Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Ja sant, men blokker den jexxx core 15 tritten. Har kjørt nok av dem jeg so now more core 15. Kjører selv beta og ikke problemer med å få jobber. Kjører og 4x970 nå. Neste er 4x980(byttet prosessor) Så vil ligge på ca 350-375 nå, før ca 300-330 i3 3250. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jobbtørke var på advanced. Beta har pøst ut jobber. Da jeg skrev om 6000 ppd så var det ppd den viste den timen, etter 4-5 timer ble det 60.000ppdish , så jeg trudde det var faktisk ppd. Til core 15 å være ble jeg ikke overasket heller, my bad. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hehe, ja ok. Men 2% minst må du vente før du har rett ppd. Men det vet du, jepp. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 V7 bruker historikk for PPD-snitt, derfor ustabil. C15 var nok helt ny for denne install så hadde 0 historikk fra før, derav ræva ppd. Burde bruke HFM.NET ja # foldenoob jeg er. Sånn går det når man står opp fra norovirus bare for å sjekke serverene Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 HFM.Net henter info fra samme side, så du er ikke en foldenoob. 2% gjelder på begge plasser. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Slettet Endret 24. mai 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Den ville kanskje ha vist "denne jobben x 24t" som en slags PPD iallefall. Mener V7 bruker sin "egen historikk" Setter jeg i et bedre skjermkort , viser den høyere og høyere "ppd utover dagen" og motsatt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jaha? spesiell versjon du har da war Eller er du i kødde modus som jeg ikke skjønte Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det er vel en av grunnene for at "den alltid er feil" Dvs v7 sin ppd. Stemmer kanskje på 3 av 25 rigger. Viser ofte 2x så lite innimellom, så ser jeg i loggen at den har hatt 4-5 core 15 eller ikke noe arbeid der de er blokket. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 And there we go. Kun 1 980 får oppgave... Om jeg velger dual boot med Linux som sekundær (primært kun til folding) vil det være verdt det? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 And there we go. Kun 1 980 får oppgave... Om jeg velger dual boot med Linux som sekundær (primært kun til folding) vil det være verdt det? Her får jeg ned jobber til både 670 og 970 korta kontinuerlig-non-stop-never-rest-all-the-time under Linux Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hmm, Har vurdert det lenge, men droppa det da jeg fikk minne problemer. Spørs om jeg skal ``give it a shot`` igjen da. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg vil si nei. Linux kan være ett hekkan og få til. men får du det til er det meget bra, Naci på liunx er ikke bra, smp v6 var bra. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg driver ikke med Naci pga jeg folder på Gpu. Naci er jo heller ikke fah. (ikke at det gjør noe men men) Spørs om jeg skal sette av dag neste helg til å styre med dette. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Fungerer ikke gpu fortiden, prøv nacl da i nettleseren. Så kan man sanke inn noen hundre WU om ikke annet pr dag. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Jeg driver ikke med Naci pga jeg folder på Gpu. Naci er jo heller ikke fah. (ikke at det gjør noe men men) Spørs om jeg skal sette av dag neste helg til å styre med dette. Hva, så hva kjører jeg da min venn? When you visit this page your computer will automatically start to fight disease by running protein folding simulations for scientists around the world. We call this "folding". You can stop folding at any time by clicking the button above. Kjører denne: These projects study hIAPP(human islet amyloid polypeptide, also called amylin) that is a misfolding peptide involved in Type II diabetes. Like other misfolding peptides, hIAPP is generally unstructured in water but adopts an alpha-helix structure (a right-handed spiral) when it binds to the cellular membrane. Around 95% of patients with Type II diabetes exhibit large deposits of misfolded hIAPP, clumped in a structure known as a beta sheet. Experiments show that this hIAPP aggregation can induce apoptotic cell-death in insulin-producing beta cells, an effect that may be relevant to the development of type 2 diabetes. We aim to understand the pathway of hIAPP aggregation in order to design drugs to prevent it. Er ikke det fah så heter ikke jeg kjetil lura Sorry måtte bare, prøver å lære de unge. Ikke vont ment min unge venn. Endret 24. mai 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Får prøve det. Tipper at den skal gi inn litt poeng iallfall. Får iallefall legge av en kjerne til hvert skjermkort, i tilfelle de skulle få jobb igjen. EDIT: til Kjetil: Neinei, setter pris på alt læring jeg kan få^^ Tar det heller godt ment jeg Kjetil Trodde det var noe annet som var Naci jeg? Jamen da får jeg teste det også da^^ Endret 24. mai 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Flått, men du får ikke mye poeng på naci, kun 125 per wu, og nei du bør ikke kjøre gpu på samme maskin. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Men det er bedre enn ingenting ihvertfall, en wu går jo veldig fort av det jeg har klart å få med meg av Naci. Kan jo være en midlertidig løsning til vi får flere oppgaver til kortene iallefall tenker jeg. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Et spm til, Vil også Naci være mer nyttig på Linux, eller det samme sheiten om det er på win eller linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå