Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg glemte jaggu å trykke "save" i nacl, slik at den har ikke fått med seg hva jeg skrev inn av user, team og passkey. Alt var så plug-and-play med den løsningen at det slo meg ikke at jeg måtte trykke på noe for å lagre endringene mine også :D

Lenke til kommentar

fah nacl i google, første lenke.

Folder rett i chrome i ubuntu, kjappe jobber på 1-2min pr WU 125 PPD pr wu, men hunrevis av wu pr døgn pr server.

Måtte sette inn et Nvidia skjermkort i den ene serveren min etter oppgradering til Ubuntu 14.04 LTS på grunn av at det innebygde kortet ikke klarte å vise meg hva som foregikk. Skal se om jeg får "saltet" dette, hvis det er gpu det er snakk om? Kan dette også gjøres i Chrome under Windows?

Lenke til kommentar

Chrome ja, og det er cpu.

Folder på alle cores på mine storservere.

Bare trykker på lenken i google, navn , lag og evt passkey og dra slideren til maks.

Burde se prosenten telle opp hvert sek ca.

Men husk å trykke på lille saveknappen etter du har skrevet inn.

Endret av War
Lenke til kommentar

fah nacl i google, første lenke.

Folder rett i chrome i ubuntu, kjappe jobber på 1-2min pr WU 125 PPD pr wu, men hunrevis av wu pr døgn pr server.

Måtte sette inn et Nvidia skjermkort i den ene serveren min etter oppgradering til Ubuntu 14.04 LTS på grunn av at det innebygde kortet ikke klarte å vise meg hva som foregikk. Skal se om jeg får "saltet" dette, hvis det er gpu det er snakk om? Kan dette også gjøres i Chrome under Windows?

Jeg sa en sløve maskin ikke ett fly :green: Det som stopper meg er opp lastingen, tregt som fann :hmm:

Lenke til kommentar

Ja upload står ofte fast på en random prosent, så plutselig kommern igang igjen.

Ser for meg at alle nacl-foldere der ute gjør at linja inn på den serveren er 100% 24/7

Om ikke linja, iallefall harddiskene :rofl:

Pandebanden burde kanskje sette SSD-raid i den serveren.

Endret av War
Lenke til kommentar

@Kjetil: 128.143.199.97 ser nå ut til å være i drift, har fjernet beta på 1 PC og får se om jeg får ned 9201 om få minutter.

Jaha, noen grunn for at jeg skal starte opp gpuene mine igjen? Hadde håpet på svar hvordan det gikk, men blir vel skuffet eller hva :green:

Jeg fikk ned en 9201, men ppd var dårligere enn 9411, så tilbake til beta. Slet dessuten litt med kommunikasjonen begge veier i går kveld, kan det skyldes salt?

Lenke til kommentar

@Kjetil: 128.143.199.97 ser nå ut til å være i drift, har fjernet beta på 1 PC og får se om jeg får ned 9201 om få minutter.

Jaha, noen grunn for at jeg skal starte opp gpuene mine igjen? Hadde håpet på svar hvordan det gikk, men blir vel skuffet eller hva :green:

Jeg fikk ned en 9201, men ppd var dårligere enn 9411, så tilbake til beta. Slet dessuten litt med kommunikasjonen begge veier i går kveld, kan det skyldes salt?

Hæ? Hos meg er det motsatt, høyere ppd med 9201. 2x 355 og 2x335 på 980 sc og i7 3770K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...