Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler dere Fah tar opp mer ressurser enn før?

Pleier alltid å folde på dagtid med hoved riggen, men må ta pauser om jeg skal se film eller se på youtube (noe slikt) da alt lagger :hmm:

Jeg kjører popcorn, youtube,netflx uten å skrue av fah. Har aldri gjort det heller i alle de årene jeg har kjørt gpu folding. PS: Kjører ikke smp.

Men er lei varmen de produserer, nå er tempen opp 29c, nede 18c og jeg verker i føttene på grunn av den kalde trekken.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Føler dere Fah tar opp mer ressurser enn før?

Pleier alltid å folde på dagtid med hoved riggen, men må ta pauser om jeg skal se film eller se på youtube (noe slikt) da alt lagger :hmm:

Jeg kjører popcorn, youtube,netflx uten å skrue av fah. Har aldri gjort det heller i alle de årene jeg har kjørt gpu folding. PS: Kjører ikke smp.

Men er lei varmen de produserer, nå er tempen opp 29c, nede 18c og jeg verker i føttene på grunn av den kalde trekken.

Jeg pleide også å gjøre det, ser ut til at Core som bestemmer det. med ny oppgave går det fint, skal sjekke core neste gang det det ``lagger`` :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Det kan og være at du klokker for mye. Jeg kjører mine sc max 1290 base, de klarer mere men sløsing av strøm på høyere.

Og min venn, ikke siter meg på denne. Jeg skjønner hvem som skiver :w00t:

Kjører mine på 1398mhz base,  1500Mhz boost og 1575Mhz max boost  :cool:

Sløsing av størm ekke så ille, ikke jeg som betaler regningen  :green:

Kan evt teste stock. :hmm:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Har du slideren på maks når du vil se film mens den folder? Folder vel med rimelig full pupp om den står på hakket under og? Bare at programmet nedprioriteres mot andre oppgaver? (Altså bruker alle tilgjengelige resurser, men krever ikke prioritering til det).

Lenke til kommentar

Prøv å sett den ett hakk lavere. Om du ikke bruker pc'n, skal det ikke ha så mye å si for ppd (tror jeg da, men rett meg om jeg tar feil).

...Det som er rart er om du har sett film før uten at det gikk utover bildeflyt (med slider på max)...

Lenke til kommentar

Ja, da tipper jeg hybel eller gutterom. ;)

Hadde vært litt kult å lage en slags "bunkers" til dette... en skikkelig folde-bunkers... altså en installasjon under bakken, med AC og plass til 40 maskiner. Legge opp 100/100 fiber og kjøleskap. Bare sitte der og leve livet. ;)

Lenke til kommentar

Da var Titan X nummer 2 kommet inn i maskinen, men den dukker ikke opp i FAH klienten å kan ikke folde med det andre kortet. Er det en måte å adde dette kortet? Eller er det bare å reinstallere klienten, slik jeg måtte gjøre når jeg byttet fra 980 SLI til et singelt Titan X ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...