Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite PPD for meg for tia (Ikke at jeg birdrar med mye, men litt er det^^) Ram er helt død, Minhund er så snill og lar meg låne et sett med brikker (til jeg har fått nye fra komplett), så får vel brikkene på fredag.

 

Blir nok kun folding på hoved maskinen fremover, klarte å brekke en finger da jeg spilte fotball og må ha gips på hånda så kanke spille ^^  :tease:

Lenke til kommentar

 

Nei det er meget bra, men 847K er bedre på 2x980 på windows :)

PS: P9141 og 9137

 

Men war må ha store problemer nå :hmm:

 

Sitter å klør etter 980 Ti om dagen, men fryktelige så dyre de er bare  :confused:

 

Hva skjer med War?

 

Ja dyre er dem, men denne blir min neste 980 om jeg bytter ut noen av mine 970. https://www.komplett.no/evga-geforce-gtx980-4gb-hybrid/844147

Dette er ca 100kr mere enn det jeg betalte for mine: https://www.komplett.no/msi-geforce-gtx-980-gaming-4gb/824862

Lenke til kommentar

Servere er på veg opp igjen, det kan ta noen dager.

Etter at USA falt ned pga en storm eller hva det var så ble jobbene satt i kø her på upload , mens ned kom de fortløpende.

Det resulterte i at ca 150 jobber forsøkte å laste opp samtidig og hele adsl-opplegget knelte.

 

Sånn går no dagan

Lenke til kommentar

Treg opp er galt lokalt, 670kbs hehe

Det har fungert utmerket i ett år da.

Sentralen er dessverre 5-6 km unna og av typen kopperkabel fra 1999.

 

Fikk feil på upload hjemme også på milevis annet nett, men det løste seg etter 2-3 jober i kø.

Ble vel 100 jobber her i samme periode, så knelte routeren når alle de skulle opp samtidig.

Og i perioden det var nede ble køen lenger og lenger da ned fungerte og alle serverene tok unna 10 jobber til hehe.

 

Nå er det helt texas her og for hvert minutt jeg sover blir bonusen lavere, ser jobber som leverer 4000credit nå :eek:  som var på ca 33K

Lenke til kommentar

Det betyr at den venter 900 sekunder om temp blir over 110c..

i client-type -stedet kan man legge inn tmax og twait selv om man har sliten hardware man vil garantere seg mot høye temp. ikke noe å bry seg om hvis pcen ikke er en butikkpc av type hp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...