Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Core 15 (7624) bruker 99% av Gpu nr 2 i systemet, mens jeg har core 17 (9411) på kort nr1 så brukes Gpu ca 90%, altså er 10% (ca) forskjell, derfor Core 15 trekker mer strøm osv?

 

Rart at Core 17 ikke bruker Gpu 100%... Man hadde jo fått mer PPD om den ble brukt 100%..

 

Kjører BETA på begge slottene, har foldet i sikkert 24 Timer nå :3

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Fikk nå Core 15 på Beta -.-

Hæ? Det har jeg aldri opplevd, må teste det på denne maskinen.

 

Edit: Fikk ned 9411. Teste en og tilbake til normal :green:

 

 

Ser i loggen at det var en liten 171.64.65.105 som prøvde seg i natt på den ene maskinen. Det ville imidlertid ikke brannmuren ha noe av, så da ble det nok en p9411 i stedet. Har gått jevnt i det siden torsdag.

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde samme problem med mitt 970 kort (null bilde, ingen post), på nesten helt ny HW. Viste seg at BIOS måtte oppgraderes for å støtte skjermkortet. Var helt ny problemstilling for meg..

 

Takk for tipset! Har vært inne på tanken, siden det meste annet er prøvd. Litt rart at det kjører greit på eldre BIOS fra samme produsent, men det kan ligge i før og etter UEFI.

 

Edit.

En litt nyere BIOS gjorde susen. Bytte fra i7 970 til i7 3930k og gull til platina PSU ser ut til å trekke vel 20W mindre fra veggen.

Endret av ei57
Lenke til kommentar

 

Kjetil, vær oppmerksom på at 7im hverken representerer Stanford eller PG, og heller ikke er han involvert i admin der. Hvorfor og hva som driver han er en stor gåte? Slik jeg ser det er han en helt vanlig donor: http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=19704

 

Men han liker å framstå som "the big guru" av fah, noe han kanskje er, men han er også "a very big asshole" som de sa på hardforum. Jeg antar at han får lov av PG å holde på siden han alltid og uten unntak skriver i favør av PG.

 

Noen andre som husker taxisjåføren i debattprogrammet Holmgang? Søk YouTube "Hans Bauge" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...