Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For de som ikke har PPD for p9411 i HFM, legg til følgende i C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\HFM\ProjectInfo.tab (åpnes greit i notepad): 9411 171.64.65.56 p9411 12000 10 14 13750 100 ZETA http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/fahproject.overusingIPswillbebanned?p=9411cxh 0.75 (bytt ut space med tab overalt)

Hvorfor ikke bruke denne heller, enklere: http://fah-web.stanford.edu/new/psummaryC.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

For de som ikke har PPD for p9411 i HFM, legg til følgende i C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\HFM\ProjectInfo.tab (åpnes greit i notepad): 9411 171.64.65.56 p9411 12000 10 14 13750 100 ZETA http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/fahproject.overusingIPswillbebanned?p=9411cxh 0.75 (bytt ut space med tab overalt)

Hvorfor ikke bruke denne heller, enklere: http://fah-web.stanford.edu/new/psummaryC.html

 

 

Fordi jeg ikke tenkte på det :p men takk, da er det korrigert i HFM.

Lenke til kommentar

Hehe, så du fikk ikke med deg den andre posten om det? Eller gidder du ikke lese all min sytingen med/om core 15 :green:

Jaja, stoppet all gpu og smp, kjører nå nacI :tease:

 

13Min per wu på i3-3250 og 66w per maskin(7st) og 5min på i7 3770K @4200 og 120w(2 st) win og linux.

 

Hvor lenge jeg kjører slik kommer ann på når dere ikke ser core 15 i loggene deres.

Ventet over 4 timer på nye core 17(9201) i dag, da gikk den av og så startet jeg opp nacI.

 

Arve1234567890: Lag en post om naci, takker på fårhånd :green:http://folding.stanford.edu/nacl/#

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Setter opp 7970 maskinen idag om jeg finner win 7 plate :p

 

Da blir det greit med PPD^^

 

Om dere lurer så ble jeg utestengt til mars pga ``spam`` så regner med dere vet hvem jeg er når jeg sier jeg hater og kjøre stock og kan godt legge mine 2x 980 under vann :green:

Lenke til kommentar

Ikke for å være vemmelige, men hva med linux om du ikke finner win7 plata. Men snart får vi win 10 gratis, skal bli spennede å prøve win 10.

 

PS: Kjører linux, men har brukt nok penger på PG(FAH), så blir ikke satt opp gpu på linux hos meg, hadde tenkt å kjøpe 2x980 evga sc men PG gjorde meg forbanna så nå er alle gpuene mine av.

Endret av Kjetil Lura
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De som sitter på mer ppd pr watt har da betalt mer også :dremel:

Eller har nyere gear ofc.

 

Nå er folding-HW montert i nytt kabinett, og lydnivået er en grei porsjon mer akseptabelt. I tillegg er MATE og xrdp installert så jeg har fått kvittet meg med skjerm, mus og tastatur jeg hadde tilkoblet foldemaskinen.

Lenke til kommentar

Ikke for å være vemmelige, men hva med linux om du ikke finner win7 plata. Men snart får vi win 10 gratis, skal bli spennede å prøve win 10.

 

PS: Kjører linux, men har brukt nok penger på PG(FAH), så blir ikke satt opp gpu på linux hos meg, hadde tenkt å kjøpe 2x980 evga sc men PG gjorde meg forbanna så nå er alle gpuene mine av.

1+, Dæven det tenkte jeg ikke på, men da må jeg få brent ut en versjon imorgen da tipper jeg, jeg har miidler for å få win 7 gratis ( :ph34r::ph34r: ) så om det er mindre arbeid og jeg ikke tjener noe mer på 280x kortet så må jeg nesten vurdere det.

 

780Ti ca 250K, 7970/280X gir ca 150K, skal google litt mer om Linux! :)

Lenke til kommentar

 

De som sitter på mer ppd pr watt har da betalt mer også :dremel:

Eller har nyere gear ofc.

 

Nå er folding-HW montert i nytt kabinett, og lydnivået er en grei porsjon mer akseptabelt. I tillegg er MATE og xrdp installert så jeg har fått kvittet meg med skjerm, mus og tastatur jeg hadde tilkoblet foldemaskinen.

 

Joa, men man betaler jo for mer gear, nyere gear ^^

Lenke til kommentar

 

Ikke for å være vemmelige, men hva med linux om du ikke finner win7 plata. Men snart får vi win 10 gratis, skal bli spennede å prøve win 10.

 

PS: Kjører linux, men har brukt nok penger på PG(FAH), så blir ikke satt opp gpu på linux hos meg, hadde tenkt å kjøpe 2x980 evga sc men PG gjorde meg forbanna så nå er alle gpuene mine av.

1+, Dæven det tenkte jeg ikke på, men da må jeg få brent ut en versjon imorgen da tipper jeg, jeg har miidler for å få win 7 gratis ( :ph34r::ph34r: ) så om det er mindre arbeid og jeg ikke tjener noe mer på 280x kortet så må jeg nesten vurdere det.

 

780Ti ca 250K, 7970/280X gir ca 150K, skal google litt mer om Linux! :)

 

Da jeg kjørte 980 sc ga ett kort ca 350K, 780Ti er bra men bruker javla mye strøm i forhold til 980. Derfor jeg byttet ut mine 780Ti(8st)

Lenke til kommentar

 

 

Ikke for å være vemmelige, men hva med linux om du ikke finner win7 plata. Men snart får vi win 10 gratis, skal bli spennede å prøve win 10.

 

PS: Kjører linux, men har brukt nok penger på PG(FAH), så blir ikke satt opp gpu på linux hos meg, hadde tenkt å kjøpe 2x980 evga sc men PG gjorde meg forbanna så nå er alle gpuene mine av.

1+, Dæven det tenkte jeg ikke på, men da må jeg få brent ut en versjon imorgen da tipper jeg, jeg har miidler for å få win 7 gratis ( :ph34r::ph34r: ) så om det er mindre arbeid og jeg ikke tjener noe mer på 280x kortet så må jeg nesten vurdere det.

 

780Ti ca 250K, 7970/280X gir ca 150K, skal google litt mer om Linux! :)

 

Da jeg kjørte 980 sc ga ett kort ca 350K, 780Ti er bra men bruker javla mye strøm i forhold til 980. Derfor jeg byttet ut mine 780Ti(8st)

 

Vet, kjøpte jo 2stk av deg :green:

Lenke til kommentar

Arve1234567890: Lag en post om naci, takker på fårhånd :green:http://folding.stanford.edu/nacl/#

 

Hmm, det er jo faktisk noe vi (nesten) har fullstendig oversett :ph34r:

 

Men har ikke så mye peiling... Prøvde det en gang i tiden når det var nytt så eg vet hva det er, men ikke så mye mer enn :p Noen som er litt mer oppdatert som kanskje kan ta på seg denne rollen? :) Eller holder det med litt info i førsteposten? (er det så mye man kan si om salt, øhh NaCl? :p)

Lenke til kommentar

Okay. Men jeg vet ikke hvor mange core nacI støtter. Men prøv så vet vi svaret på det.

 

Se hva jeg fikk til svar fra han som står bak hfm.net:

 

From: harlam357
To: Kjetil

Hello Kjetil - I've never used the NaCl client so I'm fully unfamiliar with its features and capabilities. I understand it's a web app for Chrome but beyond that I'd need documentation about where to gain access to client information similar to v7. Do you know if that means to gain access and/or any documentation exists? If it's possible I'll certainly look into it.
Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...