Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er en i tråden på Fah support forum som nettopp har fått Titan X til å folde.. spent på hva han får av PPD.

Ikke imponert - I'm getting about 375k PPD with the Titan X right now. Project 9201 - fra samme tråd.

Er jo mindre enn 980, det kan ikke stemme? (dog overklokket 980)

Jepp, men ser ut for at vedkommende kjører v 0.0.52 mens vi på beta har v 0.0.55 som er endel raskere.

Men ville ikke betalt 12k ca om det så ga meg 800k :nei:

Lenke til kommentar

Ser det er en i tråden på Fah support forum som nettopp har fått Titan X til å folde.. spent på hva han får av PPD.

Ikke imponert - I'm getting about 375k PPD with the Titan X right now. Project 9201 - fra samme tråd.

Er jo mindre enn 980, det kan ikke stemme? (dog overklokket 980)

Jepp, men ser ut for at vedkommende kjører v 0.0.52 mens vi på beta har v 0.0.55 som er endel raskere.

Men ville ikke betalt 12k ca om det så ga meg 800k :nei:

Overpriset deluxe :/

Lenke til kommentar

hvem var det som lagde team hardware.no og med hvilken ppd. printscreens osv er ting jeg ville ha lest om i en artikkel. hvir mange aktive. hvor de hørte om det ol

Om du ser på de første sidene av denne tråden, kan det se ut som PureTamil startet det hele. En måtte nok svi av en del watt for poengene i 2004.

En indikasjon på vanlig ppd ca. 2004 får en ved å se på fargekodene i extremeoverclocking sin statistikk ... over 6k ppd, da hadde en mange maskiner/cpu'er som foldet :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...