Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Be de sende med en fungerende cat5 også.

Hvorfor kan jeg ikke kjøre 4sli med en psu av typen 1500ax tru.

HK stjeler en 6pin og da mangler jeg en 6pin... møkk, kabelsalat med 2

:rofl::rofl::rofl:

Har masse kabler liggende. Er bare 5meteren inn til rommet som har avbrukne plugger, og jeg er lat... :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Målet må være å slå alle som noen gang har foldet anonymt for F@H.. da er du på toppen.

Hehe, men det er sant at du er nr 3 med tanke på enkeltstående donorer ettersom anonym innbefatter et ukjent antall brukere som noen sinne har foldet F@H uten å skrive inn brukernavn.

Denne tråden har 11 års jubileum i morgen. Den ble startet 20 mars 2004 :w00t:

Lenke til kommentar

Noen som vil kjøpe et 780Ti? Enten med titan kjøler eller ned evga Acx. Kvitt fra komplett trur jeg.

Trenger pengene til 980 :p

Bud mottas :)

2 kameler

Fått bud på 2600Kr så D går fint :=)

Så om noen skal kvitte seg med et 980 til en ikke altfor dyr penge si ifra, Gjerne 980 G1^^ (max 4000Kr)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Anonymous ryker vel mot War om ikke så hinsiiiiides lenge. De vokser mye tregere i ppd enn samtlige andre som gjør dette litt seriøst. Tipper tronskiftet skjer i løpet av sommeren neste år :) Spent på om jeg selv ender opp med mer PPD enn dem nå... har vel fortsatt litt som venter på å bli satt opp.

Lenke til kommentar

Ser det er en i tråden på Fah support forum som nettopp har fått Titan X til å folde.. spent på hva han får av PPD.

Ikke imponert - I'm getting about 375k PPD with the Titan X right now. Project 9201 - fra samme tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...