Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noen måte å pause foldinga på med tekstklienten når den kjører som en service uten å måtte avslutte hele prosessen?

8173722[/snapback]

startmeny > run > "services.mcd" (??) > finn fah servicen og trypp på pauseknappen.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
startmeny > run > "services.mcd" (??) > finn fah servicen og trypp på pauseknappen.

8180325[/snapback]

services.msc. ;)

8181931[/snapback]

Takk. Satt ikke på win når jeg skrev dette så hadde ikke mulighet for å sjekke. Var liksom noe som ikke stemte med de siste 3 bokstavene ;)

Lenke til kommentar

SMP-klient for Windows nå som åpen beta:

http://forum.folding-community.org/portal.php?topic_id=18531

Funker på alle flerkjerner inkl. dual-cores (CD, C2D, X2,...). Kan dessverre ikke kjøres som service, mulig det finnes workarounds. Korte deadlines = 24/7. De som har mulighet (og ikke kjører linux/mac-SMP) bør hive seg på, gir bra med poeng pr dag.

Edit: Checkpoints funker på den nye betaversjonen

Endret av jon67
Lenke til kommentar
SMP-klient for Windows nå som åpen beta:

http://forum.folding-community.org/portal.php?topic_id=18531

Funker på alle flerkjerner inkl. dual-cores (CD, C2D, X2,...). Kan dessverre ikke kjøres som service, mulig det finnes workarounds. Korte deadlines = 24/7. De som har mulighet (og ikke kjører linux/mac-SMP) bør hive seg på, gir bra med poeng pr dag.

Edit: Checkpoints funker på den nye betaversjonen

8188575[/snapback]

Jeg kjører 2x console nå med min C2D. Kan jeg få mer poeng med SMP-klienten?

Og funker den med EMIII?

Lenke til kommentar
Mer poeng: Ja.

EMIII: Vet ikke.

8191925[/snapback]

Okey. Hvorfor gir den mer poeng? kanskje litt dumt spm =P men men.

Og hvordan sjekker jeg PPD med EMIII.

Det står

Points per day: 200,640

Blir det 200 PPD da?

Lenke til kommentar

Jaja, EMIII oppdaterte ikke SMP klienten så skifta til FahMon.

Hvilke maskiner har dere som har over 10 aktive cpuer installert FAH på? =P

Selv har jeg installert det på 3 maskiner her hjemme. Kommer til å installere på den bærbare også.

Skulle hatt flere maskiner >.<

Edit: Hadde vært heftig med en folding farm :dribble:

Endret av L4ss3
Lenke til kommentar

Da er jeg med også. Foreløpig med 2 maskiner.

Prøvde å installere på ClarkConnect gatewayen også, men den klarer ikke å koble til work unit server eller noe sånt. Nå er det kun en 333MHz da.

Men er det noen mulighet for å sjekke hvor langt workunitsene har kommet når jeg kjører de som service?

Lenke til kommentar

For alle som bruker commandolinje og service som ikke har lyst til å trege ned systemet med "dårlige" grafiske statestikkverktøy vil jeg anbefale qd-tools. Kommandolinjebasert som gir en grei statistikk fra de 10 siste arbeidsenhetene. Jeg har laget bat-filer som jeg legger i installasjonskatalogene som gir output i terminal/cmd i den formateringen jeg synes er kjekk. Finnes selvsagt til linux også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...