. 

Lenke til kommentar

 

 

Kjører en test på jobben i helgen :) Vi har fått ES av de nye E7-8890 v3 CPU'ene! 18 kjerner, 36 tråder med turbohastighet på 3.3GHz! Skikkelige monstre for å si det mildt!

 

Så vi smeller 8 stykk inn i 2 x 4-veis maskiner og kjører folding over helga for å se hvor høyt vi kan komme på HW.no sin liste!

Kjører dette på firmaet sitt navn, Nextron_AS.

 

Jeg har kjørt noen tester og jeg har klart å nå 2.7Millioner PPD per maskin til nå, håper på å nå 3Millioner når de har fått stått over helgen!

Gleder meg til mer info om dette.

 

Kommer du med mer info om spesifikasjonene til hver maskin og hvor mye ppd hver maskin klarer?

 

Jepp! Kommer med en liten rapport på alt når jeg skal ta det ned igjen over helgen :)

 

post-53451-0-95028700-1434184718_thumb.jpg Klikk på bildet for å forstørre!

Forutsetter at du har lagt inn passkey slik at du får de bonuser som er tilgjengelig. Slik jeg leser tallene dine (hvis du nå kjører med 18 x 8 = 288 threads)  så vil du neppe komme i nærheten av 2,5 - 3 millioner PPD. Jeg vil tro at 250 - 300K PPD er et mer sannsynlig resultat. Jeg har selv testet med en 4P Xeon E5-4650 (kjøpt hos Nextron AS) klokket til 3,1GHz som kun gir omkring 100 -150K PPD på sitt beste, etter at BigAdv ble begravet av Stanford.  Før dette leverte denne maskinen omkring en million PPD. Etter at BigAdv var gravlagt har PD lobotomert multicore-servere i softwaren til f@h slik at disse nå leverer mindre enn et middels bra skjermkort. Jeg håper jeg tar feil slik at serveren(e) du tester ut virkelig leverer det du sier de klarer, men jeg er redd for at dette ikke blir tilfelle. Forøvrig så er du veldig velkommen med så mye maskinvare du bare klarer å holde gående i foldingens tjeneste.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

 

Var det noen av dere som ordnet god rabatt hos komplett på demovare for foldingutstyr...?

Har aldri fått noe rabatt på noe vis hos komplett utover prosene de har postet på siden de har. 

 

Komplett-demoer er ofte CW-kort . Perfekt for folderom, ikke soverom. 

 

 

I mitt tilfelle er det et HK, men vet ikke om det er en god pris selv om det blir satt ned ytterligere.

Lenke til kommentar

Her er litt på hvorfor jeg vurdere å slutte med gpu folding?

Hvorfor kan ikke de lage slik at pd er lik, uansett Prosjekt.

Nå startet jeg alle 16 kort og ser dette: P10490  PPD277k: P9833:344k og begge bruker litt over 3t på en wu. Dere vil ha mine poeng, jeg trenger varmen de produserer. men er lei PG så nå vil min PPD gå opp og ned som en jojo.

Happy folding folkens :tease: Jeg begynner å bli lei jeg.

Lenke til kommentar

Her er litt på hvorfor jeg vurdere å slutte med gpu folding?

Hvorfor kan ikke de lage slik at pd er lik, uansett Prosjekt.

Nå startet jeg alle 16 kort og ser dette: P10490  PPD277k: P9833:344k og begge bruker litt over 3t på en wu. Dere vil ha mine poeng, jeg trenger varmen de produserer. men er lei PG så nå vil min PPD gå opp og ned som en jojo.

Happy folding folkens :tease: Jeg begynner å bli lei jeg.

Hvis du finner ut at du skal slutte å folde med GPU, hva skal du da folde på? Eller tenker du å slutte helt, og hva tenker du evt å gjøre med 16 stk high end skjermkort?

Lenke til kommentar

Ja skal ikke slutte over natta folkens, har foldet i 11år neste md. Så har litt tålmodighet igjen enda selv om jeg er lei hele greia.

 

Som jeg har sakt før. driter i poengene, men dere vil ha dem. Jeg kan kjører naci jeg da er jeg fornøyd, men da må jeg skrue på ovner. Så da kjører jeg heller gpu på noen av dem.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...