Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Føler dere Fah tar opp mer ressurser enn før? Pleier alltid å folde på dagtid med hoved riggen, men må ta pauser om jeg skal se film eller se på youtube (noe slikt) da alt lagger Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ja tar å pauser FAH hvis jeg skal bruke maskina. Vet ikke om det er noen forskjell fra før menne... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Pleide kun å pause om jeg skulle ta et par runder med BF4.. jaja Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Føler dere Fah tar opp mer ressurser enn før? Pleier alltid å folde på dagtid med hoved riggen, men må ta pauser om jeg skal se film eller se på youtube (noe slikt) da alt lagger Jeg kjører popcorn, youtube,netflx uten å skrue av fah. Har aldri gjort det heller i alle de årene jeg har kjørt gpu folding. PS: Kjører ikke smp. Men er lei varmen de produserer, nå er tempen opp 29c, nede 18c og jeg verker i føttene på grunn av den kalde trekken. Endret 3. april 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Føler dere Fah tar opp mer ressurser enn før? Pleier alltid å folde på dagtid med hoved riggen, men må ta pauser om jeg skal se film eller se på youtube (noe slikt) da alt lagger Jeg kjører popcorn, youtube,netflx uten å skrue av fah. Har aldri gjort det heller i alle de årene jeg har kjørt gpu folding. PS: Kjører ikke smp. Men er lei varmen de produserer, nå er tempen opp 29c, nede 18c og jeg verker i føttene på grunn av den kalde trekken. Jeg pleide også å gjøre det, ser ut til at Core som bestemmer det. med ny oppgave går det fint, skal sjekke core neste gang det det ``lagger`` Endret 3. april 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Det kan og være at du klokker for mye. Jeg kjører mine sc max 1290 base, de klarer mere men sløsing av strøm på høyere. Og min venn, ikke siter meg på denne. Jeg skjønner hvem som skriver Endret 3. april 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Det kan og være at du klokker for mye. Jeg kjører mine sc max 1290 base, de klarer mere men sløsing av strøm på høyere. Og min venn, ikke siter meg på denne. Jeg skjønner hvem som skiver Kjører mine på 1398mhz base, 1500Mhz boost og 1575Mhz max boost Sløsing av størm ekke så ille, ikke jeg som betaler regningen Kan evt teste stock. Endret 3. april 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Har du slideren på maks når du vil se film mens den folder? Folder vel med rimelig full pupp om den står på hakket under og? Bare at programmet nedprioriteres mot andre oppgaver? (Altså bruker alle tilgjengelige resurser, men krever ikke prioritering til det). Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Har du slideren på maks når du vil se film mens den folder? Folder vel med rimelig full pupp om den står på hakket under og? Bare at programmet nedprioriteres mot andre oppgaver? (Altså bruker alle tilgjengelige resurser, men krever ikke prioritering til det). Står alltid på maks hos meg, Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Prøv å sett den ett hakk lavere. Om du ikke bruker pc'n, skal det ikke ha så mye å si for ppd (tror jeg da, men rett meg om jeg tar feil). ...Det som er rart er om du har sett film før uten at det gikk utover bildeflyt (med slider på max)... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg kan hvertfall skrive under på at ting er ganske laggy nå ift for litt siden. Nokså dumt, da jeg går lei, pauser foldingen mens ejg f.eks. ser video/surfer, og oftest glemmer å skru på igjen. Koster endel poeng, dessverre - sikkert kastet bort 100-150k i dag. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Er dessverre trist da, mister masse poeng osv.. PPD`en min er gått kraftig ned de siste mnd, sikkert fordi jeg ikke er så flink til å fullføre jobbene før jeg går å legger meg (AKA tar pause) Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Kjekt å ikke bo på hybel (eller "gutterom")... jeg slår aldri av maskinen jeg. Ikke når jeg drar bort noen dager engang. Den er mindre brannfarlig enn strømadapteret til ruteren... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Er egentlig fordi den bråker, er senistiv på lyd når jeg skal sove Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ja, da tipper jeg hybel eller gutterom. Hadde vært litt kult å lage en slags "bunkers" til dette... en skikkelig folde-bunkers... altså en installasjon under bakken, med AC og plass til 40 maskiner. Legge opp 100/100 fiber og kjøleskap. Bare sitte der og leve livet. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Gutterom, er 15 ^^ Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 God påske til alle på team hw! Stå på med foldinga og tilbring tid med de nærmeste. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Har alltid folding power på full uten problemer med maskinene mine. Men kanskje dette programmet hjelper meg? Process Lasso: https://bitsum.com/processlasso/ Prøv det folkens og la meg få vite om det hjelper eller ikke. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Har alltid folding power på full uten problemer med maskinene mine. Men kanskje dette programmet hjelper meg? Process Lasso: https://bitsum.com/processlasso/ Prøv det folkens og la meg få vite om det hjelper eller ikke. Tester Demoen nu Kjetil! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Da var Titan X nummer 2 kommet inn i maskinen, men den dukker ikke opp i FAH klienten å kan ikke folde med det andre kortet. Er det en måte å adde dette kortet? Eller er det bare å reinstallere klienten, slik jeg måtte gjøre når jeg byttet fra 980 SLI til et singelt Titan X ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå