Strato Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 Min venn. Sykt nice. Det var en bra pris også. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 1+ Kjetil^^ Var en veldig god pris også. Må være perfekt til film eller multitasking ;D Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 Ja men ville ha denne: https://www.komplett.no/samsung-34-led-curved-s34e790c/830232 Men det som avgjorde er ikke prisen, men hallo det er da xtstra pluss: Men dette: samsung 64 W. Phlips 46.97 W Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 Hvorfor ikke LG sin variant? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Komplett har ikke lg? Kjøper så og si alt hardware der på grunn av servicen jeg/du har der. Endret 23. mai 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 Forstått Har bare blitt nysgjerrig på LG sin variant etter alt skrytet fra Linus Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Forventer å høre hva du synes om den skjermen etter litt prøving, sikler litt på en selv. Rettelse: Sikler litt på den oppløsningen / type skjerm selv Endret 23. mai 2015 av Marinius Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 Er det ikkje ganske rart at det skal være så vanskelig å bare folde? Hvis man stadig må restarte, skifte til beta, blokke ip'er for å få ting på gang, så er det ikkje rart folk gir faen i å folde? Skal man folde 24/7 lønner det seg å gjøre det under Linux. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 Forventer å høre hva du synes om den skjermen etter litt prøving, sikler litt på en selv. Rettelse: Sikler litt på den oppløsningen / type skjerm selv Har samsungutgaven om det er noe du vil vite om de. Ghosting har jeg funnet. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 Forventer å høre hva du synes om den skjermen etter litt prøving, sikler litt på en selv. Rettelse: Sikler litt på den oppløsningen / type skjerm selv Har samsungutgaven om det er noe du vil vite om de. Ghosting har jeg funnet. Prøvd den til gaming? Hvordan er det med så mye field of view i spill som lol og dota? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 Forventer å høre hva du synes om den skjermen etter litt prøving, sikler litt på en selv. Rettelse: Sikler litt på den oppløsningen / type skjerm selv Har samsungutgaven om det er noe du vil vite om de. Ghosting har jeg funnet. Hvordan er den å bruke til vanlig? Tenker nettsider, skriving, ++ gaming? Har lyst på en sammen med min 1080 144hz Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Har BF2-3-4, wow, HL-serien osv, (steam) Har ikke de andre spillene. Man vil ikke spille på en 4k, garantert maks 60hz med DP-kabel, ofte to 2 interne display så man må tegne 2 bilder for å fylle skjermen. Kommer garantert til å bli issues i spill. I wow fikk jeg 34FPS i wow med ett 970, imponert. ----------------------------- Tenker nettsider, Samme som ellers, nettsidene er satt opp med x pixel, så det er heller bare 30cm ingenting på hver side av "arket" Evt bakbrunnsbildet. Det er typsik plass til 3 word-dokumenter ved siden av hverandre. Endret 23. mai 2015 av War 2 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Man vil ikke spille på en 4k, garantert maks 60hz med DP-kabel, ofte to 2 interne display så man må tegne 2 bilder for å fylle skjermen. Kommer garantert til å bli issues i spill. Vel jeg spilte Wolfenstein Old Blood her om dagen på min 32" 4K skjerm, og opplevelsen er super den! Joda jeg kan ikke kjøre med alt på Ultra, masse AA, samt at det ikke er mer enn 60 Hz og ingen G-Sync. Opplevelsen av å spille i 4K oppløsning og en såpass stor skjerm veier endel opp for det negative synes jeg. Klart at hadde jeg vært en som spiller aktivt online i Battlefield eller Counter-Strike, så hadde jeg nok valgt en annen skjerm. Så kommer an på hvor viktig spilling er for enkelte tror jeg, og derfor er ikke en 4K skjerm sååå håpløst som noen sier. Minstekravet til GPU er nok 970 SLI da (som jeg har). Endret 24. mai 2015 av Betroz Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Hei ! har akkurat installert fhm.net. Får opp brukernavn, progress, core, id, slot etc men ikke ppd. Why why ? Endret 24. mai 2015 av [email protected] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Jeg kjøpte den på grunn av å se filmer, spilling sluttet jeg med da jeg gikk lei av starcraft. PS: Noen som har sett denne: http://map.ipviking.com/?_ga=1.106938115.1477390587.1388686673# Lagt til denne i web setting: http://fah-web.stanford.edu/new/psummaryC.html Endret 24. mai 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 Noen kriger fra en båt hehe, smart. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg har slitt veldig med å få jobber de siste to dagene... Hver gang jeg fullfører en jobb så får jeg ikke ny jobb uten å restarte maskinen. Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg har ikke hatt problemer. men nå har det dessverre ikke vært mye folding da på hoved riggen ettersom jeg fikk sansen for spill igjen da GTA 5 kom ut. Før det var det småspilling og mest folding. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 Restartet igjen nå. Får ikke jobber i det hele tatt lengre... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2015 Gikk lei tomgangen i går og skrudde på beta. Får i det minste jobber nå. Syns bare å erindre at beta tidligere har medført en og annen sporadisk core 15. Hittil har jeg riktignok ikke vært så uheldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå