Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kommer det seg. Får ned ting, selv om det tar 2-4 minutter å laste ned en liten MB, og stats er oppe.

Har prøvd å slette works og restarte men de blir bare stående som ready. Må vel bare smørre seg med tålmodighet da :-)

Jeg måtte lukke fahclient.exe i oppgavebehandling før den ga seg. Når jeg så fyrte opp igjen, var de gamle vekk, og jeg kunne legge til slottene på nytt.

EDIT: ny NVIDIA driver ute, for dem som har slikt å gjøre...

EDITEDIT: Og jeg har rundet 200 mill. Yay for me (selv om war runder 200 mill litt oftere enn hver måned).

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Pris per PPD

r9 290x = 2 490 / 250 000 = 0,00996

GTX 970 = 3 090 / 300 000 = 0,0103

GTX 970 er marginalt dyrere enn r9 290x med tanke på performance to price ratio. MEN, det bruker også mye mindre strøm og bråker mindre. Jeg hadde valgt gtx 970.

Kilde: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AmQ6YZGMTUpFdHhxNkptVncyR2k4dVV6WDBmQXRJYVE&gid=2

Endret av Strato
Lenke til kommentar

Sier det samme jeg også, Litt snylter må jo være lov ^^ Hehe,

Vet jeg har spurt sikkert 1000 ganger før, men om 2-3 mnd til, tror dere man får 980 til 3500Kr-ish? 

Har nå i slutten av Mai 1500Kr, så er på vei. 

Snart kommer jeg tilbake til normal folding med hovedmaskin + 7970 riggen. Vært pause pgaoppussing i heimen, regner med vi er ferdige om max 2 uker. Lei av å se at tallene mine er lave :/

Lenke til kommentar

Sier det samme jeg også, Litt snylter må jo være lov ^^ Hehe,

Vet jeg har spurt sikkert 1000 ganger før, men om 2-3 mnd til, tror dere man får 980 til 3500Kr-ish? 

Har nå i slutten av Mai 1500Kr, så er på vei. 

Snart kommer jeg tilbake til normal folding med hovedmaskin + 7970 riggen. Vært pause pgaoppussing i heimen, regner med vi er ferdige om max 2 uker. Lei av å se at tallene mine er lave :/

Du får komme til Molde for å male litt :p Plenen tar bare 3 minutter å klippe, så der er det ingen penger å tjene :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du får komme til Molde for å male litt :p Plenen tar bare 3 minutter å klippe, så der er det ingen penger å tjene :D

Kommer du en tur til Trondheim da, og hjelper meg med 2 takvinduer? :D I've upped the game... 3x Titan X + kjøleblokk! :D

Og så mange øl du gidder å drikke / ta med hjem igjen :)

Lenke til kommentar

Kommer seff! Når jeg klarer å komme meg til Trondheim får jeg klare å komme meg til Molde^^

Kan ta plenen uansett, Maling er jo like lett som kjeledress^^ Kan gjøre det meste^!^ (sålenge det ikke inkludert vasking, det, det er jeg fryktelig fæl på  :tease: )

Knutgrus, kort har du nå da? 3x Titan X høres digg ut  :love:

Strato, Får håpe det, Har lyst på 3stk selv. Siste kort blir på luft da om det skal på vann så trenger jeg enda en rad, helst 480mm rad (1300Kr + feste 500Kr + vifter 1000Kr + vannblokk 1200Kr + bakplate osv... AKA, Never gonna happend)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Du kan ikke ha to kort på vann og ett på luft?????? :p Det kommer til å se kjempedumt ut! Hehe.

Jeg har allerede 2x480x60 rads så jeg er gudd. Men alt er en loop da.. Jeg har ikke skilt ut GPU og CPU, men det tror jeg ikke har mye å si.

MAO så trenger jeg 2 stk gtx 980 + 2 blokker + 2 backplates = 3500*2 + 1000*2 + 300*2 = 9600kr. HUFF. Det blir visst litt. Får vel begynne med ett ekstra kanskje :p

Lenke til kommentar

Knutgrus, kort har du nå da? 3x Titan X høres digg ut  :love:

Jeg har vel nesten samme som deg (2x980). Det ble litt dyrere enn jeg hadde trodd å sette inn takvinduer på loftet :) Kan nesten kjøpe 3x Titan X bare for jobben ( - materialer).

Jeg burde jo bare donert bort mine kort til deg jeg. Nå står maskinen på kjøkkenbenken. Ikke koblet til. Sa til meg selv at jeg skulle ta ett rom om gangen, men det ble det ikke. Så er jeg litt avhengig av andre til å fullføre, så nå har det vel gått over en måned siden jeg starta å rive :)

...Snart flytter jeg til fjells i 8 uker og... Kommer ikke til å ta med annet enn en laptop dit :)

Lenke til kommentar

Kommer du en tur til Trondheim da, og hjelper meg med 2 takvinduer? :D I've upped the game... 3x Titan X + kjøleblokk! :D

Og så mange øl du gidder å drikke / ta med hjem igjen :)

Husker sist Christian fikk et liknende tilbud i Trondheim.. da var det en viss Andrull som kom i forkjøpet. Så du skal ikke se bort fra at han plutselig står på døren Knutgrus  :D

Ellers kan jeg tenke meg at det hadde vært en fordel å få med Nizzen (da han faktisk kan faget (tenker da på takvindu)) til å hjelpe + kanskje en fra Icopal slik at konstruksjonen "i det minste" er tett som en sil  :p

Lenke til kommentar

Haha, Tar de gjerne imot, Betaler tilogmed frakten :tease:

Iallefall så kjøper et av deg når du er klar til å selge, om du da vil det. Vil gjerne få flere kort til folding. Til spill så trenger jeg ikke mer enn 2, Men når jeg tenker på foldingen sin del så er jo mere, jo bedre. :)

Sant det Sn1ken, Var med og rive ned ``store gangen`` i heimet. så river ned det jeg rive kan  :devil:

Strato, Njaa, ser kanskje litt dumt ut, men riggen er litt rotete uansett, ser ganske grei ut til å være bygd av meg  though ^^

Ytesle > looks! 

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...