Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle. Etter en litt stille vinter er nå all hardware satt i arbeid :) Jeg må ha meg noen runder å få litt oversikt over nåværende jobber, flag, hw info og alt det som hører med. Det er kjipt å høre at BA nå har kommet til endes, og at laget har mistet flere 4p servere. Samtidig ser jeg at det er flere som har både ett og to grafikkort i ermet, og laget i sin helhet produserer som aldri før :)

God helg!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært litt død i det siste.

Driver med ombygging i garasjen, samt en del andre  prosjekter (+skole +syk), så går jo litt tregt.

I tillegg tok 660ti-riggen kvelden for noen uker siden. Skal undersøke litt nærmere før jeg sender den avsted for rma.

Kan jo prøve å få opp 760 og 2x660ti på en annen rigg, hm..

Edit: Update: Ble ikke noe rigg ikveld. Noe galt med kjølingen på cpu som jeg  får kikke på senere, samt at "No keyboard detected: Press F1 to enter SETUP" poppet opp.. Hadde den bare fortsatt videre uten å klage sånt, hadde den jo bootet up fint  :wallbash: Har jo ikke noe usb-tastatur ute i garasjen. Orket ikke hente :p

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Skulle kanskje ha skrevet "bør" i stedet for "må." Hvis det er x antall minutter eller timer til neste forsøk på å laste ned en pakke, vil ikke den telleren nullstilles selv om man fjerner flagg. Hvis man sletter cores og legger til på nytt, blir den selvfølgelig det.

Funker sikkert ved å restarte klienten også, men jeg pleier bare å dumpe og legge til på nytt...

Crawler123: Det der er litt tilfeldig, tror jeg. Prøv å slette og legge til igjen, vent til den har tatt noen forsøk (noen minutter) og prøv igjen. Når den først er i gang, stopper den ikke så fort.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Pause og resume: jeg vet ikke om det påvirker den nedtellingen av tiden til neste forsøk på å laste ned pakker. Ja ved å slette slott og gå inn og ut får du til at den prøver å laste ned pakker på nytt. Det eneste er at det er litt kjedelig å gjøre dette 4-5 ganger pr dag pr kort. Nå har to av kortene stått siden i dag tidlig så jeg bør vurdere å logge inn på de serverene.

Det et ingen som vet om noen innstillinger kan endre forsøks tiden og evt. hvor mange ganger den prøver å laste ned pakker?

Lenke til kommentar

Jeg fulgte den "blokkere ip-adresser" guiden. Bør jeg da på en måte slette den jobben (core 15) som den holder på med? Ev. hvordan gjør jeg det? Hvis ikke vil den vel forsøke å sende ut core 15 jobben til evig tid...

Så det, bare slettet work-mappen og core-mappen, som war skrev om. :p

Funket bra.

Endret av Polymorf
Lenke til kommentar

Pause og resume: jeg vet ikke om det påvirker den nedtellingen av tiden til neste forsøk ...

Dette fungerte faktisk, trykke pause og så fold. Det tilbakestiller timeren for neste forsøk. Nå stod det på det ene kortet at den har prøvd 11 ganger og at det var 2 timer til neste forsøk. Så det er litt håpløst. Har blokk på core15.

15:28:59:WU00:FS02:News: 

15:28:59:WARNING:WU00:FS02:Failed to get assignment from 'assign-GPU.stanford.edu:8080': Empty work server assignment
15:28:59:ERROR:WU00:FS02:Exception: Could not get an assignment

.

Endret av Crawler123
Lenke til kommentar

Gjør ikke pause og resume samme nytten?

1+ for den. mye bedre enn å slette slottene. Men om dere vil det okay, skal ikke si noe om det. Legge inn alle på 16 clienter gidder ikke jeg å gjøre, men dere om det :w00t:

PS: Alle av i noen timer. 5-15timer av. Kommer an på når jeg tar til min drømme land. PS2: Lei av varmen,27c og alle gpu av og 9x naci on. :)

Og dette vil jeg gjøre mye når varmen kommer, bare så Dere vet det og lurer på hvor jeg er.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...