War Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 litt lav ppd, får ikke wifi til å fungere på pcen med usb-antenne. alle portene er døde, en reboot er eneste som registrerer endringer... men wifi vil den ikke ha Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Leste dette: Windows 10 Home-brukere vil få oppdateringer fra WIndows Update automatisk (kan ikke overstyres) Ugh - dette er ikke kult på betaversjonen, rett som det er stoppes FAHclient etter automatsik resetting etc. Blir det sånn i ferdig versjon og?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Kanksje jeg skal fyre om folding igjen når jeg (en gang) kommer hjem igjen. Hadde vært moro å se hva 2 x GTX 980 Ti SC kan greie av PPD. 400-500 per kort om du kjører de på 1500 boost. Er jo så og si det same brikke som titan x Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Beklager jeg maser (dere er nok vandt med det^I^) Meen, beta er det som kjøres til 900 serien? noen spesielle ip`er jeg skal blokke? Takker innmarri mye^^ Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Leste dette: Windows 10 Home-brukere vil få oppdateringer fra WIndows Update automatisk (kan ikke overstyres) Ugh - dette er ikke kult på betaversjonen, rett som det er stoppes FAHclient etter automatsik resetting etc. Blir det sånn i ferdig versjon og?? Ja etter det jeg har lest. Jeg har en følelse av at mange vil rømme til Linux når folk finner ut at Microsoft vil bli tvunget til å gi fra seg brukerdata til myndighetene... Heldigvis for oss foldere, så finnes det en løsning : Linux Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Tja, man kan jo holde seg til litt eldre versjoner av Windows, eller bruke Linux også. Har 3 Windows versjoner pluss Linux, så får se hva jeg bruker til slutt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Core 21 er nå på beta til win64. Kjører to nå på evge 980 sc. Maskinen bruker mye strøm nå 420w. PPD 832K. Hvorfor kunne jeg ikke fått dem når det var vinter. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 win64 What? Finnes det 64bit klient til Win? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Nei, men du kan lese her om core 21: Win: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=66&t=27775 Linux: https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=66&t=27760 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Det dere sier er aleng linux på alle pcene og få win64. Bakdelen hos meg er at da får jeg de ikke opp i hfm, og skulle noe skje med de mermer jeg det ikke. Kan ikke ha pcskjerm på 30 pcer. Så nedetid vil da være større tap ? ----------------------- Kjøpte hk (2011-3) og 980 av cdon pga 50kr rabatt ( hehe ) Begge var doa... CW på 980 og pin-feil på HK. Angret kjøpet og ventet 4 uker på returseddel.. Fikk seddel og sendte i retur, ventet 2 mnd og fikk nytt hk i posten. Lager hadde behandlet angringen som en rma. Hva med gpuen tru.. ble den bare borte? Makan til jallaselskap må man holde seg unna. Endret 9. juni 2015 av War Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) War: Er og derfor jeg ikke kjører linux på mine maskiner, jo har en. Men core 21 er nå på beta til Dere som kjører beta og 64bit win. Kommer snart til 32bit win. Men når jeg så 2xP9704 i dag, brukte denne maskinen normalt 370w, med p9704 50w opp og 67% av 8GiB ram. Får jeg det på de ned må jeg gjøre noe, kjøre naci, av med beta eller av med alle 12 kort, eller blokkere core 21. Endret 9. juni 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Folder på 1580mhz en stund, tester nå 1600mhz nå, får se om det holder^^ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Å kjøre så høyt vil du få problemer med core 21, så hva er da poenget. Kjører mine på 1266 base og de støyer som bare det, Normalt er mine 5 evga stille, men med core 21 er viftene på over 2400, normalt er de på 1800ca og 74c Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Because i can! Varte bare i 3 timer før det kræsket, når tempen er 60¤c på kortene selv under vann så er det for varmt, helst 30-40¤c hadde vært digg^^ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Gi gass min venn. jeg tar ferie. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Because i can! Varte bare i 3 timer før det kræsket, når tempen er 60¤c på kortene selv under vann så er det for varmt, helst 30-40¤c hadde vært digg^^ Tror ikke det er temperaturen som gjør det ustabilt. For å klare ekstreme overklokker må du ned under 10 grader før temperatur har noe å si og det klarer du ikke på vann Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Nei, vann hjelper med å klokke litt mere. Men på ppd og noen mere frp er det bare bort kastet penger, men hei det er min mening og er min faring på den tid jeg silte. Nyest kort ga meg ikke mye. Men nå det er sakt, har 34" og likte starcraft. Hva med st 2. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Nei, vann hjelper med å klokke litt mere. Men på ppd og noen mere frp er det bare bort kastet penger, men hei det er min mening og er min faring på den tid jeg silte. Nyest kort ga meg ikke mye. Men nå det er sakt, har 34" og likte starcraft. Hva med st 2. Bortkastet for deg kanskje. Jeg får mye glede ut av hobbyen min... Har aldri sagt at vannkjøling gir mye ytelse for pengene. Endret 9. juni 2015 av Strato Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Nei, vann hjelper med å klokke litt mere. Men på ppd og noen mere frp er det bare bort kastet penger, men hei det er min mening og er min faring på den tid jeg silte. Nyest kort ga meg ikke mye. Men nå det er sakt, har 34" og likte starcraft. Hva med st 2. Vann hjelper veldig mye Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 Jøss, ungdommen skjønner ikke mitt poeng enda, jaja. Kommer ikke til å bruke ørten kroner bare for 25 mere bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå