Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noen måte å pause foldinga på med tekstklienten når den kjører som en service uten å måtte avslutte hele prosessen?

8173722[/snapback]

 

startmeny > run > "services.mcd" (??) > finn fah servicen og trypp på pauseknappen.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
startmeny > run > "services.mcd" (??) > finn fah servicen og trypp på pauseknappen.

8180325[/snapback]

services.msc. ;)

8181931[/snapback]

 

Takk. Satt ikke på win når jeg skrev dette så hadde ikke mulighet for å sjekke. Var liksom noe som ikke stemte med de siste 3 bokstavene ;)

Lenke til kommentar

SMP-klient for Windows nå som åpen beta:

 

http://forum.folding-community.org/portal.php?topic_id=18531

 

Funker på alle flerkjerner inkl. dual-cores (CD, C2D, X2,...). Kan dessverre ikke kjøres som service, mulig det finnes workarounds. Korte deadlines = 24/7. De som har mulighet (og ikke kjører linux/mac-SMP) bør hive seg på, gir bra med poeng pr dag.

 

Edit: Checkpoints funker på den nye betaversjonen

Endret av jon67
Lenke til kommentar
SMP-klient for Windows nå som åpen beta:

 

http://forum.folding-community.org/portal.php?topic_id=18531

 

Funker på alle flerkjerner inkl. dual-cores (CD, C2D, X2,...). Kan dessverre ikke kjøres som service, mulig det finnes workarounds. Korte deadlines = 24/7. De som har mulighet (og ikke kjører linux/mac-SMP) bør hive seg på, gir bra med poeng pr dag.

 

Edit: Checkpoints funker på den nye betaversjonen

8188575[/snapback]

 

Jeg kjører 2x console nå med min C2D. Kan jeg få mer poeng med SMP-klienten?

Og funker den med EMIII?

Lenke til kommentar

Jaja, EMIII oppdaterte ikke SMP klienten så skifta til FahMon.

 

Hvilke maskiner har dere som har over 10 aktive cpuer installert FAH på? =P

 

Selv har jeg installert det på 3 maskiner her hjemme. Kommer til å installere på den bærbare også.

Skulle hatt flere maskiner >.<

 

Edit: Hadde vært heftig med en folding farm :dribble:

Endret av L4ss3
Lenke til kommentar

Da er jeg med også. Foreløpig med 2 maskiner.

Prøvde å installere på ClarkConnect gatewayen også, men den klarer ikke å koble til work unit server eller noe sånt. Nå er det kun en 333MHz da.

 

Men er det noen mulighet for å sjekke hvor langt workunitsene har kommet når jeg kjører de som service?

Lenke til kommentar

For alle som bruker commandolinje og service som ikke har lyst til å trege ned systemet med "dårlige" grafiske statestikkverktøy vil jeg anbefale qd-tools. Kommandolinjebasert som gir en grei statistikk fra de 10 siste arbeidsenhetene. Jeg har laget bat-filer som jeg legger i installasjonskatalogene som gir output i terminal/cmd i den formateringen jeg synes er kjekk. Finnes selvsagt til linux også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...