Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at det kan være en kombinasjon av PSU og HK som fører til coil whine, og ikke nødvendigvis en av delene. Har du mulighet til å teste med en annen PSU?

Da må jeg demontere en folderigg jeg har hjemme. men får ikke kommet meg til cpu power da radiator står i veien, får ikke flyttet den uten å tømme loop tror jeg :hmm:

Haha, kanskje det er det beste War. Kanskje nye kort ille vil whine så :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Liker dem ikke, syns de bruker for lang tid på en wu ca 6t og 69545 poeng. tpf 3 mins 34 secs, ppd: 280780. 980 og denne maskinen ligger nå på 380w, aldri sett så mye på måleren på denne maskinen. Blir det verre på de andre maskinene nede må jeg skrue av noen kort, eller blokkere ip nr: 171,67,108,34.

Normalt er 300-340w.

Ene 970 ligger på kun 181K det andre 210k. Håper de fikser det. 9t 45m, jaha?

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jepp, men du har ikke 16 kort heller :green: Er nær grensen nede for hva jeg tør kjøre på en sikring. Har klokket ned alle kortene mine, sparte ca 100-150w

På denne maskinen lå jeg på over 800k på 2x9117 1:30 tpf 2x980 base klokk 1292

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Bortsett fra at Maxwell ikke får dem, og Kjetil sikkert synes de er for store, så er det greie pakker det ja.

EDIT: ser at jeg også blokkerer den. Husker ikke helt hvorfor. Kanskje fordi 9201 gav noe bedre ppd enn 1300x, det var overflod av begge deler og jeg fortsatt hadde et 780 Ti...

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Stock evga 980 SC som står tett i tett er skandale, øverste kortet er 83C etter 1 min og da bråker viftene veldig.

Riv av dørene da og se om det er bedre. Mine acx 2.0 er 75 og 73 normalt, har ikke fått nye jobb enda. Fikk en nye nå.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

har av.

må legge de under vann, fan er på auto /2700rpm

kort 2 er 1300 rpm og 73c + klokket 38hz.

kort 3 zotac er en slott i fra og 1455mhz / klokka 38 hz . 59c 1660rpm.

det er nok 2 kort med avstand imellom som hadde gitt best resultat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...