Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tid for å kjempe med å installere Ubuntu :dremel:

Sist gang nektet maskina mi å installere. Får håpe på at det går denne gangen, med fersk nedlasting av ubuntu :^)

Hvordan gikk det?

Ev. hvor stopper det? Hvis du forteller hvor i prosessen det stopper så har du mange her som kan hjelpe deg :) Virker jo som det er verd bryet å installere Linux hvis du har en dedikert folde-maskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man drukne kortet driter man i garantier.

Dremmel og sveising så klokker man det til det dør.

3 milliarder ja. Gleder meg til tallet blir så langt at ingen klarer å uttale det.

Haha.

For meg trenger jeg kun et GTX 980 kort mer referanse pcb, enten Gigabyte eller Evga. eneste som lar meg bytte kjøler ^^

Lenke til kommentar

Tid for å kjempe med å installere Ubuntu :dremel:

Sist gang nektet maskina mi å installere. Får håpe på at det går denne gangen, med fersk nedlasting av ubuntu :^)

Hvordan gikk det?

Ev. hvor stopper det? Hvis du forteller hvor i prosessen det stopper så har du mange her som kan hjelpe deg :) Virker jo som det er verd bryet å installere Linux hvis du har en dedikert folde-maskin.

Stopper som regel før jeg får begynt. Har problemer med å overhodet får starta installasjonen, alle mulige feilmeldinger dukker opp. Har laget en bootable usb og valgt den i bios, men virker ikke som at maskina vil laste inn installasjonen, og heller forkaster minnepennen som "non-bootable"...

Lenke til kommentar

Digger live cd.

vurderer å selge unna 2x 980 zotac (3slotts og en intern usb-kontakt slukes pr kort med oc-kabel) til foldere.

660-700K ppd , halv pris fraktfritt. 5000ish.

Som en bonus kan jeg folde begge to hos meg på kjøpers id om ønskelig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har testet mye buss, 8x på 2.0 senker ppd på nvidia. 16x på 2.0 holder mål.

mener det var 50k mer på 16x 3.0 vs 16x 2.0 også.

1.1 høres ut som noe det er verdt å teste amd på som ikke bruker buss.

Er 99,9% sikker på at det vil bli en gigantisk nerf, men det vet Sn1ken mer om som har testet mye buss i et år nå

Lenke til kommentar

Ja det var det også da.

Kanskje hele hk er teknisk museum-aktig snart.

Sn1ken pleier å ha eksakte tall på bussene.

Mener 16 2.0 brukte 33% buss, 8 2.0 brukte 70ish % buss 4 2.0 ble da full nerf lite ppd pga 100% buss og bare lagg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...