Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har observert det samme og dette fant jeg på forsiden hos extremeoverclocking

 

Sometime yesterday morning I think it was, my server was unable to download the stats files from the Stanford server. For some reason my IP has been blocked. I have contacted the appropriate person and they are looking into it. Until then just please be patient.

 

You can read more info here in the EOC forum or here in the folding-community forum.

 

Assuming nothing was wrong and it was just a false trigger, the stats should be back to normal hopefully today.

Lenke til kommentar

Nettopp startet opp igjen, etter pause fra 2004.

 

Hvordan er det å distribuere programvaren via msi fil til flere maskiner?

 

Sitter jo på en skole med 100vis av maskiner som bare står å går..

 

Hvilken klient merker man minst til i det hele tatt? Console eller graphical?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Husk at det står i EULA'en at man ikke skal installere på maskiner uten eiers samtykke. Dette betyr, i praksis, at du ikke kan installere på maskiner på skolen uten skolens tillatelse.

 

Men, spør de, forklar hva det er til og hvor godt tiltak det er, at det er grunnforskning spredt rundt om i verden..

 

Tordenflesk: Hvem er det bilde av i avataren din? Småsøt pike.. :)

Lenke til kommentar

Jeg er i IT-tjenesten ved skolen, så eneste hinder er vel it-ansvarlig..

 

Ser console kjører i bakgrunnen på maskinen hjemme som service, hvordan får jeg opp konsollvinduet som viser status å sånt?

 

Står jo at det ikke er lurt å kjøre konsollfila etter den har startet som service...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...