Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjetil Lura skrev (På 26.2.2015 den 9.30):

Ja alias har og lest det i fah forumet og andre plasser, så nei du er ikke alene.

War, som srbz skriver måtte jeg og bruke terminalen i fedora 21 får å få installert chrome. fikk bare feil meldinger i pakke brønnen.

Er chrome et must for å folde under linux/unix?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Kjetil Lura skrev (På 26.2.2015 den 9.30):

Ja alias har og lest det i fah forumet og andre plasser, så nei du er ikke alene.

War, som srbz skriver måtte jeg og bruke terminalen i fedora 21 får å få installert chrome. fikk bare feil meldinger i pakke brønnen.

Fant ut at med nyeste ubuntu / upgrade (hadde 10.x ) så var det bare til å laste ned chrome som i windows og trykke install.

Før jeg hadde de nyeste måtte jeg paste 40 ting i terminal for å fikse alt selv.

Lenke til kommentar
  JadaNei skrev (På 26.2.2015 den 16.01):

War skrev (På 26.2.2015 den 15.39):

Na / natrium / Cl / chloride = bordsalt = ordspill på NaCl

Skjønner, men ikke helt hva nacl er, med FahControll får du styre foldinga uten bruk av nettleser se bilde

[

Har PG fyrt i gang BigAdv igjen, eller hva er det som skjer? Og hvilken maskinvare folder du med som klarer en TPF på 6:34 og over en million PPD?

Lenke til kommentar

Nacl på mine 4P bruker 1,5 til 2,5sek pr %

Det gir en teoretisk WU-horder på 5280 pr døgn, men så tar det jo litt tid å laste opp og ned, pga deres servere + min linje her.

Kjørte en maskin i halve går, + 2 til i 4 timer, det ble 500wu mer en vanlig

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...