Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ot/på mobil.

la inn beta på linux, ja fikk core 21, men den er så tidlig beta at den feiler.

pcen som hadde 850k 24/7 i mange mnd fikk først 750k på core 21 så fikk den 250k på core 21 da 2 kort krasja med nye feilmeldinger.

Så langt et tapsprosjekt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok rett. Entusiastsokkelen pleier å vare litt lengre.

Vil broadwell-E bruke socket 2011-3? Slik at jeg kan skaffe meg et X99 HK og 5820k for å så oppgradere til broadwell-e CPU dersom jeg har lyst?

Leste litt videre om dette. Broadwell-e skal vist bruke 2011-3 og man trenger muligens bare en bios oppdatering. Det snakkes om en ytelsesøkning på ca 10%.

Lenke til kommentar

Jepp starcraft 2. Sist jeg spilte var st1 og ett annet spill som jeg ikke husker navent på. Men samme stil som sc. bare mot russlan end so on.

PS: Kan jeg bruke sc1 plata eller må jeg svi av penger for å spille sc2t??

Du må nok svi av noen kroner for å kjøpe SC2. Men det er billig nå :)

Lenke til kommentar

Har 8 gpu og 5 naci igang. Lei av varmen jeg også.

Edit: Glemte tempen, nå 27.5c

Alias: Ser du og kjører naci nå, bra så slipper vi å se 0 på navnet ditt.

Hint hint til dere andre med 0 :grin2:

Høh  :tease: 

Som plaster på såret, kan det hende jeg handler inn et par 980 Ti kort etterhvert :p

Lenke til kommentar

Burde vel ikke blusse vannkjølingsdebatten opp igjen, men et poeng med den er at det går an å dumpe varmen direkte ut av kåken. Det var det jeg gjorde før jeg stoppet et års tid. Det var SMOOTH om sommeren, året før var det 40+ grader på hybelen - med et skrikende 295 og ørten G92-kort på 100 grader. Det er også et poeng at lavere temperatur gir lavere effektforbruk, men ofte vil jo noe av dette gå tapt via pumpe og vifter.

Når jeg kjøper meg et hjem senere kan det godt tenkes at jeg prøver å lage et slags "dual-system", hvor jeg kan bytte mellom en ekstern radiator og en intern, alt etter som temperaturen gjør det ene mer foretrukket enn det andre. Det er igjen mer jobb, men litt av moroa med galskapen er å utvide sin horisont på kjølingfronten, føler jeg :) Jeg vet ikke hvordan mr. Lura kvitter seg med varmen, men håper det ikke er ørkentemperatur inne, for hans del :)

Lenke til kommentar

Burde vel ikke blusse vannkjølingsdebatten opp igjen, men et poeng med den er at det går an å dumpe varmen direkte ut av kåken. Det var det jeg gjorde før jeg stoppet et års tid. Det var SMOOTH om sommeren, året før var det 40+ grader på hybelen - med et skrikende 295 og ørten G92-kort på 100 grader. Det er også et poeng at lavere temperatur gir lavere effektforbruk, men ofte vil jo noe av dette gå tapt via pumpe og vifter.

Har du et bilde av oppsettet ditt? Hvordan dumpet du varmen rett ut?

Brukte du avsug? Eller plasserte du ekstern radiator i vinduskarmen?

Lenke til kommentar

Rett i vinduet, ja: http://hwbot.org/submission/%202359165- er et bilde der, hvis du ikke kan se det får jeg grave det frem fra en eller annen forumtråd... posten litt her og der. Morsomt at rekorden nærmer seg 2,5 år og ingen har tatt den :p

Skulle jeg gjort noe i eget hus ville det vært å borre hull i veggen og montert radiator fast utenfor, fremfor å sette den i vinduet. Ble bra kaldt enkelte netter pga all kaldluften som snek seg inn :) Var vel -13 ute den kvelden jeg kjørte den for full maskin.

Lenke til kommentar

Rett i vinduet, ja: http://hwbot.org/submission/%202359165- er et bilde der, hvis du ikke kan se det får jeg grave det frem fra en eller annen forumtråd... posten litt her og der. Morsomt at rekorden nærmer seg 2,5 år og ingen har tatt den :p

Skulle jeg gjort noe i eget hus ville det vært å borre hull i veggen og montert radiator fast utenfor, fremfor å sette den i vinduet. Ble bra kaldt enkelte netter pga all kaldluften som snek seg inn :) Var vel -13 ute den kvelden jeg kjørte den for full maskin.

Haha, herlig. Men det ser jo ikke særlig fint ut da :p

Lenke til kommentar

Kjører en test på jobben i helgen :) Vi har fått ES av de nye E7-8890 v3 CPU'ene! 18 kjerner, 36 tråder med turbohastighet på 3.3GHz! Skikkelige monstre for å si det mildt!

Så vi smeller 8 stykk inn i 2 x 4-veis maskiner og kjører folding over helga for å se hvor høyt vi kan komme på HW.no sin liste!

Kjører dette på firmaet sitt navn, Nextron_AS.

Jeg har kjørt noen tester og jeg har klart å nå 2.7Millioner PPD per maskin til nå, håper på å nå 3Millioner når de har fått stått over helgen!

Endret av Suplatik
  • Liker 6
Lenke til kommentar

spent på de, ville levert godt med bigavd-støtten de tok vekk for slike rigger.

Jeg får spader av AMD.

var bortreist i 2 dager, kom tilbake til 9 iskalde kort.

Alle kortene hang på 99.9%.

Flere amd kjører helt fint, driver? amd er bare trøbbel :E

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...