Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

softwarekabel har jeg, har flere av de psuene også. 

hvilken type er det, flat lang kontakt? 

Det er minst 10 slike kontakter på corsairseriene. 

Cpu 8 pin kabel er lang og flat. er jo en AX1500I duvet. 

Ang Corsair link så husker jeg ikke :hmm:

Får ikke sendt ticket til Corsair, prøvd 2 ganger nå, står på ``choose serial number`` som jeg har satt inn flere ganger.. :p

Lenke til kommentar

cpukabel er det vel ingen som har. finnes jo knapt hk uten 2x8pin

finnes i alle farver på nett

https://www.komplett.no/corsair-professional-sleeved-cable-red/777834

Kanskje like greit å spare opp til et kitt da. 

Hørt om Cablemods? De tilbydde meg et helt kitt for 100USD, inkl frakt via paypal. kvalitets kabler det der ass. 

Har råd igjen i slutten av april, mulig jeg kjøper om Corsair ikke kan sende meg noe, hehe :)

Lenke til kommentar

Hørt om Cablemods? De tilbydde meg et helt kitt for 100USD, inkl frakt via paypal. kvalitets kabler det der ass. 

Har råd igjen i slutten av april, mulig jeg kjøper om Corsair ikke kan sende meg noe, hehe :)

Cablemods sender vell ikke kabler? Trodde bare man kunne kjøpe fra de igjennom andre butikker.

100USD med eller uten moms?

Lenke til kommentar

Cablemods sender vell ikke kabler? Trodde bare man kunne kjøpe fra de igjennom andre butikker.

100USD med eller uten moms?

Uten, kunne sende som gave tilogmed. :)

Tror jeg, overlever med 250Kr :p

Lenke til kommentar

Nei tror ikke det war. 2x titan x 500w, 2x980 340 + cpu og resten av systemet. Vil tippe 100w mindre. Men uansett er det for mye på en 1200w pcu, anbefaler max 650 24/7 på den.

Nå skal jeg i all hovedsak bare teste dette en dag eller 2 før jeg sender bort 980 kortenne for å se hva PPD jeg klarer å oppdrive med dette, så håper dette da går greit. Ellers blir det å folde med Titan kortenne fremover.

Lenke til kommentar

Gled deg til etter studier, 40k rett i lomma hver 4 uke.

"40k rett i lomma" = 40k netto mnd lønn = 480k netto årslønn = 480k/0,65 = 738k brutto årslønn forutsatt skatteprosent på 35.

Hva slags bransje driver du i, med 738k i startlønn? :ph34r:

Lenke til kommentar

Nei tror ikke det war. 2x titan x 500w, 2x980 340 + cpu og resten av systemet. Vil tippe 100w mindre. Men uansett er det for mye på en 1200w pcu, anbefaler max 650 24/7 på den.

Nå skal jeg i all hovedsak bare teste dette en dag eller 2 før jeg sender bort 980 kortenne for å se hva PPD jeg klarer å oppdrive med dette, så håper dette da går greit. Ellers blir det å folde med Titan kortenne fremover.

Det der kommer til å gå helt fint.

AX 1200i klarer helt fint å dra slik last 24/7. Ellers er aldri TDP mer enn 90% selv med blodklokk av GPU, så trolig ligger du på under 80% som igjen vil si at du har mye lavere forbruk enn Kjetil Lura har estimert.

Blir spennende å se hva du får av PPD.

Til sammenlikning har vi kjørt 4 x 780 ti på en AX 1200i uten problemer 24/7.

Lenke til kommentar

Uten, kunne sende som gave tilogmed. :)

Tror jeg, overlever med 250Kr :p

OK :) Hvis du er innom Sverige så selges de i butikk der for 799 svenske kroner ;)

(må kanskje forhåndsbestille da)

Hmm, Takk for info, mulig vi tar en tur dit til sommeren elns, skal høre med de da. :p

85¤C og 73¤C på mine overvoltet og overklokkede 980 kort i sli med 1 mellomrom imellom (Kan jo ha 3 om jeg vil, men slik vil det være mer terminal under vann) heite kort :p

Lenke til kommentar

Haha, til komplett `Heisann!, kan dere sette av Corsair ferdig sleeved rød kabler på tilbud rundt slutten av arpil, tidlig mai?``

Tror dere svaret hadde blitt ^^

Skal sende mail til Cablemods, se om forsatt tilbudet gjelder, er like dyrt^^ 

Evt mase på alle mine søstre og spørre om å låne 250Kr hver, da har jeg råd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...