Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om Pascal er 10 ganger så kraftig snakker vi 5 millioner PPD pr kort når 2016 kommer. Dette lover godt.

Er ikke de grafene med Pascal uhyre misvisende? En ting er at skalaen er gitt i ytelse per watt (ikke at det er dumt det altså, for all del!), så de gir ikke så formidabel øking som det kanskje ser ut til.

Og den 10x -modellen... Er ikke det bare minnebåndbredde? Hvor mye vil det utgjøre i ppd?

Ikke skeptiker, heller mer realist... Men det er vel ikke sagt noe særlig om antatt flops? Ei heller flops/w?

Skulle det komme et kort som gir 10 ganger Titan x sin ppd i 2016 skal jeg tangere serverparken til War. Med bare sånne! (Eeee... Tør ikke å stå for den, da det er lenge til desember 2016 :D )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener de har skrevet at de hele tiden nerfer ppd-tallene 

poengene mister "sin verdi" om folk får 7948573489578693 ppd , da ser man liten forskjell på naboen som bare får 6904568494895 og laget har 5604953495u848349586454545546ppd 

Man kunne jo regnet på dette - men er ikke den generelle ytelsesforskjellen mellom f.eks. 780ti og 980 omtrent slik at den matcher forskjellen i PPD? Isåfall kan det jo tenkes at de nerfer base credit noe, men at dette tas igjen pga k-faktoren...?

Lenke til kommentar

Det ser ut som internettet mitt har "falt ut i en periode" ?

Det er da helt klart nett nå og det er levert godt siste 2 leveringene, så jeg har faktisk ingen anelse.. :hmm:

Kanskje noen servere som skal ta imot jobber tullet? skal sjekke i noen logger.

Svaret funnet, det var tomt for jobber i natt på de servere maskinene her prøvde på med de parametere som er satt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Kanskje jeg blokker mange iper og bare har 1-2 som jeg vil ha, blokker 8-9 pr maskin.

Ser at det sto "kan ikke få jobb" i loggene.

Blokker nok litt for mange.

Da er det vel en fordel å folde under Linux hvis jeg husker rett, det kommer kun core17 ned her.

Lenke til kommentar

Har det på en maskin, levert 800k 24/7 stabilt.

Byttet hk osv, boota rett opp, ingen blokk, helt genialt..

Men jeg får de ikke opp i HFM så har det bare på en for å kunne følge med.

ubuntu har vist seg å knote med samba/fildeling.

Av de 5 maskinene som har ubuntu (4 nacl) så er det 50/50 om jeg kan legge inn samba og trykke del eller om jeg ikke får det til..

Lenke til kommentar
ubuntu har vist seg å knote med samba/fildeling.

Av de 5 maskinene som har ubuntu (4 nacl) så er det 50/50 om jeg kan legge inn samba og trykke del eller om jeg ikke får det til..

Beste er å legge til ting selv i etc/samba/smb.conf

Også legge til deg selv som bruker :

sudo smbpasswd -a war

Lenke til kommentar

Hva har skjedd det siste døgnet som gjør at lagets PPD har falt med 10 millioner?

Det er nok bare at P9412 ikke har blitt kreditert, men tror det ble fikset sent igår kveld. Poengene for de WU'ene som ble levert før dette, har ennå ikke kommet inn på "konto".

Lenke til kommentar

Litt dyrt da, for hva om jeg kjøper 50 slike også dagen før  :dribble:

Hva om ja... :) Tja... Da vinner vi!

Håper på å bruke 0 på å pusse opp, og 0 på bil i 2016. Så da blir det vel kanskje noen kroner til overs :) (Tror jeg klarer meg med 2 skjermkort totalt :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...