Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja har en "win server" , det var den mest stabile nacl. 

Skal sies at en i5 leverte like godt som storserverene mine med 4x cpuer i. 

De leverte så godt at det ikke ble slått av noen 5960x heller, hadde valgt i5 i alle dedikerte nacl-servere. 

Lenke til kommentar

Men høres jo greit ut dette her. Da holder jeg meg til win for øyeblikket. Kjetil, tenker å oppdatere til Win10 når det offisielt kommer, Testet betaen tidligere i år og ikke alle driverene likte det.

 

Tror dere min Cpu hadde gikk ok med poeng? Får jo nesten teste før jeg spør^^

 

Enda et n00b spm, Naci. noen som vil sende meg link så skal jeg laste ned før jeg går hjemmefra. ^^

Lenke til kommentar

Nei, den kommer ikke opp der. det er 125 credit pr wu. 

 

Sjekk prosenten bare, tallene etter sekundet burde telle raskt opp, nesten raskere en du kan telle de høyt. 

Typisk 2-3 sek pr %, da er det raskt. Kanskje 5ish min pr wu? 

Lenge siden jeg har naclet pga tid. 

Lenke til kommentar

WU-messig er det king, Har man noe slitent pcutstyr, setter de som nacl-servere med i5 så har man WU-monstere. 

En i5 leverte mer en 25 gpuer på en dag mener jeg å huske. 

 

Hadde 1200-1400WU pr mnd, fikk 40.000WU pr mnd med litt nacl og ingen av de sto på 24/7 hele mnd. og med 5 maskiner maks hvor 4 av de med linux hadde hengt seg hver gang jeg sjekket de. 

Endret av War
Lenke til kommentar

Fint at dere har samme erfaring som meg, en av grunnene for at de gikk av permanent. 

Det funket tilsynelatende å laste inn en chrome-plug-in som "f5" hver x sek man ønsker, for eks 2x dagen. 

 

Men forb****a chrome har en " er du sikker-vindu- ja nei" på f5, så prosjektet feilet totalt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...